Witam serdecznie ; )
Po 3 latach jeżdżenia E46 2.0D przesiadłem się, szczęśliwie? na E39.
Miesiąc temu zakupiłem E39 2.5D AUTOMAT, 2002R.
Samochód po zakupie przeszedł pełny serwis startowy u mechanika - wymiana amortyzatorów przód, wymiana oleju w skrzyni jak i silniku, zatkanie egr, wymiana wszystkich możliwych filtrów, wymiana łączników stabilizatora tył, wymiana wszystkich świec.
Problem polega na tym, że samochód dalej mocno kopci i muli od 2 do 3 tysięcy obrotów, po czym puszczając strasznie wielkiego dymka i ruszając do przodu jak rakieta... Dodam też, że czasami jak jadę pod górke, to obroty potrafią falować na 1800 i mimo dodania gazu tylko spalanie idzie w górę, a obroty pozostają takie same.
Dodam jeszcze, że dziś jak jechałem to auto mi zgasło podczas jazdy i wyskoczył błąd pompy paliwa (miałem jakieś 17 litrów), po zatankowaniu do pełna autko odpaliło i jeździ bez problemów.
Błędy które mi wyszły, to:
M57D25 1260 - Układ regulacji pompy rozdzielaczowej
Instrument (Zestaw przyrządów i wskaźników) - Diagnostyka 21 - Usterka wewnętrzna sterownika 12 - Napięcie po zapłonie - zacisk +15 9 - Czujnik poziomu paliwa 2 8 - Czujnik poziomu paliwa 1 32 - IHKA/IHKR - Grzałka dodatkowa 1 - Centrum oświetlenia LCM - czujnik termiczny poziomu oleju 149 - Jednostka centralna - System alarmu: czujnik przedziału pasażerskiego
Czy za nadmierne kopcenie i falowanie obrotów może być winna pompka progowa, która wywnioskowałem, że jest do wymiany?
|