BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 21:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] Touring Duży prąd spoczynku
PostNapisane: 20 sierpnia 2017, 20:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Moje BMW: e39 Touring
Kod silnika: m62b44tu
witam,
mam taki kłopot a mianowicie prąd w trakcie usypiania systemów nie spada poniżej 3,7A , wcześniej po 5min był na poziomie 0,8A a po 16min 0,1A. Wiem bo miesiąc temu po 5dniach postoju nie mogłem odpalić auta, aku był wyjechany do 3V. Zakupiłem nowy aku zmierzyłem prad i uznałem ze padły cele bo był z 2011r.

Jednak w tym tygodniu kłopot powrócił. Dzisiaj sprawdziłem i wypięcie jeża nie pomaga, odłączenie po kolei bezpieczników od radia też nie, oraz dużego w bagażniku od gps radia tez nic nie zmienia. odpiąłem tez bezpiecznik 15 i nadal nic.

Macie jakieś sugestie ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Touring Duży prąd spoczynku
PostNapisane: 20 sierpnia 2017, 21:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Może panel klimy, wyjmuj po kolei bezpieczniki związane z nawiewem.

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Touring Duży prąd spoczynku
PostNapisane: 20 sierpnia 2017, 22:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Moje BMW: e39 Touring
Kod silnika: m62b44tu
Tez sprawdzalem nadal 3.7 zamiast ok 1a po kilku minutach...
Pytanie czy padnięty czujnik poziomu oleju może rozładować aku mimo wypiecia bezpuecznika nr 15 ?
Kilka tematów bylo na różnych forach w którym winny bym czujnik ale wywalal właśnie bezpiecznik 15.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Touring Duży prąd spoczynku
PostNapisane: 21 sierpnia 2017, 14:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Masz jakieś nieoryginalne odbiorniki elektryczne? (cyfrowa zmieniarka, alarm, etc..)

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Touring Duży prąd spoczynku
PostNapisane: 21 sierpnia 2017, 15:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Moje BMW: e39 Touring
Kod silnika: m62b44tu
no właśnie wszystko oryginalne alarm radio itp. hmm jedyne co to lpg, niedługo zejdę wypiąć bezpieczniki od instalacji, wczoraj juz za ciemno sie robiło na grzebanie.

Czy to normalne ze niektóre bezpieczniki po wyciągnięciu uruchamiają alarm a inne nie ?? np bezpiecznik od sterowania fotelem pasażera włączył a 4ry bezpieczniki od multimediów nie ?

Zastanawiam się nad sprawdzeniem wiązki klapy, nie wiem czy czasem po takim srogim deszczu to nie wystepuję a jak odparuje woda to się uspokaja.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Touring Duży prąd spoczynku
PostNapisane: 24 sierpnia 2017, 18:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Moje BMW: e39 Touring
Kod silnika: m62b44tu
Instalacja gazowa tez niestety to nie jest....panel klimatyzacji tez nie.

Troche zalamany zajrzałem do wiazki w nawiasach i chyba bingo, izolacje w kilku kabelkach połamana ze moga się zwierac.

Pytanie gdzie najlepiej w aucie i w klapie dostać się do wiazki żeby zmienić caly odcinek zawiasowy ?

Edit sprawca odszukany, po odlaczeniu + z alternatora prad spadł do 40mA.
Ciekawe jest to ze lądowanie bylo 14.1 V z uszkodzona dioda.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 90 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL