BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 15:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E83] M47 bardzo duże wskazania dla przepływomierza.
PostNapisane: 27 stycznia 2017, 19:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: e90
Kod silnika: M57n2
Auto e83 2005r silnik 2.0d M47TU2. Mam problem że wyskakuje ciągle błąd przepływomierza a jego wartości to jakaś masakra. Na biegu jałowym ECu chce 369 a przepływka pokazuje 845. EGR zaślepiony i rozumiem większe wartości ale nie aż o taką wartość. Przepływka podmieniana z innego auta 100% sprawna i to samo.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E83] M47 bardzo duże wskazania dla przepływomierza.
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 22:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: e90
Kod silnika: M57n2
Problem też jest z odpalaniem jak postoi dłużej. Odpali na strzał i zgaśnie od razu. Wtryski sprawdzane są BDB, te modele nie maja pompy progowej więc dziwna sprawa. Ma ktoś jakiś pomysł ? może ktoś w sofcie coś narobił jak DPF usuwał ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E83] M47 bardzo duże wskazania dla przepływomierza.
PostNapisane: 30 stycznia 2017, 10:51 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
auto EGRem "zbija" powietrze... czyli jak powietrza jest wiecej niz ECU oczukuje to dorzuca spalin i przez to powietrza jest mniej. Jezeli go zaslepiles to powietrza na wolnych obrotach bedzie wiecej niz ""zadane" i to jest normalna konsekwencja. Normalnym jest takze wychwytywanie takiej sytuacji przez ECU i generowanie bledu
Wydaje mi sie, ze jednak przeplyw 800 dla wolnych obrotow jest za duzy
Kazdy blad ma opis i numer i pisanie, ze jest jakis blad bez podawania numeru i opisu to troche "blondynkowate"

Policzmy:
upraszczajac: 1m3 powietrza "w otoczeniu" (cisnienie atm.) wazy 1kg
cylinder ma pol litra, powietrze ma 1030hpa (czyli jeden bar bezwzgl.)... wiec zakladajace pelne napelnianie sie cylindrow powinno byc okolo 500mg powietrza "ist" (faktyczne)
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 106 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL