BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 05:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46/E60/OTHER] Błędy Inpy, VVT i przepływka. O co chodzi ?
PostNapisane: 24 stycznia 2018, 23:14 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 28
Posty: 26
Moje BMW: E46 E90 E91
Kod silnika: N42 N46 N52
Witajcie. Mamuśka kupiła e46 z 2004r. Lift - silnik N46B18. Wczoraj zacząłem jej robić podstawowy servis, oleje, filtry i ogolny przegląd na kanale. Do tego podpiąłem też inpę. W module silnika było 6 błędów. Po skasowaniu wracają 4. Jeden ogarnąłem, spowodowany jest spaloną grzałką sondy. Reszty nie mogę sprecyzować. Szukam w google i piszą o VVT ze do wymiany itd. Ogolnie silnik pali od strzała. Jak jest zimny to po odpaleniu obroty trzymają się ponad 1000. Zapewne jest to jakieś ssanie. Potem opadają na 700. Po zagrzaniu nie faluje ani nic, ale podczas jazdy jakoś wydaje mi się ze mało ma mocy. Moje stare M43B16 lepiej idzie z dołu niż to nowe N46. Podpowie ktoś czego dotyczą błedy ? ( tłumaczone google )



2D03 CDKDVEUB - Anulowanie regulacji DV powoduje warunki otoczenia

Licznik błędów: 1
Licznik logistyczny: 40

Miles 170730 km
Prędkość obrotowa silnika (nmot) 680,00 / min
Napięcie zasilania (ub) 14,04
Temperatura powietrza dolotowego (garb) 26.25 stopni C
znormalizowany kąt pedału przyspieszenia (wped) 0,00%

Nauka zakazu niższego mech. Zatrzymaj (UMA) z powodu zbyt niskiego napięcia
Warunki testu spełnione
Błąd jest obecnie niedostępny, ale jest już zapisany
Błąd nie powoduje zapalenia się lampki ostrzegawczej
Diagnoza jest aktywna
-
Ustaw flagę cyklu
-
-
Błąd w fazie wygaszenia

Kod błędu: 2D 03 22 25 00 00 01 28 42 B1 11 95 63 00 FF FF
FF FF FF FF FF FF FF FF
-------------------------------------------------- -----------

2A61 CDKDVLRN - Zatrzymanie funkcji uczenia VVT

Licznik błędów: 1
Licznik logistyczny: 40

Miles 170730 km
Prąd silnika VVT 10,94 A
Napięcie zasilania (ub) 13,85 V
Temperatury VVT stopień wyjściowy 63,00 stopni C
Temperatura otoczenia 4,50 Grd C

nie zdobyto żadnych ataków
Warunki testu spełnione
Błąd obecnie, ale jeszcze nie zapisany (faza wygaszenia)
Błąd nie powoduje zapalenia się lampki ostrzegawczej
Diagnoza jest aktywna
-
-
-
-
-

Kod błędu: 2A 61 44 01 00 00 01 28 42 B1 07 93 3F 46 FF FF
FF FF FF FF FF FF FF FF
-------------------------------------------------- -----------

2C9C CDKHSVE - sonda grzewcza wzmacniacza mocy przed katalizatorem

P0030 Ogrzewany obwód grzałki czujnika tlenu (Bank 1, przed katalizatorem) - Awaria lub obwód otwarty

Licznik błędów: 1
Licznik logistyczny: 40

Miles 170730 km
Voltage LS-Heating v. Kat (uhsv) 2,91 V
Czas rozpoczęcia (tnse_u) 0,00 sek
Napięcie zasilania (ub) 1,51 V
nieznany stan środowiska 77,00 1

brak sygnału lub wartości
Warunki testu spełnione
Błąd jest obecnie dostępny i zapisany
Błąd może wykorzystać błysk lampki ostrzegawczej
Diagnoza jest aktywna
-
Ustaw flagę cyklu
-
MIL
-

Kod błędu: 2C 9C E4 15 00 30 01 28 42 B1 95 00 10 4D FF FF
FF FF FF FF FF FF FF FF
-------------------------------------------------- -----------

2D0F CDKLM - Czujnik masy powietrza gorącej folii

Licznik błędów: 22
Licznik logistyczny: 40

1. zdanie środowiskowe
Miles 170730 km
Prędkość obrotowa silnika (nmot) 2320,00 / min
Temperatura powietrza dolotowego (garb) 41.25 stopni C
Kąt DK bez. na połączeniu DK (wdkba) 48,24% DK
ADC HFM (adhfm) 1,27V

2. Wskaźnik środowiskowy
Miles 170730 km
Prędkość obrotowa silnika (nmot) 2560,00 / min
Temperatura powietrza dolotowego (garb) 41.25 stopni C
Kąt DK bez. na połączeniu DK (wdkba) 49,81% DK
ADC HFM (adhfm) 1,41V

3. Wskaźnik środowiskowy
Miles 170730 km
Prędkość obrotowa silnika (nmot) 3400,00 / min
Temperatura powietrza dolotowego (garb) 23.25 stopni C
Kąt DK bez. na połączeniu DK (wdkba) 19,22% DK
ADC HFM (ADHFM) 1,45 V

Górny próg sygnału lub krótki do dodatniego
Warunki testu spełnione
Błąd nie występuje tutaj
Błąd nie powoduje zapalenia się lampki ostrzegawczej
Diagnoza jest aktywna
-
Ustaw flagę cyklu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46/E60/OTHER] Błędy Inpy, VVT i przepływka. O co chodzi ?
PostNapisane: 25 stycznia 2018, 04:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Do zrobienia adaptacja silniczka valvetronica oraz trzeba przyjrzeć się przepływomierzowi.

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 130 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL