BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 22:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E60] Problem z kodowaniem modułu LM2
PostNapisane: 2 stycznia 2017, 20:45 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 21
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E60 525D
Kod silnika: M57TU
Witam
Wymieniłem tylne lampy na poliftowe oraz po jakimś czasie także przód do tego kupiłem moduł LM2 bez AHL bo nie mam takich świateł(zwykły bi-xenon), dodam że moje auto to 05/2004, wszystko fajnie pięknie się zakodowało i działa wszystko jak należy... prawie wszystko bo po zakodowaniu pustym manem (w fa zmieniłem datę na 0307) angel eyes na drl świecą ok 30 sek. Potem gasna i zapalaja sie znowu dopiero po ponownym włączeniu zapłonu i tak w kółko inpa podaje mi dziwne błędy:

Kod:
F E H L E R S P E I C H E R   L E S E N
---------------------------------------
Datum                                                                                                                                                                                  : 18.09.2014 21:03:10
JobStatus: OKAY
Variante : LM_AHL_2.PRG
Version  : 6.008
-------------------------------------------------------------------------------
ERGEBNIS :  7 Fehler im Fehlerspeicher!
-------------------------------------------------------------------------------
0xA8BF  Nicht US, CDN: Nebelschlusslicht rechts defekt; US, CDN: Break-Force-Display rechts defekt
Fehlerhäufigkeit:                                                                                                                                                                                              1
Logistikzähler                                                                                                                                                                         :                       -1
Absolute Zeit                                                                                                                                                                                                       ????     s
Kilometerstand                                                                                                                                                                                                      215968     km
Batteriespannung                                                                                                                                                                                                    11.79  Volt
Betriebsstunden                                                                                                                                                                                                     4.00  h
kein Signal oder Wert
Testbedingungen erfüllt
Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehlercode: A8 BF 24 01 69 74 A7 02
-------------------------------------------------------------------------------
0xA8C3  E63/E64 bis 09/07, E65: Fahrtrichtungsanzeiger rechts vorne 2 defekt; E60/E61 ab 03/07: Bremslicht rechts innen defekt; RR US: Fahrtrichtungsanzeiger rechts hinten 2 defekt
Fehlerhäufigkeit:                                                                                                                                                                                              1
Logistikzähler                                                                                                                                                                         :                       -1
Absolute Zeit                                                                                                                                                                                                       ????     s
Kilometerstand                                                                                                                                                                                                      215968     km
Batteriespannung                                                                                                                                                                                                    11.79  Volt
Betriebsstunden                                                                                                                                                                                                     98.00  h
kein Signal oder Wert
Testbedingungen erfüllt
Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehlercode: A8 C3 24 01 69 74 A7 31
-------------------------------------------------------------------------------
0xA8B6  Bremslicht rechts defekt
Fehlerhäufigkeit:                                                                                                                                                                                              1
Logistikzähler                                                                                                                                                                         :                       -1
Absolute Zeit                                                                                                                                                                                                       ????     s
Kilometerstand                                                                                                                                                                                                      215968     km
Batteriespannung                                                                                                                                                                                                    11.79  Volt
Betriebsstunden                                                                                                                                                                                                     380.00  h
kein Signal oder Wert
Testbedingungen erfüllt
Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehlercode: A8 B6 24 01 69 74 A7 BE
-------------------------------------------------------------------------------
0xA8C1  Rueckfahrlicht rechts defekt




Fehlerhäufigkeit:                                                                     1
Logistikzähler                                                                    :   -1
Absolute Zeit                                                                              ????     s
Kilometerstand                                                                             215968     km
Batteriespannung                                                                           11.79  Volt
Betriebsstunden                                                                            40.00  h
kein Signal oder Wert
Testbedingungen erfüllt
Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehlercode: A8 C1 24 01 69 74 A7 14
-------------------------------------------------------------------------------
0xA8C5  Tagfahrlicht rechts defekt; RR02: Begrenzungslicht rechts defekt
Fehlerhäufigkeit:                                                                     4
Logistikzähler                                                                    :   -1
Absolute Zeit                                                                              ????     s
Kilometerstand                                                                             216040     km
Batteriespannung                                                                           13.84  Volt
Betriebsstunden                                                                            204.00  h
kein Signal oder Wert
Testbedingungen erfüllt
Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehlercode: A8 C5 64 04 69 7D C4 66
-------------------------------------------------------------------------------
0xA8C4  Tagfahrlicht links defekt; RR02: Begrenzungslicht links defekt
Fehlerhäufigkeit:                                                                     3
Logistikzähler                                                                    :   -1
Absolute Zeit                                                                              ????     s
Kilometerstand                                                                             215936     km
Batteriespannung                                                                           11.86  Volt
Betriebsstunden                                                                            204.00  h
kein Signal oder Wert
Testbedingungen erfüllt
Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehlercode: A8 C4 64 03 69 70 A8 66
-------------------------------------------------------------------------------
0x9CC5  RLS: NoResponse
Fehlerhäufigkeit:                                                                     1
Logistikzähler                                                                    :   -1
Absolute Zeit                                                                              ????     s
Kilometerstand                                                                             215856     km
Batteriespannung                                                                           13.84  Volt
Sensorspannung                                                                             0.00  Volt
kein Signal oder Wert
Testbedingungen erfüllt
Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehlercode: 9C C5 64 01 69 66 C4 00




===============================================================================







A to dziwne bo fizycznie lampy świecą... z tylnymi nie ma problemu w ogóle gdy otwieram auto(welcome lights) to działają bez problemu i świecą do wyłączwnia się wszystkich świateł. Jak ustawię włącznik na postojowe to sytuacja ta sama... czasem tylko świecą minutkę...
Problem ewidentnie tkwi w kodowaniu... może mam coś z ncsem chociaż próbowałem na dwóch ale jedno sp daten v49 ale z innych źródeł.
Może mógłby ktoś podesłać swoje trc?
Dodam że na lampach przedliftowych bylo to samo.
I jeszcze inna kwestia...
W lampach przed liftem miałem ustawione drl na światłach drogowych, a w poliftach nie działają w ogóle... nawet nie ma pinu w gnieździe lampy... a po zarówkach widać, że były używane... jak zatem je odpalić i do czego one służą?? Może na blindę ale sterowane by musiało być z innego styku bo sprawdzając wds za drogowe odpowiada przewód który jest wolny w gnieździe lampy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Problem z kodowaniem modułu LM2
PostNapisane: 3 stycznia 2017, 23:36 
Offline
Specjalista

Posty: 2693
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Po pierwsze, przepiąłeś postojowe w odpowiednie piny w module świateł?
Ringi jako dzienne w polifcie sterowane są z innego wyjścia w module LM. Wynika to z większej mocy żarówek.

Kolejna sprawa, to zamiast zmieniać datę w FA, to wystarczy dopisać +MUEB i przekodować moduł LM(a przy okazji dla CAS I LMA wykonać opcję FA_Write)
Jest to fabryczny klucz dla poliftowych lamp w przedlifcie.
Oczywiście wymaga prawidłowego podłączenia instalacji elektrycznej.

Fabryczną dokumentację w PDF na temat montażu lamp z LCI znajdziesz np. tutaj:
http://chomikuj.pl/cursor/Moto/BMW/Retrofit
Z tego co pamiętam, są też informację, gdzie przepiąć piny ze świateł postojowych.


Odnośnie drogowych. To za mignięcie, oraz drogowe odpowiada soczewka. Otwiera się przesłona w soczewce.
Nie ma osobnej lampy do świateł drogowych jak w przedlifcie.
W wewnętrznej "soczewce" w przypadku lamp skrętnych, jest statyczne doświetlanie zakrętów(dodatkowa żarówka zapalająca się przy skręcie, coś jak halogen we fiatach)
Przy zwykłym xenonie(e60 xenon, zawsze był bixenonem) jest tam ciemny plastik, a w głębi widać żarówkę, ale jest to żarówka H8 do ringów

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E60] Problem z kodowaniem modułu LM2
PostNapisane: 14 stycznia 2017, 14:53 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 21
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E60 525D
Kod silnika: M57TU
Dzieki za odp.
Co do dlugich to masz rację wczoraj zanim to przeczytałem doszedłem do tego że teraz"długie" świecą jako ringi a soczewa to atrapa:p co do zmieniania pinów w lm2 to miałeś rację kolego !! Strzał w 10 po prostu niedoczytałem instrukcji dokładnie i nie zamieniłem pinów tak jak trzeba... teraz wkońcu wszystko hula jak ta lala;))
Tylko pojawił się problem wywala na idrive błąd tylnej prawej lampy, a wszystko świeci... sprawdziłem jeszcze raz kostkę czy może dodatkowy przewód idacy od niej sie nie uszkodził ale jest ok...nie mam teraz kompa ze sobą, także po weekendzie spróbuję pokasować błędy i zakodować z tym fa +mueb na nowo lm może pomoże na ten tył
Dam znać jak poszło i dzięki kolego za porządną odpowiedź flacha dla ciebie!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Problem z kodowaniem modułu LM2
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 07:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 230
Lokalizacja: Bochnia/Krakow/Nowy Sacz
Moje BMW: E83 3.0d
Kod silnika: M57TU2
A w przypadku kiedy zostawiam lampy przedliftowe (Xenon skrętny) i zmieniam sam moduł to też trzeba te piny przekładać? Bo kolega wyżej pisał, że na starych lampach miał ten sam problem.
Ciekawe jest też to, że wg. instrukcji trzeba przełożyć piny 25 i 40 odpowiednio do 63 i 11. A w WDS pin 63 pisze że nie jest zajęty:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Problem z kodowaniem modułu LM2
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 07:39 
Offline
Specjalista

Posty: 2693
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
W przypadku pozostawienia lamp przedliftowych(przód i tył) to nie trzeba nic przekładać.

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E60] Problem z kodowaniem modułu LM2
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 09:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 230
Lokalizacja: Bochnia/Krakow/Nowy Sacz
Moje BMW: E83 3.0d
Kod silnika: M57TU2
cursor to co może byc powodem, ze przy lampach przed liftowych i lm2 ringi na chwile sie zaświeca i gasną? Niby jeszcze nie sa zakodowane ale pomimo tego powinny chyba świecić. Czy wystarczy zakodować?
Samochód ma lampy AHL a moduł jest bez tej opcji. Jak usune $524 i zrobię standardowe kodowanie modułu to bedzie działać? Oczywiście bez lamp adaptacyjnych


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Problem z kodowaniem modułu LM2
PostNapisane: 16 stycznia 2017, 19:39 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 21
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E60 525D
Kod silnika: M57TU
Właśnie nieprzepięte piny... u mnie na starych lampach przednich też na chwilę świeciły i gasły z ww błędami... idrive nic nie wyswietlał... trzeba przepiąć piny jak kolega wyżej napisał nawet do przedliftowych lamp przy zmianie modułu na lm2...
Ja jeździłem na nieprzepiętych ponieważ drl i tak miałem na drogowych, a na welcomelights świeciły, a na przegladzie gosciu zawsze myślał że postojowe to brewki heeh. problem się pojawił przy zmianie na poliftowy przód w których nie ma świateł drogowych... na szcxęście dzięki koledze cursor udało się opanować problem chociaż nie do końca.
Po przepięciu pinów wywala błąd tylnej lampy po włączeniu zapłonu

0xA8B9 Schlusslicht/Bremslicht rechts defekt

i sytuacja jest taka, że po włączeniu pozycji prawy ring świeci mocniej jak na drl tak samo na xenonach... po paru sekundach wywali błąd tylnej prawej lampy i prawy ring świeci słabiej tak jak lewy...
ewidentnie coś chyba dalej jest posrane w instalacji, lecz przepiąłem piny wg schematu... normalnie mnie to już słabi...
czy możliwe jest, że mogą być pomylone piny w lampie przedniej i żeby światła świeciły dobrze? wydaje mi się, że wszystko wpiąłem dobrze lecz wiem że jakieś dwa przewody miały inny kolor niż na schemacie... ale sądzę że jeżeli byłaby jakaś pomyłka to błąd dotyczyłby dalej lampy przedniej a nie tylnej...
Tylko zastanawia mnie ta sytuacja z jaśniejszym świeceniem ringu przed wywaleniem błędu lampy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Problem z kodowaniem modułu LM2
PostNapisane: 17 stycznia 2017, 09:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 230
Lokalizacja: Bochnia/Krakow/Nowy Sacz
Moje BMW: E83 3.0d
Kod silnika: M57TU2
A zapisałeś w lm2 fa auta?
Nie masz napewno w fa $524?
Przekodowales go pozniej profilem experta? Lampy oryginalne czy zamienniki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Problem z kodowaniem modułu LM2
PostNapisane: 17 stycznia 2017, 13:32 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 21
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E60 525D
Kod silnika: M57TU
Tak zakodowałem FA.
Lampy oryginalne
Na pewno mam $522
Przekodowałem NCS DUMMY, ale to nie ma znaczenia.
Może na nowo trzeba zrobić Update winkfp ?
Wszystko chodziło jeżeli chodzi o tył do momentu przepięcia pinów z przednich ringów(tył miałem dużo wcześniej)
Teraz jest powiedzmy taka sytuacja, że po wypięciu pinów 25 i 40 i przepięciu ich na 61 i 11, w miejscach 25 i 40 dla instalacji e61 mają być wpięte lampy klapy.
Może teraz gdy piny są puste traktuje jako defekt i trzeba wgrać program pod e60...
Miało by to sens gdyby ześwirowały obie lampy a nie tylko prawa... no i ten jaśniej świecący AE...
Zimno na dworze ale poświęcę się i czwarty raz pójdę przejrzeć instalację... chociaż powinno być ok bo do tej pory nie było z tyłem problemów (prócz wypalającej się masy standardowo).
Wcześniejsze błędy o defekcie AE zniknęły natomiast pojawił się ten od tylnej lampy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Problem z kodowaniem modułu LM2
PostNapisane: 17 stycznia 2017, 13:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 230
Lokalizacja: Bochnia/Krakow/Nowy Sacz
Moje BMW: E83 3.0d
Kod silnika: M57TU2
A te tylne lampy sam zmieniałeś czy ktoś ci to robił?

Wydaje mi sie ze wszystko zależy od FA auta. Jak masz E60 to sterownik widz E60 i wie ze te piny bedą puste.
Ale winkfp nie zaszkodzi:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Problem z kodowaniem modułu LM2
PostNapisane: 17 stycznia 2017, 17:17 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 21
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E60 525D
Kod silnika: M57TU
Przeprogramowałem jeszcze raz Winkfp, później ncs i dupa dalej to samo...
Zacząłem rzeźbić... dostałem się do wtyczki prawej lampy przedniej gdy ją wypnę to wiadomo błędy przedniej ale błąd tylnej znika...
zacząłem sprawdzać przewody i jedyna różnica jaka jest to zamiast (Wg schematu retrofit) dwóch brązowych mam brązowo żółte (masa) i chyba bez znaczenia który gdzie... i jeszcze ten z pinu 12 nie mam czerwono niebieskiego tylko niebiesko brązowy i jest wpięty dobrze(ponieważ z przedliftowej małej wtyczki także jest niebiesko brązowy istnieje możliwość pomyłki,ale tak się nie stało- sprawdzone) nie wiem skąd wzięli ten czerwono niebieski jak wszędzie nawet w WDS BMW jest on oznaczony jako niebiesko brązowy, poza tym dotyczy kierunkowskazu...
Tylne lampy już były ale był stary LM1 i były brzydko wtyczki zrobione(polutowane poliftowe dlatego musiałem obejść przejściówkę bo nie miałem oryginalnych przedliftowych wtyczek), sam robiłem na nowo i od razu były poprowadzone dodatkowe przewody potrzebne do LM2 (biało czarny i biało czerwony)który też wymieniłem z LM1.
Tył kiedyś sprawdzałem 2 razy ale sprawdzę jeszcze raz.

Dziwi mnie tylko to że prawy Angel Eye przed wywaleniem błędu na postojowych świeci mocniej, później gdy przełączam na xenon wywala błąd tylnej lampy i postojowa przygasa wedle prawej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Problem z kodowaniem modułu LM2
PostNapisane: 17 stycznia 2017, 21:15 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 21
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E60 525D
Kod silnika: M57TU
Nie moge edytować postu nie wiem czemu to tak aby ktoś nie pomyślał, że podbijam.

Problem rozwiązany... chciałem wypiąć prawy ring z modułu LM i przy ponownym wyciąganiu pinu okazuje się, że nie mogę ponieważ nie wiem jak to się stało, ale jakiś kawałeczek blaszki z pinu 11 dotykał do pinu 10 tego od tylnej lampy i to powodowało te wszystkie dziwne migawy :P
Wydłubałem ten złośliwy kawałeczek pinu i wszystko hula jak tralala.

Dziękuję wszystkim za pomoc głównie kolece cursor dzięki któremu wkońcu skończyły się na dobre moje problemy z lampami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Problem z kodowaniem modułu LM2
PostNapisane: 17 stycznia 2017, 21:26 
Offline
Specjalista

Posty: 2693
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Zapp napisał(a):
Właśnie nieprzepięte piny... u mnie na starych lampach przednich też na chwilę świeciły i gasły z ww błędami... idrive nic nie wyswietlał... trzeba przepiąć piny jak kolega wyżej napisał nawet do przedliftowych lamp przy zmianie modułu na lm2...
Ja jeździłem na nieprzepiętych ponieważ drl i tak miałem na drogowych, a na welcomelights świeciły, a na przegladzie gosciu zawsze myślał że postojowe to brewki heeh. problem się pojawił przy zmianie na poliftowy przód w których nie ma świateł drogowych... na szcxęście dzięki koledze cursor udało się opanować problem chociaż nie do końca.
Po przepięciu pinów wywala błąd tylnej lampy po włączeniu zapłonu

Dokładałem w E61 tylne lampy LCI, pozostawiając przód oryginalny.
Moduł zmieniony na LM2, dołożone przewody do pozycyjnych("pazurki" mają osobno przewód, który trzeba doprowadzić z LM2 do lampy)
Przód działa bez problemu. Przekodowałem auto na polifta(opcją MUEB), a następnie wyłączyłem ringi jako dzienne(bo i tak za słabe te przedliftowe). DRL włączyłem w drogowych, oraz przestawiłem, aby mrugnięcie było na drogowych
Wszytko działa jak należy. Co ciekawe, auto ma ksenon skrętny i drogowe działają jak statyczne doświetlanie zakrętów w poliftach

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E60] Problem z kodowaniem modułu LM2
PostNapisane: 19 stycznia 2017, 14:55 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 21
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E60 525D
Kod silnika: M57TU
hmmm a to dziwne
Bo u mnie po zmianie samego tyłu + dołożenie dwóch przewodów do LM(kit bmw) oraz zmianie na lm2, zaprogramowaniu wszystkiego tak jak ty napisałeś(te same ustawienia) na starych lampach przednich i tak wywalało błędy w inpie (nie w idrive), że uszkodzone są Angel Eyes...
Dopiero teraz po zmianie pinów (25 do 63 i 40 do 11) błędy zniknęły. Pomijając wyżej opisaną wpadkę przy wkładaniu pinu do kostki LM, do teraz nie wiem czemu się tak stało, chyba mam wielkiego pecha :P
Co do doświetlania to tak będzie to działało, ponieważ w poliftach nie ma długich a w skrętnych długie robią za doświetlanie, dlatego jak masz stare lampy to się zachowuje analogicznie. Ja w zwykłym xenonie niestety nie mam drogowych i troszkę mnie to irytuje bo jak chcę komuś poblindować to gość nie wie czy mrugam czy wjezdzam w dziurę :P(bixenon) aa tak coś błysły drogowe i było jasne :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Problem z kodowaniem modułu LM2
PostNapisane: 26 lutego 2017, 18:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 180
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: E61
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 1#p1807071
BMW 535D 402/733
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153901
Witam Panowie,
ma ktoś z Was plik do przed lifta z tylnymi lampami LCI i modułem LM2. w moim coś się pokręciło i nie potrafimy sobie z kumplem z tym poradzić

_________________
viewtopic.php?f=6&t=139111&p=1807071#p1807071


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Problem z kodowaniem modułu LM2
PostNapisane: 26 lutego 2017, 19:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 230
Lokalizacja: Bochnia/Krakow/Nowy Sacz
Moje BMW: E83 3.0d
Kod silnika: M57TU2
Chodzi ci o kodowanie?
Poprostu przekoduj pustym plikiem MAN lub profilem experta ten moduł i bedzie działać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 130 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL