BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 12:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e90 2005]Błędy po podłączeniu i uruchomieniu ISTA P + KDCan
PostNapisane: 3 sierpnia 2017, 22:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: e90 325xi
Kod silnika: n52b25af
Witam wszystkich,
Mam problem z autem BMW e90 325xi 2005r. Dwa dni temu podłączyłem do auta kabel K+DCAN oraz program ISTA P. Uruchomiła się od razu diagnostyka i propozycja aktualizacji sterowników m.in. VGSG, DDE, MRS, CID. Niestety prawie wszystkie zakończyły się błędem EDIABASa i błędem komunikacji. Po tym na komputerze w aucie wyskoczył błąd ABS, 4x4, DSC (kontrolki na desce rozdzielczej: hamulca ręcznego, ABS, DSC). Po podłączeniu INPY w module VGSG (e89>FUNCTIONAL JOBS>IDENT lub AIF już nie pamiętam dokładnie) wyskakują znaki zapytania. Dzisiaj dodatkowo wyskoczyła kontrolka i błąd poduszek powietrznych oraz pasów bezpieczeństwa.

Proszę o pomoc jak rozwiązać ten problem i przywrócić auto do normalności. Czy pomoże wgranie sterowników do modułu przez WinKFP?

Obecnie wiem, że nie można podłączać ISTAP na kablu K+DCan tylko przez ICOM. Niestety akurat ja muszę uczyć się na błędach :( Bardzo proszę chociaż o jakąkolwiek pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e90 2005]Błędy po podłączeniu i uruchomieniu ISTA P + KDCan
PostNapisane: 4 sierpnia 2017, 14:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: e90 325xi
Kod silnika: n52b25af
Wydaje się, że problem ze skrzynią rozdzielczą został naprawiony.

Teraz męczę się z MRS i błędem 93B2 battery safety terminal error.
Co może oznaczać dwukrotnie większy przebieg w tym module niż w innych (w tym na desce rozdzielczej)? Moduł został wymieniony? Dodatkowo klema pirotechniczna wygląda na bardzo zmasakrowaną.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 100 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL