BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 02:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E60] Wymiana filtra oleju
PostNapisane: 18 sierpnia 2017, 17:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Witam mam pytanie dziś zmieniałem olej po roku od zakupu auta, pojechałem sobie na serwis olej dobrze rozgrzany, upał na polu, zajezdzam do warsztatu , no i zaczynamy wymianę, gość odkręca korek ten od dzbanka z filtrem oleju a tu normalnie cały dzbanek oleju az wylał się z niego olej jak by pod ciśnieniem, a powinien ten olej spłynąc do kanalików , filtr był w stanie agonalnym, dopiero po wyjęciu go olej spłynał do środka zanim spucilismy olej, i teraz pytanie co to mogło być zużyty filtr oleju zatkał spływ oleju do kanalików w tym dzbanku czy co? , ostatnio przez korek wlewu oleju zauwazyłem że olej zaczyna wypływać tak jak by sie korek pocił, zmieniłem na nowy oryginalny korek bmw z logo castrol i dziś zmieniłem w końcu olej i tak myśle może to pocenie korka to przez to ze olej w dzbanku był zatkany i nie było filtracji czy co? 1 raz mam taki objaw. Myśle ze po zmianie oleju wszystko wróci do normy. Miał ktoś moze taki przypadek silnik N52.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Wymiana filtra oleju
PostNapisane: 18 sierpnia 2017, 19:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Moje BMW: E83
Kod silnika: M47N
Wszystko powróci do normy.
Ps. Zaraz po zakupie należy zmieniać olej i filtr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Wymiana filtra oleju
PostNapisane: 18 sierpnia 2017, 19:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Wiem trochę dałem się zwieść sprzedającemu ze zmienił olej . Tylko filtr oleju i powietrza wygladal jak by miał ze dwa lata. A sam olej to czarny jak smola.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Wymiana filtra oleju
PostNapisane: 20 sierpnia 2017, 08:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Panowie problem jest dalej po wymianie korka oleju na nowy i oleju z filtrami dalej mi wywala olej korkiem od wlewu oleju. Tylko jedno mam podejrzenie ze to chyba odma ma dość i robi ciśnienie. Proszę o jakieś sugestie. Czy to odma zauważyłem tez bo ona jest pod kolektorem i na odmie jest olej poprostu zaolejona jak by spocona. Musze to zrobić bo mam dość ściągania osłony silnika po to żeby wycierac olej z pokrywy zaworów bo jest wkoło korka a potem ścieka do ot2orów świec.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Wymiana filtra oleju
PostNapisane: 20 sierpnia 2017, 11:56 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E 39
Kod silnika: M 52
Witam wszystkich, jestem tu nowy wiec wybaczcie jeżeli w złym miejscu pytam.
Przy wymianie oleju zauważyłem ze brakuje mi jednej uszczelki (oringa) na tym ,,palcu,, co przechodzi przez filtr oleju.
Na jego końcu powinny być dwie (te zielone), u mnie jest jedna :(
Po pierwsze co może powodować brak jednej z tych uszczelek ?
Czy wie ktoś może jakie powinny być wymiary tych oringów bo w sklepach nie da sie tego kupić trzeba dopasować.
Pacjent BMW E39 2.8i
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Wymiana filtra oleju
PostNapisane: 20 sierpnia 2017, 12:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 214
Lokalizacja: SDL
Moje BMW: E39 2.8
Kod silnika: M52TUB28
Ktoś może zgubił, pękła itp. Poprostu kup drugą .

Tutaj jest akurat podstawa od m52tu ale uszczelki w m52 sa takie same

05 O-Ring wymiary (7X2,5) 09/1998 11427549573

https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/prod ... 573-o-ring

http://sklep.auto-voll.pl/o-ring-magist ... 49573.html

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 79 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL