senbon napisał(a):
Weź ostatnie 7 wartości z VIN'u i wpisz tutaj albo od razu na stronie realoem.com
Co do tego co opisujesz to wychodzi na to, że prawdopodobnie dwumas powoli się kończy, ale jeżeli nie waliło Ci po tunelu środkowym tak jakby ktoś tam uruchomił młot pneumatyczny to nie jest jeszcze stan wymagający natychmiastowej naprawy (w takich przypadkach dwumas po prostu może się w każdej chwili rozpaść), ale może to też być coś od strony paska osprzętu silnika. Kiedy ostatni raz wymieniałeś pasek (o ile w ogóle)? Sprzęgiełko alternatora było wymieniane? Jeżeli auto ma już te 100-150 tys. km lub więcej i nigdy nie robiono paska i reszty to zrób porządny serwis (pasek, rolki, napinacz, sprzęgiełko alternatora).
Wyszło mi ze silnik no M47N2. Auto mam od grudnia także ciężko mi ocenić aczkolwiek tam nic nie robiłem, pasek jest do wymiany na bank bo popisuje przez jakis czas po odpaleniu. Ale nie wiem czy to może mieć jakiś zbieg okolicznosći z tym szuraniem?
A i ma przebieg na dzien dzisiejszy prawie 232 tysiące niby o ile nie była kręcona.