PieCzyW napisał(a):
Posiadam BMW E46 (316i) 1.8 benzyne. Taki sam problem, identyczne problemy. Po diagnostyce u znajomego mialem blad "modul glowny v usterka napiecia wewnetrznego", co wskazywalo na zepsuty czujnik polozenia walu korbowego. Wymienilem, podobno byl juz zepsuty mechanicznie. Niestety po pewnym czasie znowu te same problemy zaczely sie pojawiac. Po podpieciu do kompa, zadnych bledow wskazujacych co to moze byc. Czujniki ABS sprawdzone, wszystko OK. Narazie po skasowaniu bledow, jezdze 2 tygodnie i jest ok. Nie wiem czy to przez wilgoc czy moze po tym jak komputer zalapie duzo bledow..
Mamy to samo auto jak i problem . Wyjelem dzisiaj alternator . Szczotki sa bardzo male . Regulator zamowiony bedzie w tygodniu . Poskladam do kupy i dam znac . Altek jest valeo 14v 110 jednak .