BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 14:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] N46B20A Problem z napięciem czujnika spalania stukoweg
PostNapisane: 11 stycznia 2018, 16:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 39
Posty: 1
Moje BMW: 320i 143km 2005r
Kod silnika: N46B20A
Witam,

Szczerze troche szukałem ale nie widziałem nigdzie, żeby ktoś miał podobny przypadek. Otóż pacjentem jest e46 N46B20A z 2005roku przebieg 181000 autentyczny :). Czasami nie zawsze , niecodziennie jak teraz jest zimno, po odpaleniu i ruszeniu auto wpada w wibracje, miga check i niema siły jechać , dopiero po chwili alboi nie zaczyna jechać normalnie. Nie jestem laikiem , troche sie znam na mechanice, więc odrazu padło na zapłon, a moje przypuszczenia były trafne, na kompie błędy:
P0300
P0302
P0303
ogolnie wypadanie zapłonów na 2 i 3 cylindrze. Świece wymienione niedawno , wiec podmieniłem cewki żeby zobaczyć jaki będzie efekt i czy obie są trafione. Ku mojemu zdziwieniu po paru dniach, znowu ten sam objaw i znowu te same błędy....i tu zaczyna się zagadka, dodatkowo po podpięciu kompa w parametrach czujnika spalania stukowego niema sygnału napięcia na 2 i 3 cylindrze tylko na 1 i 4.

Zaczyna mnie to mocno irytować, czy ktoś miał podobny przypadek? Jakieś sugestie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] N46B20A Problem z napięciem czujnika spalania stukoweg
PostNapisane: 13 stycznia 2018, 08:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Teraz cewki są ok? Stare były uszkodzone? Sprawdziłeś to? Zmierz kompresję.

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 103 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL