BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 10:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M50b20 Co z tym fantem zrobic?
PostNapisane: 8 lipca 2017, 01:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 528
Lokalizacja: Łódzkie
Moje BMW: E36 328i
Kod silnika: M52B28
Witam po długiej przerwie :) cały Czas siedzę w bmw, czas się dla mnie zatrzymał i nadal siedzę w e36 trochę tego przerzucilem mam trochę gratów jak coś. Reanimuje swoje 328 i zakupione w 2009r. Mniejsza z tym. Wróćmy do tematu. Mam 318 sedan 95r 406 tys przebiegu nie idzie najgorzej jeszcze ale zaczął się grzechotnik w silniku. NAPRAWIAĆ? Oto jest pytanie... ale korci mnie wsadzić m50b20 silnik bez vanosa bo taki mam. Tyle że jest złożony na wiązce siemens z 93r. Wiem najlepiej byłoby zdobyć kompletną wiązkę boscha od silnika bez vanosa ale to raczej kosztowne ze względu na dostępność. Wpadłem na pomysł żeby założyć głowicę z vanos em... tym bardziej ze takowa by się znalazła w gratach:) Pytanie co o tym sądzicie i jak wygląda sprawa dołu silnika czy nie ma różnicy w korbach bo coś mi się kojarzy ze przy 2.5 były różnice jakieś między vanos a non vanos coś 135mm a 130mm długość korb. Czy jakoś tak. Albo poprostu założyć wałki od Vanosa i sam vanos. Powinnospasowac przecież... tyle że w non vanos są podwójne sprężyny zaworowe a w vanosie sa pojedyncze. Czekam na wasze opinie komentarze porady itp :) Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M50b20 Co z tym fantem zrobic?
PostNapisane: 8 lipca 2017, 08:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 209
Moje BMW: E38 & E36
Kod silnika: 2x M62B44
Garaż: E38 740iA 1997
E36 344i 1992

Było: E36 328iA 1994
W b20v korby masz 140mm i tłoki 31mm, natomiast w b20nv korby 135mm i tłoki 41mm. Jak masz silnik rozebrany to załóż wał od 2.8 i tłoki od b20v i będziesz miał 2.6 i prawie 200hp.

Jak coś to mam kompletną wiązkę od M50B20NV na Boshu i masę gratów do tego silnika, ale trochę żal mi się z tym rozstawać :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], Zakuss i 101 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL