BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 00:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Stuki w kolektorze ssącym M54B22
PostNapisane: 15 października 2017, 09:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: e46
Kod silnika: m54b22
Witam. Wie ktos mocze czym spowodowane są stuki w kolektorze dolotowym? Disa wydaje sie byc dobra. Po odpaleniu zamyka się. Po odpieciu disy i tak są dalej te stuki lecz jak odepne przeplywomierz to o wiele rzadziej stuka (prawie wcale).Filmik zapozyczony jest tak samo jak u mnie. M54B22. Dodatkowo nie rowno chodzi i nie ma pelnej mocy.https://www.youtube.com/watch?time_cont ... ZOJ-mFG3yg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Stuki w kolektorze ssącym M54B22
PostNapisane: 15 października 2017, 10:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Płynu do chłodnicy dolej jak ty jezdzisz?

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Stuki w kolektorze ssącym M54B22
PostNapisane: 15 października 2017, 10:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: e46
Kod silnika: m54b22
ROBBMW napisał(a):
Płynu do chłodnicy dolej jak ty jezdzisz?

Te stuki są spowodowane brakiem plynu? :szok: ''filmik zapożyczony''


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Stuki w kolektorze ssącym M54B22
PostNapisane: 15 października 2017, 12:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: e46
Kod silnika: m54b22
dami2416 napisał(a):
ROBBMW napisał(a):
Płynu do chłodnicy dolej jak ty jezdzisz?

Te stuki są spowodowane brakiem plynu? :szok: ''filmik zapożyczony''

Wyczytalem, ze przyzczyna moze byc pompa paliwa. Zbyt niskie cisnienie paliwa moze powodowac cos takiego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Stuki w kolektorze ssącym M54B22
PostNapisane: 15 października 2017, 17:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 230
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54B30
Sprawdź czy masz dokręcone wszystkie świece


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Stuki w kolektorze ssącym M54B22
PostNapisane: 15 października 2017, 18:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: e46
Kod silnika: m54b22
leszczu24 napisał(a):
Sprawdź czy masz dokręcone wszystkie świece

Motor wkladalem i sprawdzalem sa dokręcone. Wlozylem dzis druga pompke paliwa i to samo. Jutro musze zrobic diagnostyke moze cos wyjdzie. Tylko czy to napewno nie z silnika te dzwięki ale ewidentnie gdzies w kolektor stuka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 Stuki w kolektorze ssącym M54B22
PostNapisane: 15 października 2017, 20:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: e46
Kod silnika: m54b22
leszczu24 napisał(a):
Sprawdź czy masz dokręcone wszystkie świece
gdyby świeca nie była dokrecona to byłoby cykliczne "cuchanie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Stuki w kolektorze ssącym M54B22
PostNapisane: 16 października 2017, 20:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1864
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Garaż: E39 523iT, E46 318i, E36 328iA Individual, E61 530xD
przerabiałęm tydzień temu identyczny problem, powodem był pęknięty kolektor dolotowy. Brak mocy, ledwo chodził silnik na biegu jałowym i strzelał w kolektor dolotowy. Po demontażu pęknięcie kolektora dolotowego na zgrzewie. Nie chce mi się wrzucać teraz zdjęcia, ale zacznij od dokładnych oględzin czy wszystko za przepływomierzem jest szczelne.

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 99 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL