Czesc, Posiadam BMW E60. 2003r. Problem z padającym akum ( wymieniony na nowy potrafi rozładowac się w kilka godzin). Problem mam taki, ze gdy zamkne samochod w celu uspienia (zostawie klape otwarta klape bagaznika z zaryglowanym zamnkiem, zeby miec dostep do akuma), to gdy odłącze kleme (-) w celu zmierzenia poboru pradu na uspieniu to wlacza sie alarm i nici z pomiaru pradu. Jak to zrobic poprawnie?
Z tego co zorbilem do tej pory to wymiana modulu MPM, który był całkowicie zalany i zniszczony, słady korozji, zzartych nożek układów, jestem pewny, ze nie działał przynajmniej kilka miesiescy (sugerujac sie wygladem płytki), a mimi to problem pojawił sie dopiero tydzien temu.
Ze wstepnych pomiarów, czyli wykonywanych bez uspienia auta z przyczyn wyżej opisanych. Pobór prądu w granicach 4,20A. Jest to juz konkretna dawka przy 12V a mimo to nie umiałem znalezc nic co by sie nagrzewało o takiego zwarcia. Odpinałem regulator+alternator, kleme IBS, wszystkie moduly, drzwi, fotele a maksymalnie pobór spadł do 3A!
Prosze o pomoc w jaki sposob poprawnie wykonac pomiar w stanie uspienia auta.
Dziękuje
|