Witam wszystkich, jestem tu nowy na forum i potrzebuje pomocy przy swoim aucie. Mianowicie problem polega na tym, że podczas postoju autem dość mocno trzęsie. Na początku myślałem, że to jakieś poduszki pod silnikiem, skrzynia, ale sprawdzone są ok. Po podłączeniu pod komputer pokazuje, że wtrysk na 1 cylindrze ma odbiegajace parametry, a na drugim cylindrze padła świeca żarowa. Generalnie problem trzęsienia i tego cylindra jest do ok 1500 obrotów, potem już jest normalnie. Mechanik zalecił na początek zastosowanie płynu do czyszczenia wtryskow-Liqui Moly Diesel Spulung wlana butelka ma niecala 1/4 baku i wyjeźdzone do końca, nie pomogło to na trzęsienie, ale później po zatankowaniu za 150zl przejechałem prawie 70km więcej niż przed tym i samochód też jakoś wyżej kręci i później zmienia biegi. W przyszłym tygodniu jestem umówiony na wyjęcie tych wtryskow żeby dać je do sprawdzenia i regeneracji. Dodatkowo każdy mechanik mówi coś innego i żaden nie udziela mi konkretnej informacji co do roboty, a jeszcze 1 dziś mnie postraszyl, że tłok mógł ulec uszkodzeniu i czeka mnie kompletny remont silnika.. Czy te błędy( wtrysk i świeca) mogą powodować, że na wolnych obrotach nie pali na 1 gar i powodują to trzęsienie, czy faktycznie muszę szykować się na duże wydatki związane z kompletnym remontem? Ktoś może mi w jakikolwiek sposób pomóc z tym? Poprzedni właściciel coś mówił o chipie na 180km, ale sam nie wiedział, bo to jeszcze ktoś przed nim robił, szczerze mówiąc sam tego nie sprawdzałem że względu na brak czasu i też nie był to priorytet, ale może to też jakaś cenna uwaga? Pozdrawiam.
|