BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 maja 2024, 21:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 7 lipca 2016, 15:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Moje BMW: E39 520i rok 2002
Kod silnika: M54 B22 2171cm3
Dowiedziałem się właśnie od jednego z mechaników polecanych na tym forum, że wymiana pierścieni nie daje gwarancji, iż ślinik przestanie brać olej. Problemem zazwyczaj jest to, że cylindry w silnikach M54 przybierają kształt beczki a co za tym idzie, jedynie pełen remont silnika i tulejowanie może zlikwidować problem. Koszt remontu silnika to minimum 6000 zł. Dziękuję za uwagę :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 7 lipca 2016, 16:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1233
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Woody75 napisał(a):
ROBBMW napisał(a):
Woody75 napisał(a):
Ciekawe czemu tak bardzo wzrasta zużycie oleju w zależności od prędkości ? Może to jest jakaś podpowiedz, co dolega temu silnikowi???
Olej zjada w następujących ilościach:
1 litr oleju na 3000 km - jazda spokojna po mieście
1 litr oleju na 2000 km cykl mieszany - spokojna jazda na trasie plus jazda po mieście
1 litr oleju na 500 km - jazda po autostradzie ze stałą prędkością 170- 180 km/h :mur: :mur: :mur:

Co ciekawe z wydechu nic nie kopci, nawet na najwyższych obrotach i absolutnie nie ma żadnych wycieków.


Nie gadaj że zjada Ci litre oleju na 500km po autostradzie......... wogule masakra jakaś 3 tys km i 1 L oleju dolewasz?.



Jest dokładnie tak jak opisałem powyżej. Sam byłem w szoku.


No to fest ale to 520i jest czy może mi ktoś jasno sprecyzować czy pchać się w 530i? 520i 2.2 M54 i 530i M54 silniki te same czy roznią czymś się? w kwesti spalania oleju?

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 7 lipca 2016, 16:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 632
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E38 740i 5gang/E36/
Kod silnika: M60B40/M43/M52
Znajomy ostatnio kupił sprowadzaną z Niemiec e39 530i z m54 zjadała około 1L na 1300 km w stylu mieszanym dość dynamicznym po pół roku poszła dalej... (te silniki to jakaś masakra).
Moje m60 nie bierze nic,a jeśli to w ilościach nie zauważalnych.
Woody75 dzwoniłeś tam co Ci napisałem ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 7 lipca 2016, 17:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1233
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
bawarczyk88i napisał(a):
Znajomy ostatnio kupił sprowadzaną z Niemiec e39 530i z m54 zjadała około 1L na 1300 km w stylu mieszanym dość dynamicznym po pół roku poszła dalej... (te silniki to jakaś masakra).
Moje m60 nie bierze nic,a jeśli to w ilościach nie zauważalnych.
Woody75 dzwoniłeś tam co Ci napisałem ?



Masakra hm zastanawiam się chyba ale nad zakupem 7 E65 730D z pewnego źrodła niż kupować to szambo M54 co prawda mam N42 silnik w E46 ale na 10 tys dolalem litrę, w E39 przed liftem 2.5 170km M52TU to samo , to jak w M54 mam co chwila zagladać na bagnet to dziękuję i gość woła 23 tys za E39 żenada za 28 mam E65.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 7 lipca 2016, 18:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1178
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: BMW e39 528i
Kod silnika: m52b28
Garaż: byłe e34: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134211
jest e39: viewtopic.php?f=6&t=169366&start=20
Moich dwóch znajomych jeździ m54b30 w e39, dolewają po ok 0,5l/1000km, jeden robił uszczelniacze, ale nic nie pomogło, więc drugi już tego nie robi, koszty spore, a efekty zerowe. W mojej e39 m52b20 od wymiany do wymiany dolałem 0,5l (10tkm), pewnie nie dolał bym nic, gdyby nie delikatny wyciek spod podstawy filtra oleju, m52 jak nie zatyrane to po prostu go nie łykają. Według mnie m54 to szmelc i tyle, ja nie znam osoby, która by nie dolewała do tych motorów oleju wiadrami - po co wymieniać oliwke skoro cały czas świeża? :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 7 lipca 2016, 19:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1233
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
JRafal napisał(a):
Moich dwóch znajomych jeździ m54b30 w e39, dolewają po ok 0,5l/1000km, jeden robił uszczelniacze, ale nic nie pomogło, więc drugi już tego nie robi, koszty spore, a efekty zerowe. W mojej e39 m52b20 od wymiany do wymiany dolałem 0,5l (10tkm), pewnie nie dolał bym nic, gdyby nie delikatny wyciek spod podstawy filtra oleju, m52 jak nie zatyrane to po prostu go nie łykają. Według mnie m54 to szmelc i tyle, ja nie znam osoby, która by nie dolewała do tych motorów oleju wiadrami - po co wymieniać oliwke skoro cały czas świeża? :D


No ja miałem ochotę bo raz ze moc konkretna a dwa ze jednak 530i benzyna no i gaz w samochodzie a wóz z Niemiec, ale reasumujac jak czytam ze ktoś gaz założył do M54 i zaczeło coraz wiecej oleju ubywać to mnie to niepokoi, w M52 czy M52TU nic takiego nie występowało nawet jak gaz zakładałem. A wóz ma gaz 4 lata to i silnik trochę połknał lpg. Auto fajnę ale boje się że będe musiał co miesiąc dolewać oleju, a sprzedawca zarzeka się ze silnik ok, co on moze powiedzieć skoro auto sprowadzone i wiadome ze więcej stoi.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 7 lipca 2016, 20:11 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 55
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54
Witam! Kurcze jak czytam te posty to gorączki dostaje moje, E46 M54 na lpg, na 1000km bierze litra mobila 2000 już myślałem że to moje autko to jakaś lipa a tu się okazuje że to dolegliwośćą tych motorów jest pijaństwo :08: ale cóż jaki Pan takie BMW.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 7 lipca 2016, 20:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7464
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
ROBBMW napisał(a):
[ gość woła 23 tys za E39 żenada za 28 mam E65.



:rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 8 lipca 2016, 11:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Moje BMW: E39 520i rok 2002
Kod silnika: M54 B22 2171cm3
JRafal napisał(a):
Moich dwóch znajomych jeździ m54b30 w e39, dolewają po ok 0,5l/1000km, jeden robił uszczelniacze, ale nic nie pomogło, więc drugi już tego nie robi, koszty spore, a efekty zerowe. W mojej e39 m52b20 od wymiany do wymiany dolałem 0,5l (10tkm), pewnie nie dolał bym nic, gdyby nie delikatny wyciek spod podstawy filtra oleju, m52 jak nie zatyrane to po prostu go nie łykają. Według mnie m54 to szmelc i tyle, ja nie znam osoby, która by nie dolewała do tych motorów oleju wiadrami - po co wymieniać oliwke skoro cały czas świeża? :D


Z tego co się dowiedziałem wynika, że silniki M54 mają słabe głowice a co za tym idzie cylindry z czasem przybierają kształt beczki. Wymiana pierścieni nic nie da - trzeba robić tulejowanie. Koszt lekko licząc 6 tyś złotych polskich - do 8 tysięcy. Dziękuję za uwagę :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 8 lipca 2016, 12:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Wy i te wasze "porady" :rotfl: Tłuc się kilkaset km żeby naprawiać silnik za nie wiadomo ile który nie jest nawet wart tysiaka :rotfl: Na pewno w promieniu kilkudziesięciu km masz jakieś miejsce gdzie rozbierają angliki, kup goły słupek m52tub25 i niech Ci sami go włożą do Twojego auta, zamkniesz się w 1500zł plus oleje i będziesz miał problem z głowy a dodatkowo na osprzęcie z m54 około 190KM. Jak wybuchło mi m52tu20 kupiłem b25 za tysiaka i w pół roku zrobiłem prawie 15tys km, auto po modach ma 210KM i nie bierze grama oleju, pracuje tak cichutko, że w kabinie nawet nie słychać czy silnik jest zapalony :) Idealne rozwiązanie, wszystko inne to głupota.

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 8 lipca 2016, 13:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Moje BMW: E39 520i rok 2002
Kod silnika: M54 B22 2171cm3
ADAMO M. napisał(a):
Wy i te wasze "porady" :rotfl: Tłuc się kilkaset km żeby naprawiać silnik za nie wiadomo ile który nie jest nawet wart tysiaka :rotfl: Na pewno w promieniu kilkudziesięciu km masz jakieś miejsce gdzie rozbierają angliki, kup goły słupek m52tub25 i niech Ci sami go włożą do Twojego auta, zamkniesz się w 1500zł plus oleje i będziesz miał problem z głowy a dodatkowo na osprzęcie z m54 około 190KM. Jak wybuchło mi m52tu20 kupiłem b25 za tysiaka i w pół roku zrobiłem prawie 15tys km, auto po modach ma 210KM i nie bierze grama oleju, pracuje tak cichutko, że w kabinie nawet nie słychać czy silnik jest zapalony :) Idealne rozwiązanie, wszystko inne to głupota.


Wobec powyższego proszę mi wskazać warsztat w Polsce, który dokonuje takiego przeszczepu za te pieniądze. Odległość nie gra roli :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 8 lipca 2016, 13:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
To ile Ty chciałbyś za to zapłacić?

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 8 lipca 2016, 13:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Moje BMW: E39 520i rok 2002
Kod silnika: M54 B22 2171cm3
ADAMO M. napisał(a):
To ile Ty chciałbyś za to zapłacić?


To nie jest odpowiedź na moją prośbę. ;) Jeśli istnieje taka możliwość proszę mi wskazać warsztat w Polsce, który potrafi zrobić taką przekładkę silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 8 lipca 2016, 14:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Spoko masz na pw, ale to żadni polecani przeze mnie tylko przypadkowy warsztat :)
Panowie... Sama wymiana silnika to okolice 500zł za robociznę i zrobi to każdy średnio ogarnięty mechanik a znaleźć zdrowy to żaden problem jak ma się jakiekolwiek pojęcie o tym :)

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 8 lipca 2016, 17:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1233
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Dzis rozmawiałem ze znajomym który ma 530iAT touring , M54 owszem pija olej ale w śladowych ilosciach a mianowicie dolewa litre oleju na 10 tyskm. Ale w silniku ma wymienione wszystko od odmy po zawór DISA po Vanosy itp do tego dobre płukanie silnika. Takie pytanie do autora tematu mi się nasuwa co robiłeś albo wymieniałeś w silniku, jezeli te rzeczy nie są zrobione ten silnik będzie ci pił i litrę na 1000km. Więc nie ma co się dziwić. Zabieraj auto na serwis i wymieniaj co trzeba. Większosc osob nawet niewie ze vanos ma do wymiany. Nektórzy się sugeruja tym ze jak mam R6 to nie musze nic robić bo bezawaryjny silnik. A tak do końca nie jest.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 8 lipca 2016, 17:22 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
ADAMO M. napisał(a):
Wy i te wasze "porady" :rotfl: Tłuc się kilkaset km żeby naprawiać silnik za nie wiadomo ile który nie jest nawet wart tysiaka :rotfl:



x2


M54 na rynku jest już 16 lat także to żaden ewenement, choć wiadomo że silnik ma kilka mankamentów. Sam miałem m54b30 i dolewałem 1l oleju na 10 tys km i nie jest to odosobniony przypadek.


Co do autora tematu to na Twoim miejscu spróbowałem bym jakiegoś oleju z najwyższej półki typu Millers, Fuchs 0W40 lub Valvo VR1 5W50, poprzedzony godzinną płukanką ( nic się nie stanie). Powiinno to w jakimś stopniu pomóc. W sumie szkoda, że jak poszła uszczelka nie zastanowiłeś się nad swapem.

Odma wymieniona kompletna-tzn ze wszystkimi przewodami na OEM bmw ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 8 lipca 2016, 18:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1233
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
damianRC napisał(a):
ADAMO M. napisał(a):
Wy i te wasze "porady" :rotfl: Tłuc się kilkaset km żeby naprawiać silnik za nie wiadomo ile który nie jest nawet wart tysiaka :rotfl:



x2


M54 na rynku jest już 16 lat także to żaden ewenement, choć wiadomo że silnik ma kilka mankamentów. Sam miałem m54b30 i dolewałem 1l oleju na 10 tys km i nie jest to odosobniony przypadek.


Co do autora tematu to na Twoim miejscu spróbowałem bym jakiegoś oleju z najwyższej półki typu Millers, Fuchs 0W40 lub Valvo VR1 5W50, poprzedzony godzinną płukanką ( nic się nie stanie). Powiinno to w jakimś stopniu pomóc. W sumie szkoda, że jak poszła uszczelka nie zastanowiłeś się nad swapem.

Odma wymieniona kompletna-tzn ze wszystkimi przewodami na OEM bmw ?


Olej tu wiele nic nie zdziała cudów, na 1 rzut niech odmę wymieni potem będzie widział. ew nowy olej.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 8 lipca 2016, 19:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1286
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54
ADAMO M. napisał(a):
Spoko masz na pw, ale to żadni polecani przeze mnie tylko przypadkowy warsztat :)
Panowie... Sama wymiana silnika to okolice 500zł za robociznę i zrobi to każdy średnio ogarnięty mechanik a znaleźć zdrowy to żaden problem jak ma się jakiekolwiek pojęcie o tym :)


Człowieku czy ty czytasz co piszesz ?

500zł za wymianę silnika ?

Bez obrazy jeden taki idiota polecał mi wymianę silnika za 600zł, wyśmiałem go i zawiozłem auto do LEO i wysłałem drugi silnik.
LEO zrobił co następuje:
- rozebrał drugi silnik i znalazł w nim śrube M8 w misce i nakrętke M8 w drugim cylindrze (barany na szrocie wpakowali przy demontażu)
- sprawdził pompę
- wymienił panewki bo miały dość
- wymienił uszczelniacze zaworowe bo były do du..
- zregenerował vanosy
- poprzekładał osprzęt
- wymienił sprzęgło
- ustawił rozrząd
- naprawił nie powracająca gałę 5 biegu
- wylizał cały silnik z syfu od środka
- wszystko pięknie poskładał
- wymienił wszystko co brak dokoła

Odebrałem auto w stanie idealny i miałem takiego banana na ryju żebyś w to nie uwierzył.
Wydałem na to wszystko dużo pieniędzy ale nie żałuje.

Powiedz mi w takim razie co za 600zł można zdziałać, powiem ci wszytko wysmarować sylikonem i poskręcać a potem zalać starym olejem zlanym z anglika.

No chyba że masz auto za kawał złomu do tyrania i upalania ile wlezie to wtedy przekładka za 500zł jest ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 12 lipca 2016, 00:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Moje BMW: E39 520i rok 2002
Kod silnika: M54 B22 2171cm3
Panowie, nie ma się co spierać. W moim silniku zostało zrobione praktycznie wszytko oprócz ruszania tłoków, pierścieni, cylindrów, wału i panewek. Była wymieniona odma wraz z wszystkimi przewodami, wszystkie cewki zapłonowe, regeneracja vanosów, uszczelka pod głowicą, uszczelniacze zaworowe, były robione płukanki. Olej bierze i brał będzie chyba że zrobię tulejowanie cylindrów. Koszt jednak jest tak duży że lepiej wymienić silnik na starszy ten o pojemności 2,8 a dokładnie M52TUB28. Koszt naprawy to około 7-8 tysięcy a przekładka max 4 tysiące złotych. Problem w tym, że nikt nie chce raczej udzielić gwarancji na używany silnik :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 520i ,2002 Wymiana silnika czy naprawa ???
PostNapisane: 12 lipca 2016, 21:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 330
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B22
Nie wiem skąd te ceny, jak kompletny silnik do swapa na 2.8 kosztuje 2 kzł, przekładka około 1,5 kzł. Zanim zaczniesz inwestycje, jak w Maybacha, proponuję Ci zmień olej przy kolejnej wymianie na Valvoline VR1 5W50 poprzedzony prawie !!!godzinną!!! płukanką Liqui Moly 2662. Powinien zejść ze zużyciem oleju w okolice 0,2-0,3/1000. Następnie jeździj i nie myśl o tym.
Wiesz, jak kupiłem rok temu e46 z M54B22 to na początku prawie litr na 1000 brał. Bez żadnych remontów, dzięki samej chemii uzyskałem zużycie 0,25/1000 przy oleju VR1, obecnie na oleju 0W40 mam przejechane 2500 km i jeszcze na minimum nie zeszło, a dzień w dzień jeżdżę z V=160-180, bo mam taką drogę do pracy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL