Cześć wszystkim jestem tu świeży więc jak coś robię nie tak to poprawcie mnie.Problem polega na turbo dziurze która raz występuje a raz nie. Moja bunia jest z 98r i dzięki koledze Roger-Nysa udało mi się wymienić wadliwy przepływomierz na nowy oraz zmienić na odpowiedni soft ale nadal problem występuje. W Inpie i Dis zrobiłem odczyt błędów ale nie wiem do końca po przetłumaczeniu na polski co oznacza. Wiem tylko tyle że mam rozjechany kąt wtrysku . Jeśli ktoś z forumowiczów może pomóc to proszę o jakieś wskazówki z góry dziękuję.
Błąd Inpa:
72 Start of injection actuator controller
Error frequency : 59
Engine speed 1175.00 1/min
Einspritzmenge 8.63 mg/Hub
Betriebstundenzaehler 104.90 h
Engine speed 1104.50 1/min
Einspritzmenge 4.71 mg/Hub
Betriebstundenzaehler 0.10 h
Postion control at +/- 3 Grad KW wrong
Error currently not available
Na Polski to będzie:Uruchomienie sterownika siłownika wtryskowego
Gdzie on się znajduje jak go sprawdzić??????
Na obrotach 830.00 Początek wtrysku oczekiwany Grad KW 2.84
a początek wtrysku zmierzony to 6.87 duża rozbieżność.
Ciśnienie doładowania 1045.00
Masa powietrza 40.92
Temperatura cieczy 48.36
W Dis wyszło tak:
Batery voltage 14.0 v
Fuel temperature 13.7 C
Engine speed 830 rpm
Injection pump speed 414 rpm
Start of injection actual angle 7.0 cr
Start of injection specified angle 1.3 cr
Pedal travel sensor poisition 0.0%
Specified air mass 227.2 mg/stroke
Actual air mass 557.5 mg/stroke
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/2c7 ... 220d2.htmlhttp://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/9b0 ... 08f0a.htmlhttp://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/2b9 ... 2c68d.html