Witam
Mam pare problemów z moim nowym projektem. Mianowicie miesiąc temu kupiłem E90, pełen M pakiet. Było trochę do podrobienia , pare elementów do malowania ale stwierdziłem , ze zrobię ja pod siebie i zrobię wszystko co będzie trzeba. Jak narazie wrzuciłem w nią 6000, w poniedziałek jedzie do blacharza - później cała do malowania. Jutro wrzucę zdjęcia jak to wszystko wyglada
1. Utrata mocy - Po kupnie pojechałem do mechanika, podpial komputer i wyskoczyło mu 12 błędów , wykasował wszystkie po czym jak wyjechałem od niego odłączyło mi turbinę. Wróciłem , sprawdził i pokazał mu się DPF który jest wycięty. Ktoś po prostu najwidoczniej wgrał wirusa , stad były te błędy aby ominąć wgrywanie mapy z wywalonym DPFem i EGR. Usunął błąd , pojechałem do domu i do teraz turbiny drugi raz mi nie odłączyło a zrobiłem około 2000km. Teraz moje pytanie, czy przez to ze silnik teoretycznie widzi teraz DPF a go praktycznie nie ma możliwa jest utrata mocy? Od tamtego czasu czuje , ze auto nie ma jednak tych 197KM i niutków tyle co powinna mieć.
2. "Pisk" przy odpalaniu oraz szum - na początku myślałem , ze jest to rolka bo jak normalnie silnik jest odpalony to szumi lecz jak stał u mechanika stwierdził , ze jest to pasek od alternatora ponieważ mam nieszczelny intercooler i z Inter leci na pasek dlatego tez tak szumi. Dzisiaj odpalając rano słyszałem stukanie, zaniepokoiło mnie ale jak silnik się rozgrzał pukanie ustąpiło. Co o tym sądzicie ? Dodam , ze kupiłem samochód i jest trochę syfu w komorze silnika bo poprzedni właściciel olał temat osłony silnika i cały syf leciał na rolki itd..
3. Zauważyłem , ze ucieka mi gdzieś płyn chłodniczy - dolałem odrazu po kupnie samochodu , po 2500km wyskoczyła mi kontrolka , musi uciekać w małych ilościach albo uszczelka w gorszym wypadku ..
4. Pisk w kierownicy - jeżeli auto stoi cała noc , pisk dopiero słyszę po 5/10min wtedy już przez cały dzień nie ustępuje , wydaje mi się , ze jest to taśma w kierownicy? Czy może być coś innego? Nie jest to głośny pisk ale jak radio jest wyciszony strasznie mnie to denerwuje. Kolejna rzeczą jest , jak skręcę koła na max do końca dochodzi głośny dźwięk - myśle ze może być to maglownica.
Tez jest dla mnie dziwne to , ze Np po nocy jak samochód stoi lepiej odpala , dostaje strzała i odrazu chodzi , a jak jest rozgrzany to sekundę dłużej pokręci. Mam słaby akumulator , a 3 litry w sumie musi dostać strzał ale dziwne ze po nocy na momencie jednak zakręci. Kolejna rzeczą jest , jak skręcę koła na max do końca dochodzi głośny dźwięk - myśle ze może być to maglownica.