BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 18:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E70] Postępowanie po wymianie silnika n52b30 n52k
PostNapisane: 1 czerwca 2019, 21:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e70
Kod silnika: n52b30
Witam jako nowy użytkownik forum jak i auta BMW chciałem się przywitać a wiec
WITAM WSZYSTKICH.
A teraz opisze mój problem liczę że znawcy tematu coś podpowiedzą jako ze zawsze użytkowałem auta grupy vag z beemki jestem zielony.
Może rozpocznijmy moja historie od początku.
Po kilku długich latach użytkowania auta Vw Bora 1,9Tdi 130km mojej pani uwidział się suv , a ze nie lubię skośnookich wynalazków wybór był jedyny możliwy jak mi się wydawało a wiec Vw Touareg 2,5 Tdi , po pół roku użytkowania tego czegoś co jeździć nie chciało warczało buczało i paliło hektolitry pozbyłem się tego czym prędzej.
Jako ze zawsze podobało mi się X5 e70 wybór padł własnie na to autko, jako że uważam za paranoje wydanie 60-70 tys za 11-12 letnie auto be-emka miała przypłynąć z us .Jednak z racji ze długo nie mogłem znaleźć egzemplarza który by mi odpowiadał ( jestem wybredny czarny kolor ,czarny środek itp) trafiło mi sie autko od fryca z uszkodzonym motorem koszt podobny jak z us ale autko już miało założony gazior Prins i było w odpowiedniej opcji. Autko zakupiłem wywaliłem motor (motor zatarty iment total jak pracuje już kilkanaście lat przy mechanice i mam styczność z silnikami spalinowymi , nie samochodowymi, ale zawsze ,to pierwszy raz widziałem żeby złapało na 5 z 6 korb) włożyłem drugi motor z anglika po przebiegu nieco ponad 90tys mil autko odpaliło bez problemu ale tu zaczynają się schody. Po odpaleniu autka oczywiście milion błędów wszelkiej maści ,błędy skasowałem na biegu jałowym jest wsio ok ale po wrzuceniu na d i przejechaniu kilku metrów znów choinka na desce i auto gaśnie.
Teraz moje zasadnicze pytanie co trzeba przekodować, douczyć , jak zwał tak zwał do nowego motoru krok po kroku żeby to wszystko działało prawidłowo , dysponuje interfejsem i programami typu inpa itp , posiadam także uniwersalny komputer który całkiem dobrze gada z tym Bmw , niestety z inpą nie mam wprawy jako ze to moje pierwsze bmw ale jeśli ktoś mnie nakieruje co i jak krok po kroku to myślę ze z inpa sobie poradzę.
Z góry dziękuje za zainteresowanie i dobrniecie do końca moich wywodów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E70 Postępowanie po wymianie silnika n52b30 n52k
PostNapisane: 10 listopada 2019, 19:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e39 touring 520i '02
Kod silnika: m54b22
podepnę się przy okazji: mam e70 z n52b30 i nie wiem kompletnie jaką wersję INPY potrzebuję. Wszytskie dotychczasowe wersje jakie instalowałem nie obsługują wogole e70. Czy brakuje jakiegos pliku czy zła wersja? Podobno jest wersja EX90 ale to chyba jakaś urban legend . Internet milczy, nie widzę takiej instalacji. Co ściągnąć i skąd żeby diagnozować E70 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E70 Postępowanie po wymianie silnika n52b30 n52k
PostNapisane: 10 listopada 2019, 19:25 
Offline
Specjalista

Posty: 2693
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Nie musisz łączyć się wybierając E70. Ten silnik był montowany też w innych modelach.
Po prostu połącz się z MSV80:

Obrazek

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: E70 Postępowanie po wymianie silnika n52b30 n52k
PostNapisane: 10 listopada 2019, 21:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1864
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Garaż: E39 523iT, E46 318i, E36 328iA Individual, E61 530xD
ulter81, jesli wymieniles sam słupek to generlanie nic nie trzeba kodowac przeciez sterownik został Twoj tak przypuszczam. Jedyne co mi przychodzi na myśl to skasowanie adaptacji, i przyuczenie valvetronica.

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 162 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL