Witam, posiadam BMW E34 z 92r M50B20 z sekwencją Stag. Problem pojawił się od zeszłego wtorku, tamtego dnia, wracając z warszawy i stojąc w korku, wskazówka temperatury uciekła na czerwone pole, zjechałem na przystanek i przeczekałem aż zejdzie temperatura, od 3 lat pierwszy raz taką sytuacje miałem. Węże od chłodnicy twarde i napompowane były. Temperatura zeszła poniżej 90stopni, odpaliłem i wróciłem 20km do domu, wskazówka pion trzymała.
Dzisiaj podobna sytuacja, wracam z wawy, korki, no ale bliżej domu już byłem, wskazówka momentalnie leciała w prawo, to było kilka sekund, zjechałem, otworzyłem maske i czekałem, węże napompowane jak wcześniej, wczoraj miałem wymieniany termostat, bo było podejrzenie, że to on walnięty był. Po chwili przekręciłem kluczyk na zapłon, wskazówka pokazała 3/4 temperatury, cofnąłem, jeszcze raz i full na czerwonym polu. Poczekałem niecałe 10min, był pion, odpaliłem, wjechałem na jezdnie, wskazówka powędrowała do 95stopni i cofneła się na 88 i trzymała pion, wróciłem do domu z pionem. Pod domem odkręciłem korek i wylało sie sporo płynu, odkręciłem całkowicie, troche pompowałem wężem tym górnym, ulało sie trochę więcej zakręciłem.
W czym może być problem? Niektórzy mówią, że może być pęknięta głowica, ale to by cały czas się gotował, a tu trzyma pion. Jakieś pomysły?
Brak klimatyzacji w moim modelu. Od 3 lat nie miałem żadnego problemu z nim.
|