BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 02:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 25 marca 2012, 18:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Moje BMW: E46 - 318i
Kod silnika: M43
Witam wszystkich mam taki problem, przeszukałem kilka stronek i nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi a dokładnie nie mam czwartego kabla podprowadzonego do manetki i moje pytanie brzmi z którego pinu w manetce i gdzie mam ten kabel podprowadzić? Będę wdzięczny za zainteresowanie i konkretną odpowiedź nawet z zdjęciami :)
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 25 marca 2012, 21:35 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 254
Co do kabelka tutaj masz schemat. ---->

http://wds.spaghetticoder.org/en/svg/sp ... .svg?m=e46

Do przeglądania najlepiej użyj FireFoxa

Obrazek

Tak jak na schemacie łączy on PIN nr 1 z gniazda manetki z PINem nr 13 na złączu X11176 w zegarach. Jak dobrze pamiętam 18 pinowe (to mniejsze po lewej stronie zegarów -> patrząc na nie od przodu). Pisałeś na PW, że znasz się na elektronice, więc na pewno ogarniesz. :)

Pozdrawiam,
Krzysiek

_________________
Obrazek

Best Machine (on) Wheels!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 26 marca 2012, 08:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Moje BMW: E46 - 318i
Kod silnika: M43
Ok dzięki wczoraj znalazłem już rozwiązanie:) ale dziękuje. Kwestia aktywacji, z tego co czytam to najłatwiej zrobić to DIS-em już go mam na dysku ale nie wiem jakiego fejsa kupić:/ który będzie bezproblemowo współpracował z tym programem.
Czy coś takiego na USB jak w linku poniżej będzie ok?
http://viaken.pl/pl/diagnoza-bmw/interf ... pa-pl.html

Kabel już mam z INPA i NCS-em łączy się bardzo dobrze DIS jeszcze nie zainstalowany bo są małe problemy:)
Znalazłem w sieci opis aktywacji BC za pomocą NCSExpert opis poniżej:
1 Potrzebujemy interfejs do podłączenie się do BMW i program NSC-expert
2 Uruchamiamy NSC musimy stworzyć profil tak więc klikamy File-load profile - expertmode -
OK
następnie File- Edit prifl - hasło: repxet - ok
wybieramy w car/key memory przycisk Individualisierung i zaznaczamy wszystkie 3 opcje
czyli :
individualierung aktiv, kernfunktionen, trace individualizable FSW/PSW - ok
conistance check = sprawdza czy wszystko
klikamy przycisk FSW/PSW i zaznaczamy ptaszkiem FSW/PSW-Manipulate with
FSW_PSW.MAN
OK OK
możemy zapisać ten profil żeby za każdym razem tego nie robić File -save i nazywamy np
E46
3 W katalogu ncsexpert/work utwórz pusty plik FSW_PSW.MAN (np. w notatniku)
4 Kliknij F1 (VIN/ZCS/FA), następnie kliknij F3 (ZCS/FA f.ECU)
5 Wybierz swój samochód w oknie które się otworzy- E46 oczywiście
6 Wybierz ECU do komunikacji, ja wybieram KMB
7. Teraz wciśnij F6, czyli Back
8. Wybierz F4 "Program ECU" (zaznaczamy moduł KMB)
9 Następnie wybieramy F5 (Basic functions) która to funkcja odczytuje nam do pliku
wszystko co mamy w samochodzie zakodowane i następnie w oknie które ci się pokaże
zjedź suwakiem niżej i kliknij dwa razy na ?coapireadsggetfswpsw", następuje
odczyt/kopiownaie FSW_PSW.TRC
10 W katalogu ncsexpert/Work znajdziesz teraz plik FSW_PSW.TRC, skopiuj go gdzieś w
inne miejsce na dysku, zmień nazwę na FSW_PSW.MAN, wyedytuj w notatniku i zmień:

BC
nicht_aktiv

na aktiv

11. Następnie po zrobieniu w/w zmian zapisz plik FSW_PSW.MAN i wgraj go do katalogu
ncsexpert/Work, podmieniając wcześniej utworzony.
12 Wciskamy Execute Job

Czy ktoś potwierdza działanie tej operacji?
------------------------------------------------------------------------------------

Sam zadałem pytanie i sam sobie odpowiem:)
Może komuś się przydać...
A więc manetkę wymieniłem na tą z BC, aktywacja przebiegła bezproblemowo za pomocą NCS Expert według opisu powyżej.
Dzięki wszystkim za zainteresowanie.
Gdyby ktoś miał problem można pisać pomogę na tyle ile będę potrafił!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 8 września 2012, 20:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47
witam. wczoraj zamontowałem manetkę z bc w e46 2003r i aktywowałem bc na aktiv przez ncsa i hula aż miło. polecam każdemu. cała operacja łącznie z wysyłką wyszłą mnie 60 zł Ponadto mam u mnie aktywowane drl, fajne awaryjne , mruganie kierunkami przy otwieraniu i zamykaniu i cały czas coś wymyślam. jakby co mieszkam w okolicach kartuz i mogę śmiało zaprogramować. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 11 grudnia 2013, 21:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: E46
Panowie kto z okolic Kalisza aktywuje mi BC? manetka zmieniona tylko aktywacja. Piscie jak cos


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 4 lutego 2014, 20:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 350
Lokalizacja: NOWA SÓL
Moje BMW: e46 coupe
Siemanko

Dzisiaj probowalem z kolegą odpalic w jego e46 BC zmiana manetki zajela chwile. jednak problem rozpoczął się w czasie kodowania. Za każdym razem gdy pojwil się codded ended brak jakich kolwiek reakcji i po zczytywaniu pliku ewidentnie było widać że modul jakby nie zapisywał usawień czyli po kazdo razowej zmianie BC nicht_aktic na BC aktiv i kodowaniu wracało wszystko do nicht aktiv. Nie wiem cyz nie zakrecilem za bardzo ale tak to wyglada jakby modul KMB nie zaprogramowal się. Mieliscie moze taki przypadek ???? oczywiscie proba kodowania na ncs expert. Był bym wdzieczy za kazdą podpowiedz. Dzieki z góry

_________________
mój były turasek E36


e46 coupe Cd


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 4 lutego 2014, 21:18 
Offline
Specjalista

Posty: 2693
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Próbowałeś zmienić ZCS lub FA(zależnie co jest)?

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 5 lutego 2014, 19:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Moje BMW: e39
Kod silnika: m54b30
Garaż: było;e 46 m47,e 53 m57 184 ps
witam ja mam podobnie jak kolega djsully99 po kilku krotnym aktywowaniu zawsze wracalo do nie aktywne :21:
w manetce mam 4 kable
moze byc ze kupilem wadliwa manetke [w koncu to uzywka] ale reszta funkcji dziala [kierunki ,swiatla drogowe]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 7 lutego 2014, 17:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 350
Lokalizacja: NOWA SÓL
Moje BMW: e46 coupe
maniek 320 ogarnales jakos temat ? ja sproboje odkrecic kolesiowi ta manetki i rozkrecic moze sa kabelki poprzecierane gdyz wlasnie tylko dwa od bc sa na kabelkach. reszta jest na stykach dlatego dziala wszystko pozostałe. i byc moze podczas kodowania modul nie dostaje sygnalu zwrotnego z manetki i nie da sie zakodować. Jutro sprobuje wiec w razie czego rzuce ci tutaj opis jesli oczywiscie to cos pomoze. Manetka kosztowała całe 12 złotych wiec nie ma ryzyka :)

pozdro

_________________
mój były turasek E36


e46 coupe Cd


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 9 lutego 2014, 13:37 
Offline
Specjalista

Posty: 2693
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Jakim profilem kodujecie?

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 9 lutego 2014, 13:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
cursor napisał(a):
Jakim profilem kodujecie?

Bardzo dobre pytanie :)
Jak profil źle ustawiony to tak się właśnie dzieje, że nie zapisuje ustawień

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 9 lutego 2014, 13:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Moje BMW: e39
Kod silnika: m54b30
Garaż: było;e 46 m47,e 53 m57 184 ps
djsully99 napisał(a):
maniek 320 ogarnales jakos temat ? ja sproboje odkrecic kolesiowi ta manetki i rozkrecic moze sa kabelki poprzecierane gdyz wlasnie tylko dwa od bc sa na kabelkach. reszta jest na stykach dlatego dziala wszystko pozostałe. i byc moze podczas kodowania modul nie dostaje sygnalu zwrotnego z manetki i nie da sie zakodować. Jutro sprobuje wiec w razie czego rzuce ci tutaj opis jesli oczywiscie to cos pomoze. Manetka kosztowała całe 12 złotych wiec nie ma ryzyka :)

pozdro


rozebrac manetke od bc i sprawdzic czy kable do bc sa nie po przecierane
dobrze rozumiem
zawsze jak cos zepsuje to mam stara manetke
a bedzie wiadomo gdzie jest przyczyna
pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 9 lutego 2014, 19:52 
Offline
Specjalista

Posty: 2693
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Wystarczy zdjąć tylko pokrywkę, tę po drugiej stronie wtyczki. Od razu widać, czy przewody z przycisku BC są złamane. One nie przecierają się, tylko łamią

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 9 lutego 2014, 20:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Moje BMW: e39
Kod silnika: m54b30
Garaż: było;e 46 m47,e 53 m57 184 ps
super teraz wiem czego szukac
jutro po pracy zdemontuje
moze wreszcie sie wyjasni czy bedzie dzialal bc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 8 marca 2014, 19:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Moje BMW: 318d e46
Ja dziś próbowałem aktywować manetkę, włożyłem ją tydzień temu ale dopiero dziś zainstalowałem ncs-a i aktywowałem manetke tak jak w instrukcji "zrób to sam" tylko nie mogłem wybrać KMB bo wyskakiwał błąd "central codin kay is fulty" i wybrałem AKMB a dalej wszystko jak w instrukcji zmieniłem BC na aktywne wgrałem plik ale nadal nic sie nie zmieniło przycisk nie reaguje jak wpinałem manetke to były 4 piny więc kabelek mam podpięty do wtyczki nie wiem co jeszcze moge sprawdzić? jak teraz sprawdzam NCS to cały czas jest aktywne więc powinno działać. Czy coś jeszcze mam aktywować??

FEHLER_4_HAEUFIGKEIT
grundcode_var
FEHLER_5_HAEUFIGKEIT
grundcode_var
PRUEFSTEMPEL
grundcode_var
KALIBRIERFAKTOR_VERBRAUCH
wert_01
CODIERUNG_ERFOLGT
codierung_erfolgt
WARN_MEDIUM_GURT
piezo
WARN_MEDIUM_ZUENDSCHL
piezo
WARN_MEDIUM_LIMIT
piezo
CC_LAMPEN
aktiv
CC_TUEREN
aktiv
WARN_MEDIUM_TOG
piezo
WARN_MEDIUM_AUSSENTEMP
piezo
LICHTWARNUNG
aktiv
WARNUNG_MOTOR_OELSTAND
aktiv
MOTOR_OELSTAND_PREDRIVE
nicht_aktiv
WARN_MEDIUM_RDKS
piezo
AKUSTIK_PARKBREMSE
aktiv
WARN_MEDIUM_PARKBREMSE
piezo
ANZEIGE_EML
nicht_aktiv
ASC
aktiv
AKUSTIK_WARNUNG_T1
wert_01
AKUSTIK_WARNUNG_T2
wert_01
AKUSTIK_WARNUNG_T3
wert_01
KUEHLMITTELNIV_FILTERZEIT
wert_01
A_TEMP_DELTA_OFFSET
wert_01
A_TEMP_OFFSET_SCHWELLE
wert_01
AUSSENTEMP_ANZ_FEHLER_1
wert_01
AUSSENTEMP_ANZ_FEHLER_2
wert_01
TANK_ADC_FEHLER_UG
wert_01
TANK_ADC_FEHLER_OG
wert_01
TANK_FILTER_NACHTANKERK
1.1_l/sec
TANK_FILTER_KL15
7_schritte
TANK_FILTER_FALLEND
1.9_l/min
TANK_FILTER_STEIGEND
0.9_l/min
TANK_VORHALT_REICHW
wert_01
TANK_SCHWELLE_AUF/AB
6_l
TANK_BERUHIGUNGSZEIT
10_sec
TANK_MITTLUNGSZEIT
5_sec
TANK_SICHERHEITSFAKTOR
1.3
KUEHLMITTELTEMP_ANZEIGEWI
kennlinie_01
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_3
wert_01
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_2
wert_01
MOTOR_ABKUEHLZEIT
wert_01
AUSSENTEMP_DELTA_K1
wert_01
AUSSENTEMP_DELTA_K2
wert_01
AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z1
wert_01
AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z2
wert_01
AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z3
wert_01
AUSSENTEMP_ZEITKONST_Z4
wert_01
KURZMITTELUNG_ANZAHL
wert_01
KALTBEWERTUNG_ANZAHL
wert_01
MITTELWERT_ANZAHL
wert_01
WARMBEWERTUNG_ANZAHL
wert_01
TEMP_SCHWELLE_WARMLAUF
wert_01
TEMP_SCHWELLE_BETRIEB
wert_01
SCHWELLE_STARTVERZOEGER
wert_01
SCHWELLE_SIGNALAUSFALL
wert_01
NIVEAU_1
wert_01
DELTA_NIVEAU
wert_01
DELTA_ZEIT
wert_01
GEBER_ZEIT_LOW
wert_01
GAL_LOW
wert_01
TANK_SCHWELLE_RESERVE
8_l
TLETZ
wert_01
ASC_PREDRIVE_UEBER_SG
nicht_aktiv
DELTA_LIMIT_GESETZ
aktiv
ZEIT_SITZLEHNENANZEIGE
wert_01
DIAGNOSE_DELAY_ZEIT
aktiv
LITERGRENZ_SIA_RESET
wert_01
TAGEGRENZE_SIA_RESET
wert_01
SIA_RESET_KI_TASTE
aktiv
ANZEIGE_UHR_IM_DISPLAY
aktiv
ZUENDSCHLUESSEL_WARNUNG
nicht_aktiv
MOTOR_ART
diesel
K_ZAHL_TACHO
4961_imp/km
K_ZAHL_TACHO_KOMPL
4961_imp/km
K_ZAHL_WEG
4912_imp/km
K_ZAHL_WEG_KOMPL
4912_imp/km
LITER_SERVICE_INTERVALL
m47d18_man_comp
m47d18_man_lim
SIA_LITER_GRENZE
m47d18_man_comp
m47d18_man_lim
KM_SERVICE_INTERVALL
22.000_km
NG_MOTORVARIANTEN
nicht_aktiv
SCHWELLEN
n42b18
m47d20
MOTOR_KENNFELD
wert_04
SPRACHE
italienisch
WEG_EINHEIT
km
WEG_DURCHSCHNITT
km/h
WEG_REICHWEITE
km
WEG_LIMIT
km
ZEIT_EINHEIT
24_stunden
TEMPERATUR_EINHEIT
grad_c
VERBRAUCH_D1
l/100km
WARNUNG_GESCHW_LIMIT
nicht_aktiv
GURTWARNUNG
ohne_gurtschlosskontakt
AKUSTIK_GURT_WARN
nicht_aktiv
ANZEIGE_SITZLEHNE_VER
nicht_aktiv
AUSSENTEMP_SENSOR
aktiv
CC_AUSSENTEMPERATUR
nicht_aktiv
BC
aktiv
AUSSENTEMP_WARN_AKUSTIK
nicht_aktiv
QUITT_A_TEMP_WARNUNG_LSS
nicht_aktiv
RDKS
nicht_aktiv
AKUSTIK_RDKS
nicht_aktiv
LENKSTOCKSCHALTER_KLR
aktiv
LL/RL
linkslenker
GETRIEBE_ANZEIGE_GANG
nicht_aktiv
SEQ_SCHALTGETRIEBE
nicht_aktiv
RUECKWAERTSGANG_WARN_MED
piezo
RUECKWAERTSGANG_WARNUNG
nicht_aktiv
SIA_ANZEIGEPARAMETER
mit_zeitinspektion
SIA_GRENZE_ZEIT
716_tage
AUSBL_DREHZAHL
wert_01
NAVI_DIST_TO_JUNCTION
nicht_aktiv
GURTKONTAKT_MELDUNG_UEBER
k_bus
HBA
aktiv
BC_V_KORREKTUR
nicht_aktiv
AKUSTIK_ASC
aktiv
CAN_RDC
nicht_aktiv
ANZEIGE_CFC
nicht_aktiv
SULEV_GATEWAY
nicht_aktiv
TANK_ZERO_EVAP
nicht_aktiv
TANK_KENNLINIE
60_l_literskala
dad_tank_diesel
TANK_ANZEIGEWINKEL
kennlinie_01
FZG_VERZOEGERUNG
nicht_aktiv
ASC_REGELUNG_AUF_KBUS
nicht_aktiv
GRENZWERT_VERZ_SCHWELLE
nicht_aktiv
HYSTERESE_VERZOEGERUNG
nicht_aktiv


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 8 marca 2014, 22:20 
Offline
Specjalista

Posty: 2693
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Zamiast tego edytuj klucz FA

Odpalasz NCS, wybierasz profil expert. Robisz kroki jak przy standardowym kodowaniu modułów. Tylko zamiast cofać się za pomocą klawisza F6, wybierasz opcje edycja FA(bodajże klawisz F2). Dodajesz do kodu $550 i klikasz add.
Klikasz ok i wtedy kodujesz standardowo licznik.

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 30 października 2017, 11:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Witam Panowie sory za odkopanie tematu ale potrzebuje pomocy.
Według wyżej pokazanego poradnika próbuje aktywować bc.

Zatrzymuje się na punkcie
8. Wybierz F4 "Program ECU" (zaznaczamy moduł KMB)

nie ważne co bym wybrał czy KMB CZY AKMB czy inne wyskakuje mi blad:

vin is faulity
COAPI-2000 EDIABAS or SGBD error
IFH-0003 DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED

co robie nie tak i w czym jest problem ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 30 października 2017, 11:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Jakie auto? Jaka data produkcji? Łączysz się w kabinie?

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Aktywacja BC podciągnięcie czwartego kabla do manetki.
PostNapisane: 30 października 2017, 11:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
maniek21112 napisał(a):
Jakie auto? Jaka data produkcji? Łączysz się w kabinie?



e46 318i 2000r łącze się pod maską , w kabinie pod OBD2 inpa łączy się bez problemu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 105 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL