senbon napisał(a):
http://www.pelicanparts.com/techarticles/BMW-E60/113-ELEC-Wiper_Motor_Replacement/113-ELEC-Wiper_Motor_Replacement.htmPS co znaczy, że wycieraczki "świrują"? Jeżeli mechanizm siada to wycieraczka chodzi coraz słabiej albo blokuje się w pewnym położeniu i słychać pracę silniczka, a wycieraczka stoi w miejscu i wtedy - zależnie od zużycia mechanizmu - można to jeszcze na jakiś czas ożywić. Jeżeli chodzi Ci o to, że po odpaleniu czujnika deszczu źle dobiera prędkość do opadów albo w trybie manualnym też zmienia prędkość to raczej nie kwestia mechanizmu wycieraczek, a modułu sterującego, którego nie ma przy silniczku. Co do mechanizmu to on się wyrabia latami...zwykle siada po około 10 latach (no chyba, że ktoś robi 100 tys. km rocznie w deszczowym obszarze jak UK to szybciej), więc zamiast rzeźbić z ratowaniem go na rok czy dwa (no chyba, że chcesz auto puścić w świat i robisz aby było po taniości) polecałbym po prostu go wymienić i mieć z głowy na wiele, wiele lat. Koszt jest spory, bo to bodaj ponad 1 tys. zł za całość, czyli wszystko to co znajdziesz pod osłoną podszybia.
Downo nie musialem grzebac ale na E61 zawsze mozna liczyc... Umierajace wycieraczki MOD ON... I jak zwykle nie jestem sam z tym przypadkiem
U mnie przy daniu manetki w dol wycieraczki uruchamiaja sie na kilkanascie razy po czym zatrzymuja sie wg swojego widzimisie
Doraznie pomaga uruczomienie AUTO na chwile
Biorac pod uwage pogode za oknem
Mechanizm w BMW kosztuje bardziej 2000 niz ponad 1 tys niestety... Gdzies na forkach widzialem ze silnik jest od VALEO...
Ktos wie czy idzie go dostac odzdzielnie i poza BMW?
Kupowanie uzywki mija sie raczej z celem skoro przypadlosc jest dosc czesta
Pozdrowka