BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 09:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Fxx] N63B44 4.4 Twinturbo - opinie, usterki, sprawdzone inf
PostNapisane: 28 października 2017, 15:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
Witam, w rodzinie jest brany pod uwagę zakup auta z daną jednostką, wersja 407 ps, końcówka 2011r.
Jak jest w końcu z tymi jednostkami ?
Jedni piszą że biorą olej, inni że nie biorą, kolejni że wtryski wadliwe, jeszcze inni że wszystko prawda, ale skończyło się w pierwszej połowie 2011 roku i później już w porządku. Zależy mi zatem na poznaniu opinii osób, które miały z danymi silnikami realną styczność, gdyż osiągi to jedno, ale zakup auta za wciąż duże pieniądze, ale np. już bez gwarancji jest na tyle ryzykowny, iż warto zgłębić naturę problemu by później nie łożyć nieakceptowalnych kwot na obsługę auta.

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Fxx] N63B44 4.4 Twinturbo - opinie, usterki, sprawdzone inf
PostNapisane: 29 października 2017, 11:29 
Offline
Specjalista

Posty: 2693
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Na forum 7er jest temat o tym silniku.
Jest też drugi temat gdzie wrzucali ogłoszenia(głównie z mobile.de) gdzie było zaznaczone, że silnik był wymieniany przy jakimś przebiegu

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Fxx] N63B44 4.4 Twinturbo - opinie, usterki, sprawdzone inf
PostNapisane: 29 października 2017, 12:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 681
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
wszystko co przed liftem to bomba zegarowa. Krzywią sie bloki (!), wtryski żyją 40-50tys i potem śmietnik, zmienne fazy też wadliwe, za to LCI 449km bardzo dobry motor

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Fxx] N63B44 4.4 Twinturbo - opinie, usterki, sprawdzone inf
PostNapisane: 29 października 2017, 21:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
cursor napisał(a):
Na forum 7er jest temat o tym silniku.
Jest też drugi temat gdzie wrzucali ogłoszenia(głównie z mobile.de) gdzie było zaznaczone, że silnik był wymieniany przy jakimś przebiegu


Kolego poratujesz linkiem ? Jeśli to temat " jaki silnik do F01 " to przebrnąłem od A do Z i szczerze mówiąc pomijając jeden wielki off-topic i wylewanie swych filozofii życiowych głównie w stylu " jak ktoś ma takie auto bo go stać, to nie patrzy na koszty utrzymania ", albo " E38 i tak najlepsze, nawet jakby mnie było stać to nie kupiłbym nowszego ", jednym słowem żadna nowość i taki bełkot że z każdą jedną stroną tematu wiesz coraz mniej i wydaje Ci się to coraz mniej miarodajne...

KrisC napisał(a):
wszystko co przed liftem to bomba zegarowa. Krzywią sie bloki (!), wtryski żyją 40-50tys i potem śmietnik, zmienne fazy też wadliwe, za to LCI 449km bardzo dobry motor


Ale miałeś, czy znasz kogoś kto miał, lub pracujesz w serwisie z BMW ? Przy jakich przebiegach krzywią się te bloki ? Dopytuje bo takich różnych rzuconych haseł nie brakuje w internecie, a zależy mi na sprawdzonych opiniach, a nie przeglądarkowych mądrościach, więc drążę temat. N62B44 też nietrudno znaleźć złe opinie, a kupiłem z pewnym przebiegiem, serwisuje odpowiednio i od trzech lat niespodzianek nie mam, odpukać oczywiście ...

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Ostatnio edytowano 29 października 2017, 23:52 przez Cember666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Fxx] N63B44 4.4 Twinturbo - opinie, usterki, sprawdzone inf
PostNapisane: 29 października 2017, 23:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 681
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
powiedzmy że pracuję z BMW na co dzień ;) N62 to stary i dobry motor, ale pisałem o N63, bo to on ma wersję 408km, o którą pytasz.

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Fxx] N63B44 4.4 Twinturbo - opinie, usterki, sprawdzone inf
PostNapisane: 29 października 2017, 23:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
Spotkałem opinię mniej więcej że po połowie 2011 roku sytuacja się poprawiła, jak się to ma do rzeczy ? Bo nie ukrywam że auto o które " się rozchodzi " jest akurat z września 2011 ( data prod. wg VIN ) z pełną historią serwisową od pierwszego właściciela, a przebieg normalnie uznałbym za niewielki bo ok. 140 tys., ale jak czytałem o silnikach wymienionych przy 90-100 to zmienia się perspektywa ;/

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Fxx] N63B44 4.4 Twinturbo - opinie, usterki, sprawdzone inf
PostNapisane: 30 października 2017, 08:19 
Offline
Specjalista

Posty: 2693
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
W F01 po lifcie poprawili silnik oraz zmieniły się wtryski.
Czy aby na pewno na lepsze to pokaże czas. Póki co wytrzymuje to dłużej niż przedlift.


U nas na warsztacie robiliśmy póki co dwie sztuki(x6 E71 i F01 przedlift). Skończyło się kompleksowym remontem(nowe pierścionki, wymienione katalizatory(z racji oleju) itd

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Fxx] N63B44 4.4 Twinturbo - opinie, usterki, sprawdzone inf
PostNapisane: 2 listopada 2017, 13:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
No cóż nie wiem co czynić, rozum każe odpuścić auto, kolorystyka i wyposażenie nie daje o sobie zapomnieć...
Fakty takie - pacjent z 2011r. z pierwszej ręki, obecnie 140 tys przelotu, w lutym 2016 dostał nowy silnik przy 120 tys przelotu, jednostka zmieniona w ASO, niby fabrycznie nowa, więc jak to ugryźć skoro po 2013 był już poprawiony motor z tego co mi wiadomo :/

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 94 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL