BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 14:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E91] 320d 163KM niebieskawy dym z wydechu..
PostNapisane: 2 marca 2017, 07:53 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 117
Moje BMW: Infi EX37
Witam.
Niedawno zauważyłem że kiedy auto jest zagrzane ,zatrzymam się i stoję na luzie to po kilku minutach zaczyna kopcic na niebiesko obroty lekko falują (jakies 30-50obr roznicy) po lekkim dodaniu gazu kopcenie ustaje, podczas jazdy nie kopci wcale. Turbo po regeneracji, dpf usuniety, odma wymieniona.
Może ktoś sie orientuje co to może być?
Nie mogłem znaleźć identycznego przypadku więc opisuje, jeśli było to proszę pokazać :)
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] 320d 163KM niebieskawy dym z wydechu..
PostNapisane: 2 marca 2017, 08:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Przemo432 napisał(a):
auto jest zagrzane ,zatrzymam się i stoję na luzie to po kilku minutach zaczyna kopcic na niebiesko

objaw typowy dla uszczelniaczy zaworowych :-k

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] 320d 163KM niebieskawy dym z wydechu..
PostNapisane: 2 marca 2017, 11:39 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 117
Moje BMW: Infi EX37
Gdzieś już czytalem ze moze uszczelniacze ale objawy troche inne byly. Jaki koszt ogarniecia tego? Czy to normalne przy przebiegu 225tys?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] 320d 163KM niebieskawy dym z wydechu..
PostNapisane: 2 marca 2017, 12:26 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Akurat przebieg nie jest aż tak istotny w kwestii usterki uszczelniaczy zaworowych, gdzie objawy masz podobne tak jak to opisujesz. Może nastąpić to zarówno przy 250 jak i 200k licznikowo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] 320d 163KM niebieskawy dym z wydechu..
PostNapisane: 2 marca 2017, 20:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] 320d 163KM niebieskawy dym z wydechu..
PostNapisane: 21 marca 2017, 16:16 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 117
Moje BMW: Infi EX37
Czy to możliwe żeby w/w objawy występowały przez kiepskiej jakości paliwo? W tym okresie tankowałem na jakieś nie zbyt pewnej stacji (wcześniej był lany tylko ten 'drozszy diesel'), do tego raz podczas tankowania paliwo w dystrybutorze się skończylo, więc może wlałem jakieś resztki syfu?
Od niedawna tankuje na lepszej stacji i problem ustąpił.. :D olej caly czas w normie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] 320d 163KM niebieskawy dym z wydechu..
PostNapisane: 27 marca 2017, 22:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Moje BMW: E46
Kod silnika: N53b30
Garaż: e36 316 sedan> e46 320d sedan polift> E46 323ci > e60 525d > E90 325i n53b30> obecnie E60 520i M54
zacznij od sprawdzenia kompresji na cylindrach (pierscionki), auto nie stracilo na mocy ? jak z olejem bierze? albo plyn chlodniczy? to wyglada na koncowke uszczelki pod glowa albo koncowki pierscionkow (pierscienia jednego co jest bardziej prawdopodobne bo gdy mu dasz gaz to te gary jeszcze jeszcze pracuja ale na wolnych jak jeden gar ma do wymiany pierscienie to wlasnie bedzie falowac ) tak sadze moge sie mylic nie jestem jak tutaj wszyscy ekspertem. ale warto sprawdzic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL