Witam
Może opisze objaw choć niestety trudno to opisać. Przy zmianie biegów powyżej 4tys, po dodaniu gazu obroty tak jakby idą wyżej na około 1s następnie spadają o około 500 i znowu rosną. Całość trwa około 3s. I teraz na Inpie pojawia się błąd 214 czyli błąd czujnika prędkości. licznik poliftowy z automata w pełni działa wskazuje prędkości i inne dane. Być moze błędy pojawiają się powyżej 4tys dopiero. czytałem na forum że czasem po swapie auta nie kręcą się powyżej 5,3tys i wtedy jest ten błąd i pomaga poprowadzenie kabla z licznika do ECU. U mnie ten problem był zaraz po swapie ale po zmianie ecu ustapił. auto z 97r silnik M52b28 z automata, wiązka z automata i licznik, pierwotnie był M43b16. Być może mimo wszystko trzeba pociągnąć ten kabel z licznika do ECU? nie wiem, Może jednak czujnik w dyfrze? Zagadka
|