Panowie pomoże ktoś? otóż rano sprawdzając płyn wskaźnik był na maximum
odciągnąłem 150ml płynu wskaźnik lekko opadł po czym było widać,że sam wraca do poziomu tego co był
Postanowiłem odpowietrzyć układ po raz kolejny.Po odciągnięciu tych 150ml gdy wskanzik mi się podniósł od nowa do max poszedłem odpalić auto.Odpaliłem i wtedy wskaźnik opadł nie na samo dno tylko do minimum patrząc na schemacie lecz przelew był dalej.Generalnie odciągnięte było około 150ml po czym dolałem trochę 100na pewno i wskaznik poszedł tak można powiedzieć między min a max i więcej nie dolewałem tylko odkręciłem odpowietrzniki.Pierw przy korku wlewu.Wyleciał sam płyn bez powietrza.. drugi na egr termostacie to samo,trzeci na sztywnym przewodzie powrotnym koło pompy wspomagania to samo,i ostatni przy grodzi od nagrzewnicy też czysty płyn.Odkręciłem korek i sprawdziłem czy nie opadl stan płynu.Nie opadł to jeszcze raz powtórzyłem po kolei każdy odpowietrznik.Czekałem około 2h przy obecnej temperaturze aż silnik osiągnął 87stopni na wolnych obrotach i puścił termostat.Rano sprawdzę stan płynu.Ale dam sobie rękę uciąć,że rano znów będzie MAX wskaznik.. i znów odciągnę ze 100 odpalę i wskaznik poleci na min...
nie wiem co jest grane
termostat główny oe bmw.Termostat egr w marcu behra kupiony.Zbiorniczek behra nowy.Korek zbiorniczka 1.4bara nowy behra.Płyn świeży prestone.Chłodnica raczej szczelna bo nic nigdzie nie kapie ani płynu nie ubywa.
Test CO2 zrobiony testerem z alledrogo na płyn.Kolor niebieski jak był tak był cały czas.Zastanawiają mnie tylko te bąbelki w zbiorniczku jak poświeci się i popatrzy na płyn,ale kurde wszystko szczelne wszędzie.Nowe wszystkie oringi z vitonu odporne na wysokie temperatury,nigdzie nic nie poci się ani nie cieknie..Płyn w zbiorniczku zielony,przejrzysty
Co mam zrobić jutro na zimnym silniku? jeśli odkręce korek i będzie wskaznik na max? hmm odciągnąć z 50ml,odpalić auto i sprawdzić czy nie opadnie? jesli nie opadnie.Zgasić i znów z 50 odciągnąć i ponownie odpalić? i sprawdzić czy stan nie opadł? bo dzisiaj od razu 150 odciągnąłem strzykawką i tak jak mówię wskaznik opadł po czym jak mu się przyglądałem powolutku znów do góry wypływał i znów do max.. odpaliłem auto i poszedł od razu na min...
Aha i podczas jazdy auto nie przegrzewa się,płynu nie wywala nigdzie
Pomoże mi ktoś? bardzo bym prosił