timi-91 napisał(a):
Spotkałem się kiedyś z taką sytuacją w d30 że ktoś założył dwumas od sprzęgła SAC a zamontowal tarcze i docisk od sprzęgła standardowego bez regulatora docisku. I wtedy był efekt slizgajacego się sprzęgła.
No nawet niedawno tutaj na forum ktoś sobie tak z mechanikiem dopasował dwumas, że jak zweryfikowałem na realoem kod oryginału i następnie odnalazłem do tego zamiennik LUK'a, to wyszedł totalnie inny model niż to co gość kupił. No ale to jest efekt kiedy ktoś nabywa części wedle schematu "panie...sprzyngło do E46 320d w dobrej cenie".
Co do przedmiotowej sprawy - jeżeli przy montażu nic nie jest spartolone i jak deklarujesz dwumas jest glanc, a po programie masz ponad 500 Nm w tym obszarze to trzeba się wrócić do chipera tjunera i powiedzieć, że jest średnio rozgarnięty i poprosić żeby przesunął moment wyżej, bo prawdopodobnie masz za duży skok momentu w tym obszarze i sprzyngło nie daje rady, a przecież nie będziesz tam wsadzać spieku no chyba, że to weekendowe auto do upalania