Witam Wszystkich
W związku z pęknięciem plastikowego przewodu przy króćcu filtra paliwa postanowiłem wymienić resztę przewodów do pompy CR.
(Już teraz wiem, że to był błąd, ale...) kupiłem w norauto przewód opisany jako paliwowy.Zwykły, przeźroczysty, podobno do benzyny i diesla. Cybanty też wziąłem, ślimakowe, bo tylko takie mieli. Poskładałem wszystko, pościskałem cybanty, pompa pompuje diesla, nie ma pęcherzyków powietrza. Po 3 pompowaniu ruszyłem na przejażdżkę. 2000 obrotów i bang. Z trójnika sika, z króćca filtra paliwa sika. Spod cybantów oczywiście. Nic to. Dokręciłem cybanty, przestało lecieć. Pognałem dalsze 1000 metrów już bez przygód.Odstawiłem auto, wypiłem kawkę u rodziców i chcę lecieć do siebie.Po odpaleniu sika spod każdego cybantu... Ma ktoś pomysł jak do wtorku - środy to zdrutować? Bo muszę czasem podlecieć parę km, a zamówiłem właśnie na allegro taki zestaw:
http://allegro.pl/waz-gumowy-paliwowy-fi-8-1mpa-tloczny-i7186818338.html?snapshot=MjAxOC0wNC0yMVQxODoxMTowMy43NDNaO2J1eWVyO2NkNGJkZjg1ZDE5ODlmMTdjZTdlNzg5OWQ5ZWFjMDVjZDYxOGFjZWNiZmVhN2YwNDBhMDE1MTMzZDE1NDkzNDI%3Dhttp://allegro.pl/obejma-rubber-do-rur-wezy-kabli-fi-8mm-i7186761620.html?snapshot=MjAxOC0wNC0yMVQxODoxMTowMy43MzdaO2J1eWVyOzAzY2E4NDgxZjdjZTQ1M2FlZDcwOWQ4ZGUwMjc1NGYwOWU0NGI5MDZmYjhjZDgxMzIwMWYyZWQ5YWM3NjYwNWM%3D Nada się to do czegoś? Czy już szukać czegoś innego? Może ktoś, oprócz podpowiedzi co zrobić z tym moim sikającym ropą układem paliwowym, może podpowiedzieć jak porządnie (i przede wszystkim szczelnie) poskładać to wszystko do kupy?
Oczywiście mowa o tych przewodach:
Z góry dzięki za pomoc