BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 15:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M44B19 wymiana paska wieloklinowego
PostNapisane: 13 września 2017, 17:01 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: E36 318 Ti
Witam, mam problem z wymianą paska wieloklinowego w BMW E36 318ti (M44B19). Z tego co się dowiedziałem to należy zdjąć zaślepkę na rolce od napinacza paska. Następnie kluczem z nasadką 16 obrócić w lewo i ochylić rolkę. Niestety śrubka która trzyma rolkę zaczyna się obracać i mogę sobie kręcić w nieskończoność. Co mam zrobić czy odkręcić całą rolkę? Nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M44B19 wymiana paska wieloklinowego
PostNapisane: 14 września 2017, 12:30 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 883
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
Napewno w lewo? Mi sie wydaje ze zgodbie z ruchem wskazowek zegara czyli w prawo zeby nacisnac napinacz. Czasami jeszcze nizej na napinaczu jest otwor szesciokatny na imbusa i imbusem cofnac napinacz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M44B19 wymiana paska wieloklinowego
PostNapisane: 14 września 2017, 14:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2703
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
kręcisz zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Śruba to albo zwykły sześciokąt, albo imbus, musisz obadać. W zasadzie to nie kręcisz tylko naciskasz tak aby sprężyna napinacza usiadła.

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL