Witam
Ostatnio pojawil sie taki problem z moim 320d 150km 2004 rok 2.0 diesel
Auto chodzi tak jak na tym filmiku ktory nagralem:
https://www.youtube.com/watch?v=JZduB8zuopYGeneralnie sprawdzilem kompresje na cylindrze nr. 1 i podczas testu wskazowka od miernika nawet nie drgnela. Na cylindrze nr. 2 jest cisnienie takie jak na pozostalych czyli 25 barow.
Z innym problemow jakie zaobserwowalem jest to ze przy otworze od kolektora dolotowego na cylindrze nr.1 dokladnie w miejscu ktore zaznaczylem na obrazku nizej jest mokro od paliwa/oleju a na pozostalych tego problemu nie ma - jest kompletnie sucho.
Dzisiaj przy testowaniu kompresji zauwazylem tez ze po wykreceniu swiecy zarowej z cylindra nr. 1 byla ona cala mokra a wykrecajac pozostale 3 swiece byly suche.
Terez pytanie powstaje takie czy moze to byc padniety/nieszczelny zawor ? Jesli tak to jakie sa koszta naprawy i czy lepiej oplaca sie naprawiac czy kupic inna uzywana glowice ? Kolejne pytanie jest takie czy sciagajac glowice mozna ja planowac ? Czytalem w instrukcji do e46 m47tu ze tych glowic sie nie planuje ? Jakies grubosci uszczelke powinienem zastosowac ? Pokazuja sie 3 rozmiary 1.45mm 1.55mm i 1.65mm grubosc.
z gory dziekuje za odpowiedzi