BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 22:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 11 lipca 2017, 09:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46 330cd
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 M57N+
E39 M51D25
Witam,
Mam taki problem z moją E46 330cd, zrobiłem hybrydę turbo, wymieniłem zawór sterujący podciśnienia na nowy oryginał VDO, przewody również, nowy IC FMIC, następnie udałem się na strojenie, jednak już na rolkach stwierdzono niedoładowanie.
Turbo było już wyciągane odsyłane do sprawdzenia - diagnoza wszystko z nią ok - jednak po ponownym założeniu ten sam problem.
Szczerze mówiąc nie mam już pomysłu co z tym dalej robić.
Na inpie turbo w pełnym zakresie wykazuje za niskie ciśnienie doładowania w stosunku do zadanego.
Ma ktoś może jakiś pomysł co to może być?
Dodam jeszcze, że po ponownym założeniu turbo pojechałem zmierzyć auto na hamowni, wykres, który też wygląda dziwnie:
Obrazek

Na inpie wyrzuciła również błąd mapy sterującej i raz podczas jazdy błąd DDE, co jak się domyślam oznacza problemy z paliwem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 11 lipca 2017, 11:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Zaglądałeś do czujnika ciśnienia doładowania? Może być zawalony

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 11 lipca 2017, 11:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46 330cd
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 M57N+
E39 M51D25
Czy chodzi o ten czujnik?
Obrazek

W realoem pisze, że to czujnik ciśnienia wtrysku paliwa.
Jeśli to ten to profilaktycznie wymienię na nowy.
Dzięki za podpowiedź.
Jeszcze jakieś pomysły?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 11 lipca 2017, 12:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Hi,
na hamowni nie sprawdza sie jak turbina laduje ale jaka jest moc
aut popsutych sie nie czipuje ale naprawia :D
w mapach (parametrach sterujacych praca silnika) jest zadane ladowanie turbiny (w zaleznosci od dawki paliwa i obrotow)... jezeli turbina nie osiaga zadnego cisnienia na seryjnych ustawieniach to nie trzeba byc geniuszem by przewidziec, ze po czipie (gdzie zadane ladowaniu ustawia sie wyzej niz w serii) problem sie nie rozwiaze a wrecz moze poglebic

Twoj wykres dla rozwiazania problemu jest najmniej interesujacy
Wez kolege do auta z komorka.. ustawcie w inpie pokazywanie ladowania... ty 3ka i but (pelny!) od 1200 do 4500 a on filmuje i komentuje mowiac ile jest obrotow
Dlacsego tak? bo inpa nie pokazuje obrotow na jednym screenie gdzie jest ladowanie T

Krecicie drugi fim tym razem z przeplywem powietrza robiac podklad dzwiekowy (jezeli masz przeplyw i ladowanie T na jednym filmie to wystarczy jeden film)
Pozniej zamieszczasz film na yt i link wklejach do watku


Zakladam, ze to eu3 i sterowanie T podcisnieniem (masz grusze z wezem czy silniczek przykrecony do T?)... a jezeli tak (podcisnienea) to:
- sprawdz wezyki podcisnienia czy gdzies nie ma nieszczelnosci (takze kolo EGR)
- sprawdzasz szczelnosc wezy kolo IC

Pozdrawiam
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 11 lipca 2017, 12:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46 330cd
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 M57N+
E39 M51D25
przemek4net, Jestem przekonany, że jakbym wiedział, że w aucie jest usterka, to wolałbym ją zlikwidować zanim wybiorę się w podróż przez pół Polski na strojenie ;)

Być może niepotrzebnie wrzucałem wykres, ale wychodzę z założenia, że im więcej informacji tym łatwiej tę usterkę zlokalizować :)

Ok filmik nakręce i zamieszczę, ale jak już pisałem ciśnienie jest poniżej zadanego w pełnym zakresie obrotów tzn. od 900 do 5000 obrotów, do 2000obr. jest poniżej o 200mbar, od 2000 do 3500 100mbar, a powyżej 3500obr znowu 200mbar. Na każdym biegu podobnie.

Przepływ powietrza jest powyżej zadanego w pełnym zakresie obrotów na każdym biegu.

Tak jest to Euro3 i turbo sterowane jest podciśnieniowo, jest akumulator podciśnienia (gruszka).
Węże są wszystkie nowe oryginalne, tak samo jak zawór.
Gruszka szczelna, układ dolotowy również wszystko sprawdzone dokładnie, koło EGR nowe kolano z nowymi oringami - nieszczelności brak.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 11 lipca 2017, 13:12 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
nie chodzi tylko o to czy jest powyzej zadanego czy nie ale jakies:)

ilosc WIDZIANEGO powietrza jest czynnikiem potencjalnie ograniczajacym ilosc paliwa a jak ta jest ograniczona to moze ... bedzie niedoladowanie

wersja dla hardcorowca: mozesz recznie zaciagnac gruszke , podpiac podcisnienie bezposrednio pod gruszke (omijac sterowanie )... i wtedy zobaczysz czy nadal niedoladowuje
moze turbo jest zle ustawione i geometria jest zwyczajnie za malo przymknieta...
moze EGR masz "dziurawy" i spaliny swobodnie wchodza w dolot (przy bucie EGR powinien szczelnie odgrodzic rurke ze spalinami od dolotu)
Jak masz zadane ladowanie po czipie ustawione wyzej niz sa fizyczne mozliwosci tej T ... niedoladowanie byloby zwykla konsekwencja tego... jednym slowem fim
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 11 lipca 2017, 14:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Jak turbo masz przerobione to 100% za mało przymknięta geometria.
Przytrzymaj kombinerkami cięgno poluzuj nakrętkę na 10 klucz wkręć geometrie 1 obrót i zobacz jak wygląda doładowanie. Jest to bardzo proste i nie masz nic do popsucia ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 11 lipca 2017, 15:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46 330cd
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 M57N+
E39 M51D25
przemek4net Nakręcę filmik z parametrami, będzie wiadomo :) Dziękuję za podpowiedzi. EGR zaślepiony. Chip robiła osoba, która się na tym zna więc wydaje mi się, że sytuacja, którą opisałeś nie może mieć miejsca, a nawet jeśli to ja nie jestem w stanie tego sprawdzić :/

marcin92 Nie znam się na tym na tyle, żebym mógł się wypowiedzieć, dlatego zacytuję Leo:
"ciśnienie doładowania ustawiane jest wypełnieniem sygnału na zaworku sterującym turbiną i twoje kręcenie sztangą na nic się zda bo i tak nie osiągniesz większego STAŁEGO parametru jakim jest ciśnienie doładowania bo sterownik będzie je zbijał ustawiając odpowiednio łopatki na turbinie. To nie muszla z WG gdzie możesz sobie manualnie podbić ciśnienie doładowania. Kolejna sprawa to łopatki w turbinie zawsze ustawiają się tak żeby był jak najlepszy spool i Ty tego nie poprawisz kręcąc śrubką."

Jeśli Ty natomiast masz inne zdanie, to ja spróbuję. Sytuacja ta trwa już dłuższy czas, a ja jestem zdeterminowany żeby ten problem w końcu rozwiązać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 11 lipca 2017, 16:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Malinowsky napisał(a):
przemek4net Nakręcę filmik z parametrami, będzie wiadomo :) Dziękuję za podpowiedzi. EGR zaślepiony. Chip robiła osoba, która się na tym zna więc wydaje mi się, że sytuacja, którą opisałeś nie może mieć miejsca, a nawet jeśli to ja nie jestem w stanie tego sprawdzić :/

marcin92 Nie znam się na tym na tyle, żebym mógł się wypowiedzieć, dlatego zacytuję Leo:
"ciśnienie doładowania ustawiane jest wypełnieniem sygnału na zaworku sterującym turbiną i twoje kręcenie sztangą na nic się zda bo i tak nie osiągniesz większego STAŁEGO parametru jakim jest ciśnienie doładowania bo sterownik będzie je zbijał ustawiając odpowiednio łopatki na turbinie. To nie muszla z WG gdzie możesz sobie manualnie podbić ciśnienie doładowania. Kolejna sprawa to łopatki w turbinie zawsze ustawiają się tak żeby był jak najlepszy spool i Ty tego nie poprawisz kręcąc śrubką."

Jeśli Ty natomiast masz inne zdanie, to ja spróbuję. Sytuacja ta trwa już dłuższy czas, a ja jestem zdeterminowany żeby ten problem w końcu rozwiązać.

A to ciekawe bo miałem ten sam problem co Ty w całym zakresie nie mogła dobić turbina po wyregulowaniu sztangi do samej odcinki ciśnienie jest takie jak zadane i logowane testo a nie inpą i masz jak na dłoni. U mnie Przemek widział jak turbo nie doładowywało w całym zakresie o ponad 100mbar teraz nawet ładuje ciut więcej niż zadane. Leo w tym przypadku niema racji. Skąd jesteś na pewno w okolicy ktoś z forum by się znalazł co by ogarnął twój problem;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 11 lipca 2017, 16:49 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
hi,
to nie jest inne zdanie a raczej uszczeg

Komputer NIE WIE jak zamknieta jest faktycznie geometria... on steruje wypelnieniem tak by dac wieksze czy mniejsze "wyciagniecie" gruszki (w sumie on reguluje przeplyw podcisnienia a czy to podcisnienie wyciaga gruszke czy powieksza penisa to juz kwestia implementacji:) )

Turbina w teorii powinna byc tak wyregulowana aby komputer rozkazujac "zamkniej sie geometrio na 50%" rzeczywiscie powodowal, ze jest ona zamknieta na 50%
Po drodze jest jednak w roznym stopniu sprawne/szczelne podcisnienie, elektrozaworek ktory przepuszcza podscisnienie pod dyktando tego wypelnienia sygnalu , ewentualnie nieszczelna gruszka (tam jest membrana, ktora moze byc dziurawa)... nastepnie masz sztange z regulacja, ktora moze byc zla , nastepnie masz geometrie w T, ktora moze byc zapieczona, pokrzywiona, dziurawa.. a ta geometria kieruje spaliny na lopatki wirnika, ktory moze byc uszkodzony albo niewywazony (w sensie wirnik+ kolo kompresji)
Jak widzisz calosc ma pare punktow gdzie mogl zawiezc sprzet badz czlowiek (regulacja)

W czasie jazdy komputer dostosowuje sie do sytuacji w pewnym zakresie.. to znaczy jak zaciaga np domyslnie geometrie na 30% zamkniecia ale widzi (odczyt z czujnika w Twoim kolektorze), ze cisnienie jest nieosiagniete to zwiekszy zamkniecie geometri moze np na 35% (czyli toleruje np zla regulaje w pewnym zakresie).
Haslo do google PID control.
W komputerze z roznych przyczyn sa zaszyte jednak ograniczniki zamkniecia geometri .. zalozmy, ze jest to 45% przy 4000 obrotow.. czyli jezeli z jakis wzgledow Twoja turbina ma tak zdoopczona regulacje, ze potrzebuje np zamkniecia 50% (wysterowania wypelnienia skutkujacego we wzorcowym aucie zamkniecie na 50%), ktore w realu odpowiada 35% /u Ciebie/ to z oczywistych wzgledow wypelnienie zostanie ograniczone do takiego, ktore bedzie odpowiadac we wzorcowym aucie wypelnieniu 45% ale u Ciebie bedzie to w realu np 30 i Twoja T nie osiagnie zadanego ladowania
Mozesz sobie guszke zdemontowac i zalozyc nawet regulacje wyciagu sztangi nawet na korbke w kabinie dla testow
Mozesz probowac skrocic sztange (zaznaczajac dobrze gdzie byla oryginalna regulacja)
Mozesz na probe zamienic elektrozaworek z kims (a moze od EGR pasuje????) bo one przynajlmniej w VW czasem padaly
Wizualnie jak zapalisz auto to komputer na wolnych zamyka geometrie na 85 (po co? ciszej, kieruje spaliny do EGRa.. a bo ladniej moze:) - tak jest do okoo 1500 obrotow) w Twoim aucie wiec sztange powinna gruszka w gore wyciagnac (to wizualnie moze z innym sprawnym autem moglbys porownac)
Jezeli ten mechanizm dobrze zrozumiesz to bedziesz mogl to sobie samemu zweryfikowac na n sposobow
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 11 lipca 2017, 16:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Miałem podobnie jak wsadziłem hybryde, ale znajomy sobie z tym poradził robiąc program, poprostu paliwa brakowało i trzeba było dolać, a teraz inne pytanie jaka hybryde masz u siebie i kto to robił

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 11 lipca 2017, 17:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
CHEMIK211 napisał(a):
Miałem podobnie jak wsadziłem hybryde, ale znajomy sobie z tym poradził robiąc program, poprostu paliwa brakowało i trzeba było dolać, a teraz inne pytanie jaka hybryde masz u siebie i kto to robił

Lepiej dobrze ustawić turbinę. jak w całym zakresie nie doładowuje to albo jest źle wyregulowana albo jest źle zrobiona.Można jeszcze softem pogrzebać w sterowaniu n75 ale lepiej ogarnąć turbinę ( jak za mocno się ustawi w n75 to turbina faktycznie doładowuje do zadanego ale ma późniejszą reakcje na gaz)

Najmniej pracy to poluzować nakrętke i spróbować wkręcić geometrie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 11 lipca 2017, 20:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Bez kombinacji się udało, turbo było ustawiane na stole do tego przystosowanym a nie u pana Zdzisia w garażu

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 11 lipca 2017, 20:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46 330cd
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 M57N+
E39 M51D25
przemek4net napisał(a):
Po drodze jest jednak w roznym stopniu sprawne/szczelne podcisnienie, elektrozaworek ktory przepuszcza podscisnienie pod dyktando tego wypelnienia sygnalu , ewentualnie nieszczelna gruszka (tam jest membrana, ktora moze byc dziurawa)... nastepnie masz sztange z regulacja, ktora moze byc zla , nastepnie masz geometrie w T, ktora moze byc zapieczona, pokrzywiona, dziurawa.. a ta geometria kieruje spaliny na lopatki wirnika, ktory moze byc uszkodzony albo niewywazony (w sensie wirnik+ kolo kompresji)
Jak widzisz calosc ma pare punktow gdzie mogl zawiezc sprzet badz czlowiek (regulacja)

Z elementów, które wymieniłeś najbardziej prawdopodobnym dla mnie jest zmienna geometria i/lub membrana w gruszce.
Tak jak wspominałem jest to turbo hybrydowe, wirnik i koło kompresji są nowe, gruszka była odświeżona, ale do środka nie zaglądałem więc możliwość jej uszkodzenia biorę również pod uwagę.
Najdziwniejsze jest to, że turbo odsyłałem do wykonawców, a oni po sprawdzeniu twierdzą, że na maszynie wszystko jest z nią ok, być może to jest problem - na maszynie nie ma temperatury roboczej i geometria inaczej się zachowuje na aucie :/

marcin92 napisał(a):
A to ciekawe bo miałem ten sam problem co Ty w całym zakresie nie mogła dobić turbina po wyregulowaniu sztangi do samej odcinki ciśnienie jest takie jak zadane i logowane testo a nie inpą i masz jak na dłoni. U mnie Przemek widział jak turbo nie doładowywało w całym zakresie o ponad 100mbar teraz nawet ładuje ciut więcej niż zadane

Jeśli tak, to wyglądałoby to na rozwiązanie również mojego problemu :)

CHEMIK211 napisał(a):
Miałem podobnie jak wsadziłem hybryde, ale znajomy sobie z tym poradził robiąc program, poprostu paliwa brakowało i trzeba było dolać, a teraz inne pytanie jaka hybryde masz u siebie i kto to robił

To na pewno nie jest problemem w moim przypadku ;) Nie mam pojęcia z czego ta hybryda, a robiona była w TC Turbo, dlatego ciężko mi uwierzyć w to, że oni coś zepsuli, bo wiem, że przerobili tych turbin niemało.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 12 lipca 2017, 21:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
I dlatego bym się martwił o twoją hybrydę ,dowiedz się dokładnie jakie masz koło kompresi i jaki wirnik dali na wydech, serie czy o większej liczbie łopatek

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 14 lipca 2017, 20:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46 330cd
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 M57N+
E39 M51D25
CHEMIK211 napisał(a):
I dlatego bym się martwił o twoją hybrydę ,dowiedz się dokładnie jakie masz koło kompresi i jaki wirnik dali na wydech, serie czy o większej liczbie łopatek

Po stronie zimnej jest 11 łopatek zamiast 5 seryjnie, na stronie ciepłej nie wiem bo nie mam fotki w poniedziałek się wszystkiego dowiem, jutro natomiast próba regulacji zmiennej geometrii.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 15 lipca 2017, 13:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
jeśli to będzie wina regulacji geometri to znaczy że goście mają słaby sprzęt do naprawy turbin i lepiej ich omijać z daleka

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 18 lipca 2017, 13:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46 330cd
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 M57N+
E39 M51D25
CHEMIK211 napisał(a):
jeśli to będzie wina regulacji geometri to znaczy że goście mają słaby sprzęt do naprawy turbin i lepiej ich omijać z daleka

Dokładnie tak :/

Próba regulacji zmiennej geometrii nieudana, bo ograniczony czas był, poza tym nakrętka nie chce puścić, a boję się, że całe cięgno utargam, poza tym tyle miejsca, że wcale :/


Nie mój filmik, ale u mnie te same dźwięki, gruszka i cięgno pracują ładnie, zakres pracy też wydaje się być ok.
Wie ktoś czy ten dźwięk to problem z geometrią?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 19 lipca 2017, 08:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
CHEMIK211 napisał(a):
jeśli to będzie wina regulacji geometri to znaczy że goście mają słaby sprzęt do naprawy turbin i lepiej ich omijać z daleka

odezwał się expert.... tak słaby że u morphiego jest 400KM a turbo wstaje z samego dołu :rotfl:

Oni tam mają Cimat Turbotest Expert, więc najlepsza maszyna na rynku w zasadzie i tylko kilka firm w PL je posiada.



90% hybryd niedoładowywuje co o niczym nie świadczy bo masy tlenowej i tak zazwyczaj jest wystarczająco duzo, wszystko sie unormowywuje po strojeniu.

dźwięk z filmiku to dźwięk dolotu i jest ok, w nowych autach zakłada się specjalne tłumiki w dolocie by niwelować ten "hałas"

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 330cd niedoładowanie
PostNapisane: 19 lipca 2017, 11:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46 330cd
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 M57N+
E39 M51D25
jnx napisał(a):
wszystko sie unormowywuje po strojeniu.

U mnie niestety się nie unormowało :/ Dlatego dalej szukam rozwiązania problemu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 82 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL