Witam,
oddałem ostatnio autko do mechanika na wymianę pompy wody i wywiercenie urwanej śruby od EGR w kolektorze wydechowym. Autko wróciło do mnie z dziwnie pracującym silnikiem na co od razu zwróciłem uwagę i oddałem im do poprawy teraz ponownie je odbierałem jednak są spadki mocy podczas jazdy odczyty z inpy to
https://www.fotosik.pl/zdjecie/5e8b36a1bfc44c83https://www.fotosik.pl/zdjecie/23d1a36b18816e1doraz błędy
Kod:
F E H L E R S P E I C H E R L E S E N
---------------------------------------
Datum : 03.11.2017 07:01:34
JobStatus: OKAY
Variante : D60M47A0.PRG
Version : 23.08
-------------------------------------------------------------------------------
ERGEBNIS : 1 Fehler im Fehlerspeicher!
-------------------------------------------------------------------------------
0x4B10 4B10 Laufruheregler
Fehlerhäufigkeit: 2
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 249120 km
Motordrehzahl 1599.78 1/min
Kühlmitteltemperatur 91.28 °C
Raildruck Ist 1008.25 bar
Einspritzmenge 47.26 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 970.44 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1939.69 mbar
Pedalwertgeber 60.63 %
Batteriespannung 14663.36 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 85.87 km/h
Leerlaufreglermoment 0.00 Nm
2. Umweltsatz
Kilometerstand 249152 km
Motordrehzahl 1654.95 1/min
Kühlmitteltemperatur 93.29 °C
Raildruck Ist 661.66 bar
Einspritzmenge 24.42 mg/Hub
Luftmasse pro Zylinder 541.93 mg/Hub
Ladedruck Istwert 1398.15 mbar
Pedalwertgeber 32.28 %
Batteriespannung 14337.50 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 75.01 km/h
Leerlaufreglermoment 0.00 Nm
Korrekturmenge zu hoch
Testbedingungen erfüllt
Fehler bisher nicht aufgetreten
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler nicht im Shadow eingetragen
Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten)
Umweltbedingungen 2. Block gültig (Fehler bereits mehrmals aufgetreten)
Fehlercode: 4B 10 01 06 00 00 02 28 79 A4 3A 8D 80 78 9A C5
4D 5A 57 55 79 A8 3C 8F 54 3E 56 8E 29 58 4C 55a
===============================================================================
Dodam tylko iż samochód nie posiada klapek wirowych, DPF został wymieniony na nowy rok temu a wtryski były regenerowane przed samą wymianą DPF-a oraz autko chodziło bardzo dobrze przed wizytą u tego mechanika. Może ktoś wie jaka może być przyczyna bo po rozmowie z mechanikiem myślę, że nie wie w jakiej kolejności były wtryski wsadzone i teraz celuje kolejność, a możne trzeba je potraktować chemią?