witam. mam pytanie co do wymiany uszczelki pod glowica. bede rozbieral dzisiaj silnik i moje pytanie jest przy rozrzadzie, w jaki sposob latwo moge zablokowac wał korbowy(wiem ze od skrzyni tylko dokladniej bym chcial to wiedziec, zeby nic nie sknocic) i czy jak pozaznaczam se korektorem po swojemu lancuch rozrzadu w stosunku do koła zebatego gornego rozrzadu i zloze to na tych samych znakach, czy wszystko bedzie git ? glowice wioze do bialegostoku do planowania, sprawdzenia szczelnosci kanalow wodnych , sprawdzenia szczelnosci zaworow i ewentualne ich dotarcie, i wymiane uszczelniaczy zaworowych, prawdopodobnie rowniez ustawienie zaworow bo facet gadal ze glowica bedzie gotowa do zalozenia. prosze o konkretne wypowiedzi , jestem w miare kumaty co do tej roboty ale paru rzeczy nie wiem dlatego wole spytac przed sknoceniem roboty. na ile nm przykrecac przy skladaniu glowice . czekam na szybkie odpowiedzi bo ide do garazu
dziekuje za wszelkie odpowiedzi i pomoce, a krytykom ze moge to sknocic podziekuje- pewny siebie nigdy nie bladzi