BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 17:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 09:30 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
Dziwne podejście ekonomiczne macie do e46... 11 tys to można za jakiegoś zloma dac a nie za zadbane i serwisowane należycie e46 320 d . Za swoje zapłaciłem 3 lata temu około 24 tys , przez ten czas około 20 tys jest w.częściach , roboty nie liczę bo najczęściej ten koszt u mnie odchodził ... Wszystko zależy od podejścia właściciela i nie wiek auta ma tu decydujące znaczenie ... Lubię jeździć sprawnym technicznie autem i nie czyszcze zaworkow , filtrów , czy odmy tylko wymieniam , mam wszystko nowe łącznie z dwumasem i nie muszę Sie martiwc o wał itp ... Jak pęknie to trudno ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 09:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 749
Moje BMW: E 46 330d
Kod silnika: M57
TC-PERFORMANCE napisał(a):
Dziwne podejście ekonomiczne macie do e46... 11 tys to można za jakiegoś zloma dac a nie za zadbane i serwisowane należycie e46 320 d . Za swoje zapłaciłem 3 lata temu około 24 tys , przez ten czas około 20 tys jest w.częściach , roboty nie liczę bo najczęściej ten koszt u mnie odchodził ... Wszystko zależy od podejścia właściciela i nie wiek auta ma tu decydujące znaczenie ... Lubię jeździć sprawnym technicznie autem i nie czyszcze zaworkow , filtrów , czy odmy tylko wymieniam , mam wszystko nowe łącznie z dwumasem i nie muszę Sie martiwc o wał itp ... Jak pęknie to trudno ...


:ok:

_________________
Moja buma: viewtopic.php?f=6&t=73243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 11:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: Świetokrzyskie/staszów
Moje BMW: E46 330D
Kod silnika: M57
widze że na temat regeneracji wypowiadają się Ci co tylko czytają a nie maja z tym styczności i nie wiedzą jak to działa. Powiem tak przy regeneracji sprzegła mamy przecież zakute nowe okładziny a chyba to jest ważne. Przy regeneracji sprzegla mamy wymienione wszytskie odboje, sprężynki i wszytsko co się zużywa zostaje tylko stara "obudowa". Więc wg mnie mamy jak nowe. ja widziałem jakie luzy miał 2mas przed naprawa a po. Różnica kolosalna :) Ale to jest moja kwestia zaoszczędziłem sporo kasy a mam wszytsko nowe :) Oczywiście nie chce żeby wyglądało to jak reklama czy coś w tym stylu pisze tylko że warto przemyślec kwestie regeneracji niż wywyalić sporo kasy na niby nowe a wszyscy dobrze wiemy że LUK jest bardzo podrabiany i cięzko odróznić oryginał od podrobki. popatrzcie sobie na stonie Luka jak ładnie to wygląda tzn jak wyglądaja podróbki :)

_________________
wszelka pomoc w woj. świętokrzyskim związana z BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 12:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Moje BMW: E36 316i 1997
Kod silnika: M43B16
Też się długo zastanawiałem, czy braciakowi do e46 polecić nówkę czy regenerowaną, w końcu wybór padł na nowe.
Założył i ma święty spokój!
http://www.sprzeglo.com.pl/artykuly-porady/kola-dwumasowe/regeneracja-sprzegla-oraz-kola-dwumasowego/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 12:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 749
Moje BMW: E 46 330d
Kod silnika: M57
chetnie sprzedam stary dwumas od e46 330d LUK-ori.ktos chetny? :)

_________________
Moja buma: viewtopic.php?f=6&t=73243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 13:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 469
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46 323Ci
Kod silnika: M52TU25
bylem dzis u mechaniora i otworzyl maske, ja gasilem, zapalalem auto itp. Mowi, ze poduszki sa do wymiany, a nie dwumas. Mowi, ze na bank jedna poduszka, ale okaze sie jak to rozbierze bo pewnie 2 tez jest zuzyta.
Mowi jak by to byl dwumas to by bylo slychac stukot od razu. Tak wiec bym wymienl sobie od razu poduszki silnika, skrzyni (bo pewnie tez nie sa super) i zobacze co tam jeszcze jest nie tak.

No i dzisiaj zauwazylem ze jak jade na 4 biegu i mama 2 tys. obrotow i kolo 100km/h to z tylu slychac dudnienie takie :/ daje 5 biegi i slychac ale mniej. Nie wiem czy to od kół czy moze dyfer pada, lub lozysko w nim
Mial ktos cos takiego? A moze to swożen wachacza lub przegluby wewnetrzne?
Jak to sprawdzic zeby miec pewnosc?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 13:41 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 410
Lokalizacja: W-wa/Węgrów
Moje BMW: ST FR
Kod silnika: ACT
Garaż: Była Beta
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105035
Jest Leon 3 ST FR
Będzie ...
No i pewnie się na poduszkach skończy.
Koniecznie wymień dwie silnika razem - jedna robota, nie ma co oszczędzać.
Nastaw się na poduszki skrzyni też, jeśli mają już jakieś oznaki zużycia, to od razu wymieniać - też jedna robota.

Dudnienie to raczej określenie na uderzanie czegoś o coś, czyli sworzeń, wydech itd. Łożysko szumi, bo chyba że już maksymalnie jest zużyte, ale to ewidentnie słychać wtedy.

Jeżeli masz walnięte poduszki, to automatycznie cały wydech rusza się inaczej niż powinien - po wymianie poduszek też może się uciszyć.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 14:16 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 37
Posty: 1288
Lokalizacja: Inowrocław
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57d25
TC-PERFORMANCE napisał(a):
Dziwne podejście ekonomiczne macie do e46... 11 tys to można za jakiegoś zloma dac a nie za zadbane i serwisowane należycie e46 320 d . Za swoje zapłaciłem 3 lata temu około 24 tys , przez ten czas około 20 tys jest w.częściach , roboty nie liczę bo najczęściej ten koszt u mnie odchodził ... Wszystko zależy od podejścia właściciela i nie wiek auta ma tu decydujące znaczenie ... Lubię jeździć sprawnym technicznie autem i nie czyszcze zaworkow , filtrów , czy odmy tylko wymieniam , mam wszystko nowe łącznie z dwumasem i nie muszę Sie martiwc o wał itp ... Jak pęknie to trudno ...



Czyli podliczając wydałeś na auto przez 2 lata 44.000zł. Czyli nie kupując e46, oszczędzając kase przez te 2 lata, dziś jeździłbyś e60 2005 rok albo e90 2006-7:D. I to jest logiczne? Haha... No weź, dziecko w podstawówce Ci powie, że wolałoby poczekać i jeździć e90 albo e60:D.
A tak na marginesie - mowa jest o e46 przed liftem z silnikiem M47, a te można dostać już naprawdę od 11.000zł :P. 13-15.000zł to już musi być nawi i skóra. Haha... Autka spadły kolego:). Twoje poliftowe też za 18.000zł można kupić całkiem ładne:P.

W każdym razie moim zdaniem 20.000zł nie zainwestowałbym nawet w nowe auto:D. Haha... Po prostu tutaj różni się chyba nasz portfel i sposób zarządzania finansami:D. Kolega z resztą chyba za granicą mieszka, więc co może powiedzieć o nas polaczkach:D

Z resztą widzicie - autor problemu jednak ma do wymiany poduchy pod silnikiem a nie dwumas. A wy byście wpędzili go w 2.000zł kosztów na początek :wstyd: . Kolega wyda max 300zł za poduchy + 50zł za zmianę i będzie cieszył pape jak małolat, że jeździ BMW :)

_________________
Było: E38 728iA, E36 316iA, E39 520d, E46 320d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 14:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
hammet1 napisał(a):
Haha... No weź, dziecko w podstawówce Ci powie, że wolałoby poczekać i jeździć e90 albo e60:D.



TY ! JAK ODSTAWIE MOJĄ I ZAMIAST W WEEKEND ZALAĆ W PIĄTEK ZA 200zł I W NIEDZIELE OGLĄDAĆ REZERWĘ ZOSTAWIĘ JĄ NA ROK W GARAŻU TO UZBIERAM NA NOWE BBS CH-R !



:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Znam takich , co tam umieją :rotfl:



Powiem tak - bo jestem wkur... na maksa. Oglądałem w tym tyg 5 aut jeźdzonych po polsce i 4 prosto z niemiec. Niech tych polaków piorun pier... za te traktowanie tych aut. To co czasem widzę po otwarciu maski czy też jak patrzę na dywaniki, cokolwiek... Niebo a ziemia. W końcu kupiliśmy auto prosto z niemiec, z dwa razy wiekszym przebiegiem niz te polskie ale w stanie dwa razy lepszym. A handlarz jeździ BMW :P Więc swój chłop :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 14:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
hammet1, Dziękuję że otworzyłeś mi oczy,po co ja dokładam do mojej e46 :wstyd:
hammet1 napisał(a):
logiczne? Haha... No weź, dziecko w podstawówce Ci powie, że wolałoby poczekać i jeździć e90 albo e60:D.

Coś ci sie na prawde pomieszało i to ostro ,nie masz widze pojęcia o normalnym serwisowaniu samochodu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 15:44 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 37
Posty: 1288
Lokalizacja: Inowrocław
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57d25
OK, dobra przyznaje wam rację - lepiej było wydać 2.000zł na komplet sprzęgło + dwumas, a później dołożyć jeszcze 300zł na poduszki :D. haha... OK. Teraz rozumiem jak serwisować auta. Z takimi ku*wa naciągaczami będę właśnie walczyć.

_________________
Było: E38 728iA, E36 316iA, E39 520d, E46 320d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 15:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 288
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E36 x2
hammet1 napisał(a):
A tak na marginesie - mowa jest o e46 przed liftem z silnikiem M47, a te można dostać już naprawdę od 11.000zł :P. 13-15.000zł to już musi być nawi i skóra. Haha... Autka spadły kolego:). Twoje poliftowe też za 18.000zł można kupić całkiem ładne:P.


A jakie Ty masz pojęcie o logice kupując poliftowe e46 za 18 tyś które zostawia 4 ślady i do którego musisz 5 dołożyc aby to "jakoś" jeździło i wyglądało?
Chyba że twój tok myślenia to tanio kupic i do końca zajeździc to sory nie było pytania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 16:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 749
Moje BMW: E 46 330d
Kod silnika: M57
hammet1 napisał(a):
OK, dobra przyznaje wam rację - lepiej było wydać 2.000zł na komplet sprzęgło + dwumas, a później dołożyć jeszcze 300zł na poduszki :D. haha... OK. Teraz rozumiem jak serwisować auta. Z takimi ku*wa naciągaczami będę właśnie walczyć.


pogubiles sie troche chyba.....

pisal,ze dwumasa to pisali wszyscy o dwumasie,jak niewie jak sprawdzic albo szuka zeby ktos za "piffko" sprawdzil to tak jest.Dobre masz myslenie z tym czekaniem na e60...he he :) :)

Aha:proponuje poduszki tez uzywki zakupic na alledrogo jest tego troche-bedzie taniej:)po co przeplacac:)

_________________
Moja buma: viewtopic.php?f=6&t=73243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 17:29 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
hammet1 napisał(a):
TC-PERFORMANCE napisał(a):
Dziwne podejście ekonomiczne macie do e46... 11 tys to można za jakiegoś zloma dac a nie za zadbane i serwisowane należycie e46 320 d . Za swoje zapłaciłem 3 lata temu około 24 tys , przez ten czas około 20 tys jest w.częściach , roboty nie liczę bo najczęściej ten koszt u mnie odchodził ... Wszystko zależy od podejścia właściciela i nie wiek auta ma tu decydujące znaczenie ... Lubię jeździć sprawnym technicznie autem i nie czyszcze zaworkow , filtrów , czy odmy tylko wymieniam , mam wszystko nowe łącznie z dwumasem i nie muszę Sie martiwc o wał itp ... Jak pęknie to trudno ...



Czyli podliczając wydałeś na auto przez 2 lata 44.000zł. Czyli nie kupując e46, oszczędzając kase przez te 2 lata, dziś jeździłbyś e60 2005 rok albo e90 2006-7:D. I to jest logiczne? Haha... No weź, dziecko w podstawówce Ci powie, że wolałoby poczekać i jeździć e90 albo e60:D.
A tak na marginesie - mowa jest o e46 przed liftem z silnikiem M47, a te można dostać już naprawdę od 11.000zł :P. 13-15.000zł to już musi być nawi i skóra. Haha... Autka spadły kolego:). Twoje poliftowe też za 18.000zł można kupić całkiem ładne:P.

W każdym razie moim zdaniem 20.000zł nie zainwestowałbym nawet w nowe auto:D. Haha... Po prostu tutaj różni się chyba nasz portfel i sposób zarządzania finansami:D. Kolega z resztą chyba za granicą mieszka, więc co może powiedzieć o nas polaczkach:D

Z resztą widzicie - autor problemu jednak ma do wymiany poduchy pod silnikiem a nie dwumas. A wy byście wpędzili go w 2.000zł kosztów na początek :wstyd: . Kolega wyda max 300zł za poduchy + 50zł za zmianę i będzie cieszył pape jak małolat, że jeździ BMW :)

a po co wogóle kupować auto ... i tak wszyscy poumieramy ....;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 17:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Pablosek napisał(a):
A jakie Ty masz pojęcie o logice kupując poliftowe e46 za 18 tyś które zostawia 4 ślady i do którego musisz 5 dołożyc aby to "jakoś" jeździło i wyglądało?
.

temat schodzi na boczny tor ale Ty tez zejdz na ziemie. Za te 18 tys zł spokojnie mozna kupic poliftowe e46 w przyzwoitym stanie. Te auta juz sa starymi dziadami i ceny tez nie mogą wiecznie stac w miejscu. e46 to nie klasyk i podlega normalnym prawom rynku...zwlaszcza sedan lub touring bez m-paka i z m47n - takich aut jest srylion do wyboru od Polski poprzez całą Europę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 17:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 469
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46 323Ci
Kod silnika: M52TU25
soolek napisał(a):
No i pewnie się na poduszkach skończy.
Koniecznie wymień dwie silnika razem - jedna robota, nie ma co oszczędzać.
Nastaw się na poduszki skrzyni też, jeśli mają już jakieś oznaki zużycia, to od razu wymieniać - też jedna robota.

Dudnienie to raczej określenie na uderzanie czegoś o coś, czyli sworzeń, wydech itd. Łożysko szumi, bo chyba że już maksymalnie jest zużyte, ale to ewidentnie słychać wtedy.

Jeżeli masz walnięte poduszki, to automatycznie cały wydech rusza się inaczej niż powinien - po wymianie poduszek też może się uciszyć.


No tak chce wlasnie wymienic 2 poduszki i kupie Lemfordera i pod skrzynie tez (ile poduszek do skrzyni idzie?) Cieakwy jestem jak tam kolo pasowe wyglada. Wole troche wlozyc i sobie jezdzic i spac spokojnie. Takze myslalem o wymianie filtra odmy i wyczyscic EGR.
A co do dudnienia z tyłu to slychac to tak jak bys mial walniety lącznik elastyczny wału lub podpore wału. Ale u mnie to odpada bo w e36 mialem to i calyczas walilo a nie tylko na 4 biegu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 17:59 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
jest całe mnóstwo dopuki nie chcesz jakiegos kupić ... póxniej się okazuje że wsród tylu ofert nie ma nic ciekawego ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 18:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 469
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46 323Ci
Kod silnika: M52TU25
Widze, ze na tym forum zapytaco jedna rzecz, to mozna sie dowiedziec duzo innych :hyhy:
Tak sie przedrzeźniacie kto ile wlozyl itp.
Zaloze sie, ze jest tutaj kilka osob, ktore wlozyly krocie w swoje auto ale nie napisza tego bo zostaną "wychłostani" na forum :!:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 19:06 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 37
Posty: 1288
Lokalizacja: Inowrocław
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57d25
Dobra proponuje zakonczyc ta farse:D. Bo kazdy ma swoj rozum i robi jak chce. Jedni kupuja auto za 24.000zl i wrzucaja w nie jeszcze 20.000zl, a inni kupuja za 18.000zl i wrzucaja w auto 2-3.000zl.
Ja kupilem 5era za 18.000zl i wrzucilem w nia 1.000zl. Byly tez takie same za 20-24.000zl. Jezdze od 5mcy i jakos kola sie kreca, silnik jedzie jak trzeba i jakos nie planuje wrzucenia 20.000zl w najblizszych 2 latach:D. Ale jak to sie mowi, kto bogatemu zabroni kupic takie same auto za 24.000zl i myslec, ze kupil nowe auto:D? Niestety nowe auta sa tylko w salonach i to nie zawsze naprawde nowe:D.
W kazdym razie zycze Panom powodzenia oraz gratuluje czlowiekowi, ktory od was kupi auto, bo to on najwiecej zyska :D.

_________________
Było: E38 728iA, E36 316iA, E39 520d, E46 320d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Jazda ze zużytym dwumasem. Porada
PostNapisane: 20 lutego 2013, 19:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2371
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: e32
Kod silnika: m60b40
hammet1, czyli według Ciebie jak ktoś wkłada kasę w samochód i chce mieć sprawne auto jest idiotą :rotfl: czyli rozumię że jak by Ci padł np. silnik to auto stoi na kołkach bo nie opłaca się robić i lepiej odkładać na e90 :rotfl:

_________________
Obrazek

Bo najważniejsza jest Pasja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 109 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL