BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 07:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E30 swap na m50b25 brak mocy na wysokich obrotach
PostNapisane: 16 sierpnia 2017, 03:56 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E30
Kod silnika: M50b25
Witam mam problem dotyczący silnika tak jak w tytule m50b25 192km po swapie. Mianowicie sprawa wyglada tak ze bmw do 4500 obrotów zachowuje się normalnie przy dodaniu gazu zarówno do końca jak i stopniowo lecz gdy już przekracza dany zakres obrotów zaczyna się takie falowanie mocy inaczej mówiąc nie ciągnie tak jak powinna raz ma moc i raz nie ma i to się dzieje na zmianę aż do odciny z tym ze to wszystko jest w ułamkach sekundy ale strasznie czuć. Dodam iż mam filtr stożkowy który jest smarowane specjalnym olejem i czyszczony k&n w obudowie filtra bo oryginalny normalny nie mogę zmieścić po swapie. Powiedziano mi ze może za dużo powietrza dostawać. Dodam tez iż odma w przepływie z dołu co dwie rurki wychodzą jest zaślepiona a to co powinno isc z przeplywki w silnik to ta Turka jest podpięta gdzieś w silnik koło vanosa z góry. I ostatecznie dodam tez ze faluje delikatnie na zimnym i czasami na ciepłym ale malutko i przy cofaniu przy małym gazie potrafi zgasnąć. Pilnie potrzebuje pomocy. Dzięki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 swap na m50b25 brak mocy na wysokich obrotach
PostNapisane: 20 sierpnia 2017, 20:29 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Proponuję zacząć od podpięcia pod kompa i odczytania zarówno błędów jak i parametrów. Podejrzewam najbardziej przeplywomierz jak i sondę lambda

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 swap na m50b25 brak mocy na wysokich obrotach
PostNapisane: 20 sierpnia 2017, 20:45 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Karole30b25 napisał(a):
Powiedziano mi ze może za dużo powietrza dostawać.

Może i trochę więcej dostanie, ale raczej nie za dużo. Sprawdź dokładnie dolot, czy nie ma lewego powietrza.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 76 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL