BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 00:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 lutego 2016, 09:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 98
Moje BMW: 320d
Garaż: E90 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165182
Nikt mi nie podpowie?
Dlaczego na teście 07 pokazuje inna temperaturę niż inpa? Są dwa czujniki od temperatury?
Dzisiaj sprawdzałem rano pierwsze odpalenie test 07 pokazuje 13st inpa 50st.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 lutego 2016, 11:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
pisałem juz o tym wielokrotnie ze inpa pokazuje kilka stopni mniej niz test na liczniku ale u ciebie jest na odwrót
i to z masakryczna róznicą

sa dwa czujniki jeden do licznika co pokazuje temp w tescie 7 i porusza wskazówką na liczniku :)
drugi do silnika co pokazuje temp w inpie i sterownik bierze z niego info do ustalania mieszanki

wiec czujnik w silniku dokladnie w glowicy zmienil swoje własciwosci czyli zmienila sie jego rezystancja i zawyza

co do przepływki to tez jest jakas wielka masa mierzona jak na jałowe obroty

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 lutego 2016, 11:19 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 98
Moje BMW: 320d
Garaż: E90 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165182
Dzięki za odpowiedź, czyli musze zmienić czujnik temperatury przy głowicy.
Przepływomierz nadaje się do zmiany? Czyszczenia? Co mu pomoże?
Dodam do tego ze auto dobrze przyspiesza nie przerywa nie kopci....
Pacjent to m47 z 07r


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 lutego 2016, 15:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
w live data jest jeszcze jedna zakladka i tam widac dokaldnie ile mierzy przepływka i ile chce komp
tak samo turbo najpepiej jest nakrecic filmik na jałowym i potem podczas jazdy wtedy mozna powiedziec wszystko

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 lutego 2016, 20:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 98
Moje BMW: 320d
Garaż: E90 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165182


No to filmik z live data, mam nadzieję, że powiecie mi co mam z tym zrobić ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 7 lutego 2016, 11:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
no przeplywka caly czas jest prawie na max ciekawe ze fura chodzi dobrze :) teraz pytanie czy inpa tego nie ogarnia i tak pokazuje czy faktycznie cos jest z przepływka masz mozliwosc podmiany ??

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 7 lutego 2016, 13:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 98
Moje BMW: 320d
Garaż: E90 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165182
Nie mam możliwości podmiany przeplywki, ale zawsze mogę kupić jakąś używana i zobaczę co się zmieni.
Auto chodzi normalnie w pełnym zakresie bez przerywania itd.
Po odpieciu przeplywki od razu wyskakuje błąd.

Edit
A myślisz że inpa zle wartości mi pokazuje skoro auto jedzie normalnie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 7 lutego 2016, 16:37 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
bedi_24 napisał(a):
na max ciekawe ze fura chodzi dobrze

Tak jest na max bo kolega zrobił nagranie z Jazdy autem anie na wolnych obrotach :) Dlatego będzie taka ilość powietrza. wq mnie jest Ok.

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 7 lutego 2016, 17:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 98
Moje BMW: 320d
Garaż: E90 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165182
mini napisał(a):


To jest zdjęcie z wolnych obrotow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 7 lutego 2016, 19:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
no ja ogladalem film i po nim widac ze to wolne obroty przy wiekszych obrotach podaje jeszcze wieksze wartosci tak samo rosnie turbo ale tu jest na wolnych ok i przy bucie tez

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 lutego 2016, 22:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 163
Lokalizacja: Wrocław / Wieluń
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=107974
Witam,

Szukam rozwiązania problemu z występującym błędem A3C5. Według INPY błąd znajduje się w module KOMBI, a na i-drive wyświetla się Restraint systems faulty ( czyli coś związanego z poduszkami/napinaczami/klemą etc. za co odpowiada zupełnie inny moduł).

Na krajowych forach nie znalazłem odpowiedzi. Jedynie na niemieckim są jakieś informacje ale nie jestem w stanie sobie tego przetłumaczyć.

http://www.e60-forum.de/thread.php?postid=180824


Błąd pokazał się podczas programowania funkcji Comming Home przy użyciu NCS'a. Po zakodowaniu światła nie zadziałały, wyświetliło się przez chwilę powiadomienie, że akumulator jest słaby (bo faktycznie był). Samochód nie zapalił, ale wyświetlił się już błąd Restraint systems faulty. Po podładowaniu akumulatora błąd nadal występuje i nie da się go usunąć żadnym programem.

Będę wdzięczny za wszelką pomoc,

Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 20 lutego 2016, 00:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: e91
Kod silnika: N47D20A
Witam, może ktoś pomóc w rozszyfrowaniu:
4a74 bOTSCHAFT
4A79 BOTSCHAFT

silnik n47 2.0d 177km

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 25 lutego 2016, 22:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Moje BMW: E60
Kod silnika: N52B25AF
Kuterano napisał(a):
Witam, może ktoś pomóc w rozszyfrowaniu:
4a74 bOTSCHAFT
4A79 BOTSCHAFT

silnik n47 2.0d 177km

Pozdrawiam.


Błąd grzania świec. Prawdopodobnie, któraś ma przepalony żarnik - zdemontować i sprawdzić ich stan i w razie wykrycia przepalenia do wymiany wszystkie, bo za chwilę będą padać kolejne. Samochód długo kręci zanim załapuje, telepie silnikiem zaraz po odpaleniu?

Oczywiście problem może leżeć głębiej, np. sterownik świec żarowych do wymiany etc. ale to już wymaga analizy software'u przez porządnego diagnostę, bo na zabawce od odczytywania samych błędów tego nie rozszyfrujesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 27 lutego 2016, 15:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e46 Coupe
Kod silnika: n42b20
Witam mam problem ze znalezieniem problemu otóż wyskakuje mi bład katalizatora ,wiec ze katalizator końcowy został usuniety wiec kupiłem emulator sondy lambda zeby bład zniknął i wkrecilem go w ostatnia sonde koncowa,lecz dalej wyrzuca bład,wiec mam pytanie bo w sinliku n42b20 wystepuje 3 katalizatory do ktorego dotyczy ten blad/?
blad inpa
2738 CDKKAT - Katalysator-Konvertierung

scern inpa
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 9 marca 2016, 15:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: e91
Kod silnika: N47D20A
senbon napisał(a):
Kuterano napisał(a):
Witam, może ktoś pomóc w rozszyfrowaniu:
4a74 bOTSCHAFT
4A79 BOTSCHAFT

silnik n47 2.0d 177km

Pozdrawiam.


Błąd grzania świec. Prawdopodobnie, któraś ma przepalony żarnik - zdemontować i sprawdzić ich stan i w razie wykrycia przepalenia do wymiany wszystkie, bo za chwilę będą padać kolejne. Samochód długo kręci zanim załapuje, telepie silnikiem zaraz po odpaleniu?

Oczywiście problem może leżeć głębiej, np. sterownik świec żarowych do wymiany etc. ale to już wymaga analizy software'u przez porządnego diagnostę, bo na zabawce od odczytywania samych błędów tego nie rozszyfrujesz.


Wymieniłem sterownik błędy zniknęły, wychodzi że świece są ok problemów z kręceniem, telepaniem itd nie miałem wcześniej i nie mam teraz, natomiast tamten stary ster. był naprawiany, okazało się to oczywiście po demontażu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 11 marca 2016, 06:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Moje BMW: E46 touring
Kod silnika: m54b30
Witam, kasowalem sobie dzisiaj blad lambdy, ktory najprawdopodobniej wskoczyl od slabej jakosci gazu i sprawdzilem z ciekawosci bledy skrzyni. Czekala mnie niemila niespodzianka w postaci bledu 056 symptom GLUE. Wystapil on 3 razy podczas ostatniej trasy jaka robilem. Zadnych niepokojacych objawow skrzyni nie zauwazylem, w moim odczuciu dziala normalnie, nie przechodzi w tryb awaryjny. Moze ktos wie co ten blad oznacza. Troche googlowalem na ten temat ale nic konkretnego nie znalazlem. Ponizej zdjecie z inpy.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów E39
PostNapisane: 11 marca 2016, 11:40 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: e39 lift
Kod silnika: m54b25
Witam.

E39 2001
Prosze mi powiedziec ktore z tych bledow sa powiazane.



Obrazek
Obudowa z termostatem zamowiona i czeka w bagazniku. Ale ten drugi to niewiem

Obrazek
Prawy czujnik tyl czasem znika ale po czasie znow sie pojawia. Czyscilem kostke przy sterowniku abs araz przy samym czujniku. Podmienialem je tez miejscami bez efektow zawsze jest prawy tyl.

Obrazek
Z tego widze ze pompka obiegu przy chlodnicy - wyjmowalem spialem na krotko i pracuje szukalem tez napiecia we wtyczce ale go nie podaje. Reszta moze byc powiazana z pompka? Czy gdzies jest jakis sterownik od tego wszystkiego? Funkcja REST wlacza sie ale oddaje tylko cieplo z nagrzewnicy i nie pompuje dalej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 11 marca 2016, 16:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: e46
Kod silnika: M43TU B19
Witam
Mam taki problem wyświetla mi się taki błąd i jedna sonda pokazuje na czerwono proszę o pomoc bo nie wiem co jest grane. Poniżej zdjęcia z błędami i odczytami z sond
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 9 kwietnia 2016, 06:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: e61
Witam.. A u mnie wyskoczyło takie coś ...5E GWS E095 1 error stored .. Czy ktoś wie co to może być ? Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 kwietnia 2016, 07:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Moje BMW: E46 touring
Kod silnika: m54b30
Cytuj:
Witam.. A u mnie wyskoczyło takie coś ...5E GWS E095 1 error stored .. Czy ktoś wie co to może być ? Pozdrawiam


Coś z GWS- przełącznikiem zmiany biegów, a dokładniej z wyświetlaniem wybranego biegu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 79  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 97 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL