BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 13:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E92] Zacięta regulacja twardości zawieszenia
PostNapisane: 30 maja 2017, 00:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Problem dotyczy gwintu ISC z regulacja twardości, mianowicie w jednej z przednich kolumn regulacja nie działa, zacięła sie w najtwardszym położeniu i ani drgnie, jakies pomysły jak to ruszyć ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E92] Zacięta regulacja twardości zawieszenia
PostNapisane: 30 maja 2017, 11:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Moje BMW: E60
Kod silnika: N52B25AF
Tu masz opis z obrazkami tego jak wygląda regulacja twardości w większości gwintów:

http://www.kw-suspensions.pl/kw-damping-and-valve-technology/


Spróbuj maksymalnie rozprężyć amortyzator i sprawdź czy regulacja zacznie pracować. Na początek podnieś auto tak żeby koło z tym amorem wisiało w powietrzu i wtedy spróbuj zmienić ustawienie, a jeżeli to nie pomoże i masz zacięcie do naprawy to ja spróbowałbym jeszcze z całkowitym rozprężeniem do czego trzeba po prostu oddzielić amor od wahacza i sprężyny, a więc de facto całkowicie go wymontować. Jeżeli i to nie pomoże to serwisu rozbiórkowego bym nie robił no chyba, że u producenta czy dobrego specjalisty, ale znowuż jeżeli masz ten setup jakiś czas na aucie (a wiadomo, że na naszych drogach już po dwóch latach można mieć gwint kwalifikujący się do wymiany) to będziesz mieć jeden częściowo zużyty amor (ten z którym nie masz problemu), a drugi (ten po regeneracji) działający jak nówka, co przełoży się na nierówną siłę tłumienia, którą teoretycznie można by próbować różnym ustawieniem twardości obu amorów, ale to już rzeźba, której nikt normalny się nie podejmie, a więc w zasadzie wypadałoby zrobić regenerację obu. No ale to już czarne scenariusze - zacznij od tego podniesienia koła.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 90 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL