Hej , nie do końca , ale chętnie podziele sie z sugestiami, bo sam dość długo szukałem pomocy na forach. Auto sprzedałem w zeszłym roku ale coś jeszcze pamiętam. Wymieniłem czujnik wałka mimośrodowego , ale nie pomogło to w niczym, po wymianie silniczka udało się zlikwidować błąd czujnika , valvetronic zaczął działać ale coś było nie tak bo auto chodziło jak traktor,coś strasznie rzegotało, w końcu zostałem z niesprawnym valvetronic , auto jezdzilo normalnie tylko pewnie paliło więcej.Podejrzewam że u mnie był jakiś grubszy problem , może z wałkiem może z czyms innnym. Na twoim miejscu jeśli masz takie błędy najpierw sprawdził bym bezpiecznik od velvetronic i odchylił obudowe silnika i sprawdził napięcie na silniczku valvetronic , musisz mieć miernik , to wymaga najmniej pracy a może dać jakieś informacje, prawidłowe parametry znajdziesz na necie nie pamiętam na jakimś forum był temat. Jeśli nie pomoże to następnie czujnik, rozrząd podobno też może być winny, albo wiązka kabli od skrzynki bezpieczników do silniczka valvetronic. ogólnie temat dla dobrego mechanika bo jakiś byle partacz będzie wymieniał wszytko po kolei , a wiele rzeczy możesz sprawdzić sam w domu.Tak poza tematem to polecam sprawdzić elektrozawory , są naprawde łatwe do wyjęcia i do sprawdzenia , a u mnie np zacięty elektrozawór nie dawał żadnych błędów. Po przypadkowej wymianie auto odzyskało z 30 % mocy , byłem mega zaskoczony .
|