BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 06:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z silnikiem m52b28 brak mocy, falowanie.
PostNapisane: 17 lutego 2017, 15:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52b28
Witam,
Panowie mam duży problem aby dojść do ładu z moim silnikiem.
Od razu powiem jak sprawa się ma: Od jakiegoś czasu (tydzień) mam problem z samochodem, jestem ze śląska i postanowiłem sobie pojechać do Warszawy (do tej pory wszystko było w miare ok, była moc itd.) Średnia prędkość około 200 km/h, w aucie posiadam instalacje gazową.
Po powrocie zauważyłem:

- że łożysko oporowe mi siadło (głośno pracuje, po wciśnięciu sprzęgła jest cisza)
- brak mocy od 1 tys obrotów na benzynie do 4,6 tys obrotów potem moc zostaje w jakiś sposób uruchomiona.
- cykanie na listwie wtryskowej
- nierówna praca na biegu jałowym, często gaśnie (ale to może być silniczek krokowy).
- na gazie do 3,5-4 tys obrotów moc jest (mniejsza niż na codzień była, ale jest)
- wypadanie zapłonu na benzynie i na gazie.

Kiedy na gazie przygazuje go to do momentu przełączenia na benzyne (pow. 4 tys obrotów) jest ok potem muł i od 4,6 tys obrotów znowu szarpie.

Teraz ciekawostki dlaczego piszę:
CIEKAWOSTKA 1
- Byłem na kompie i pokazało owe błędy:
Pokazało wtryskiwacz ponieważ odłączałem pokolei wtryski, aby zlokalizować problem mimo wszystko nie umiałem znaleźć który ma problem...
Obrazek

Po skasowaniu, uruchomieniu silnika i zgaszeniu (chodzi w tedy o drugą listę błędów):
Obrazek

Został diagnozowany na DELPHI co to są te błędy nieznane? Zna ktoś może temat?

CIEKAWOSTKA 2.
Po uruchomieniu silnika na interfejsie DELPHI brak mozliwość komunikacji. Wył silnik i można się podłączyć..

CIEKAWOSTKA 3.
Po otwarciu korka wlewu oleju na włączonym silniku - gaśnie.

CIEKAWOSTKA 4.
Po wypięciu przepływomierza (powinien wejść w tryb awaryjny) silnik gaśnie i można go odpalić, ale zaraz po odpaleniu gaśnie.

CIEKAWOSTKA 5.
Wczoraj wymieniłem czujnik położenia wałka (na podróbe za 60 zł....)
I ponownie diagnoza i brak poprawy dalej ten sam błąd rozumiem, że czujnik mogę wywalić do śmieci tak? :)
Chodz jeszcze sprawdze podłączenie (kable) dochodzące do wtyczki od czujnika.

Panowie więc mam pytanie co to są te nieznane kody usterki, jak się zabrać za ten temat na poważnie?
Co jeszcze sprawdzić :)

Pozdrawiam.
Mateusz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Problem z silnikiem m52b28 brak mocy, falowanie.
PostNapisane: 18 lutego 2017, 20:21 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 1027
Moje BMW: X5
Kod silnika: Było m43m50m52n62
W trybie awaryjnym ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 124 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL