Zimny napisał(a):
Ślizga ci sprzegło?
Nie śliza się, tylko przy zmianie niższych biegów jest jakiś luz i stuknięcie jakby się coś rozpadało, chyba dochodzący właśnie z okolicy skrzyni biegów. Przez to nie da się zmienić płynnie biegów bo zawsze szarpnie autem
Jakby ktoś potrzebował to problem chyba rozwiązany.
Dzisiaj wyciągałem sprzęgło jeszcze raz, byłem w warsztacie na cofnięcie docisku, ja tej blokady nie miałem bo jest ona w nowych dociskach a mi przy regeneracji nic nie dawali. W warsztacie powiedzieli mi żebym przykręcał normalnie, tylko bardzo równomiernie każdą śrubkę od docisku na krzyż. Tak złożyłem, tarcze oczywiście na oko ustawiłem na środku. Teraz jest zauważalna poprawa jedynkę da się wbić bez problemu nawet całkiem leciutko chodzi, biegi się lepiej zmieniają podczas jazdy.. Zobaczymy jak będzie po jakimś czasie
Problemem było prawdopodobnie złe dokręcenie docisku ponieważ wtedy nie zwracałem uwagi za bardzo aby idealnie każdą śrubkę na krzyż dokręcać, przez co ułożył się on krzywo i sprzęgło było cały czas którymś brzegiem lekko zasprzęglone, na docisku powstał aż leciutki szlif od tarcia brzegu tarczy