BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 17:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Drgania na kierownicy od 70km/h
PostNapisane: 15 maja 2006, 21:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1006
Lokalizacja: Warszawa-ÂŁomianki
Witam, z racji szorowania oponami o amorki założyłem dystanse (1cm na stronę).
Spiłowałem trochę śróbki bo były zbyt duże, i niby wszystko powinno być ok.
A nie jest. Kierownica wpada w drgania od około 60 -70 km, a im szybciej tym gorzej.
Felgi są ok, zawias też ok. Zaczeła mi drżeć kierownica od momentu założenia dystansów.
Czemu? :idea: :?:
Ma ktoś jakiś pomysł?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2006, 21:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Lokalizacja: Bangkok
A jak wygląda centrowanie koła na tych dystansach, pasowanie dystansu na felgę i felgi na dystans jest ciasne czy luźne ??
Czy są to dystanse bez centrowania ??

_________________
We Drive Together, We will Die Together.
Faster Than Enough, Forever...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2006, 21:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1006
Lokalizacja: Warszawa-ÂŁomianki
Z tego co wiem to są to dystanse bez centrowania, weszły idealnie na piastę, nie ma żadnych luzów, nawet troszkę trzeba było siły by je wsadzić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2006, 15:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 151
Lokalizacja: Wieliczka\UK
Moje BMW: e46 1.8
Kod silnika: M43B19
Witam
Też przez to kiedyś przechodziłem i nawet dystanse miałem po 1 cm
Pierwsze co zrob to wyczyść dokładnie tarcze i bebny (jeżeli masz) najlepiej szczotką drucianą lub papierem sciernym
ja swojw dystanse wzuciłem na tokarke 2 z nich były minimalnie krzywe niby niewiele ale kiera to czuje moje drgania zaczynały się od 80 km/h
I najwazniejsze czy twoje dystanse posiadają wypuszczone pierscienie centrujące czy poprostu fela trzyma się tylko na sróbach?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2006, 16:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1006
Lokalizacja: Warszawa-ÂŁomianki
Dystanse nie mają pierścieni centrujących, i chyba trzymają sie na śróbach a nie na piaście.
Poglądowe zdiecia :arrow:

http://img130.imageshack.us/my.php?imag ... 5384us.gif

http://img155.imageshack.us/my.php?imag ... 5372mj.gif

http://img155.imageshack.us/my.php?imag ... 5358ux.gif


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2006, 17:05 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
http://www.moto.allegro.pl/search.php?s ... =1&order=p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2006, 19:10 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 269
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: Czarne
Cytuj:
trzymają sie na śróbach a nie na piaście

masz juz swoja odpowiedz 8) dystanse musza byc z kolnierzem utrzymujacym felge.
cos w tym stylu :

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2006, 19:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 151
Lokalizacja: Wieliczka\UK
Moje BMW: e46 1.8
Kod silnika: M43B19
Dokładnie ja mam z kołnieżem bo bez to lipa zawsze zawsze można roztoczyć dystans dotoczyć tuleje i ją wprasować ale niewiem 3 to nie osłabi dystansu??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2006, 22:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 51
Posty: 279
Lokalizacja: JASTRZEBIE_ZDROJ
Moje BMW: E65
Kod silnika: M54B30
menel napisał(a):
Cytuj:
trzymają sie na śróbach a nie na piaście

masz juz swoja odpowiedz 8) dystanse musza byc z kolnierzem utrzymujacym felge.
cos w tym stylu :

[url=http://img471.imageshack.us/img471/5821/dy4hw.jpg]Obrazek[/URL]


Zgadzam sie z kolegą w 1000% :) :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2006, 09:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
Dystanse nie maja pierscienia centrujacego felge, jak mozesz to oddaj je tam gdzie kupiles.
Ewentualnie pokombinuj z tymi pierscieniami centrujacymi.
pozdrawiam, Karol.

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2006, 11:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
A może by tak sprawdzić tacze ham. ?
Słyszałem że czasami się krzywią te bestie i powodują takie właśnie nieprzyjemne drgania.

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2006, 14:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1006
Lokalizacja: Warszawa-ÂŁomianki
Tarcze są ok, dziś założę oponki 195/50/16, o rozmiar mniejsze niż mami zobaczę czy będzie szorowało.
Jak nie to będe kombinował dalej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2006, 17:52 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 269
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: Czarne
mialem na tydzien zalozone 16" z et 35 wiec musialem dac dystans bo tarlo o kolumne amorka.mialem tylko takie gowna od fiata czyli 5mm bez kolnierza. drgania kierownicy byly od 70 do 85 km/h . wczoraj zmienilem na 10 mm z kolnierzem .opony mam stare ,ze 4-5 mm bieznika.amory zuzyte.twarda niska wytluczona zawiecha, stare klocki i cienkie tarcze, pekniety drazek stabilizacyjny :lol: i .....juz nie mam drgan :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 130 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL