BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 15:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] M54B30 rozjazdy na bankach, różnice w korektach.
PostNapisane: 6 grudnia 2017, 15:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Witam,
Od ostatniego czasu walczę ze swoim m54, po założeniu gazu przyszedł czas na kalibrację jednak tu pojawił się problem. Wskaźnik lambda integrator czyli korekta długo terminowa wynosi ok 5% dla pierwszego banku oraz 15% dla drugiego. Po wykasowaniu adaptacji sytuacja się powtórzyła. W planach mam wymianę świec oraz zamianę sondy lambda miejscami. Kolektor został sprawdzony pod względem ewentualnych nieszczelności. W aucie również dokonałem modyfikacji O2 mod zwiększenia podciśnienia w komorze korbowej przez połączenie odmy z jednym wolnym króćcem kolektora, zastanawiam się czy to może mieć jakiś wpływ na korekty ponieważ króciec jest asymetryczny przez co może mieć wpływ na za duża ilość powietrza. Spotkał się ktoś z takim czymś? Jakie są dopuszczalne odchyłki między bankami dla m54?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M54B30 rozjazdy na bankach, różnice w korektach.
PostNapisane: 12 grudnia 2017, 00:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1286
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54
Lambda integrator to nie korekty długo terminowe tylko chwilowe.
Kasowanie adaptacji silnika nic nie da.

Jeśli już śmigasz na LPG to jest ono źle wyregulowane.
Jeśli jeszcze nie śmigasz to nieszczelność przy odwiertach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL