BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 06:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Wypadanie zapłonu
PostNapisane: 6 marca 2018, 12:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 158
Moje BMW: E39 528iA
Kod silnika: M52B28
Garaż: Było: E34 520iA ('93), E38 740iA ('96), E39 523i ('00), E39 528iA ('97).
Jest: E39 528iA ('98)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166700
Witam.
Pacjent to E39 528i. Dziś już drugi raz przytrafila mi się dziwna sytuacja z silnikiem. Przy dojechaniu do skrzyzowania silnik zaczął kuleć jakby nie pracował na wszystkich cylindrach. Ruszyłem, nadal było to samo, telepało nim i wibrował i po chwili wszystko wróciło do normy. Wszystko trwało kilka sekund. To już druga taka sytuacja po tych wysokich mrozach które były dwa tygodnie temu. Po podłączeniu do komputera wywaliło błąd zapłonu na wszystkich 6 cylindrach czyli "Ignition, cylinder 1, 2..." itd oraz coś czego nie mogę rozgryźdź dokładnie: "210 Ignition - current feedback fault: at more than 2 cylinders". Jest jeszcze błąd sondy, przed katem, ale on był już wcześniej, nie mam kiedy się za to zabrać.
Może ktoś miał podobnie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Wypadanie zapłonu
PostNapisane: 6 marca 2018, 13:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Świece sprawdzone ? Fajki sprawdzone ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Wypadanie zapłonu
PostNapisane: 6 marca 2018, 15:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 158
Moje BMW: E39 528iA
Kod silnika: M52B28
Garaż: Było: E34 520iA ('93), E38 740iA ('96), E39 523i ('00), E39 528iA ('97).
Jest: E39 528iA ('98)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166700
Swiece są nowe. Fajki wyglądały na dobre. Wyjme je i sprawdzę jeszcze raz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Wypadanie zapłonu
PostNapisane: 6 marca 2018, 15:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23101
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
rafal735r napisał(a):
Swiece są nowe. Fajki wyglądały na dobre. Wyjme je i sprawdzę jeszcze raz.



Profilaktycznie też jest dobrze je wymienić :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Wypadanie zapłonu
PostNapisane: 6 marca 2018, 17:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 158
Moje BMW: E39 528iA
Kod silnika: M52B28
Garaż: Było: E34 520iA ('93), E38 740iA ('96), E39 523i ('00), E39 528iA ('97).
Jest: E39 528iA ('98)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166700
Wyciągalem teraz fajki, są w idealnym stanie. Żadnych pęknięć czy coś. Wszystko suche i czyste. Jutro zdemontuje puszkę z filtrem, rurę przeplywki itp i zobaczę czy nie ma nieszczelności.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Wypadanie zapłonu
PostNapisane: 7 maja 2018, 15:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 158
Moje BMW: E39 528iA
Kod silnika: M52B28
Garaż: Było: E34 520iA ('93), E38 740iA ('96), E39 523i ('00), E39 528iA ('97).
Jest: E39 528iA ('98)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166700
Po dwóch miesiącach problem znów się uaktywnił. Dziś sprawdzałem rezystor w listwie koło cewek, bo na zagraniczym forum wyczytałem że może być padnięty. Po pomiarze pokazał idelanie 235ohm więc odpada.
Nie mam bladego pojęcia jak rozszyforwac ten błąd 210 ignition current feedback fault. Nikt nigdy tak nie miał?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Wypadanie zapłonu
PostNapisane: 7 maja 2018, 23:24 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1286
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54
Sprawdź czy czasami masa nie uciekła z cewek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Wypadanie zapłonu
PostNapisane: 8 maja 2018, 12:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 158
Moje BMW: E39 528iA
Kod silnika: M52B28
Garaż: Było: E34 520iA ('93), E38 740iA ('96), E39 523i ('00), E39 528iA ('97).
Jest: E39 528iA ('98)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166700
Też tak przeczuwam masę, poprawię na silniku. Na cewkach wydaje się dobrze. Na razie kupilem standardowe swiece NGK, bo teraz mam Denso, a one mają dość dużą przerwę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Wypadanie zapłonu
PostNapisane: 11 maja 2018, 07:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 158
Moje BMW: E39 528iA
Kod silnika: M52B28
Garaż: Było: E34 520iA ('93), E38 740iA ('96), E39 523i ('00), E39 528iA ('97).
Jest: E39 528iA ('98)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166700
Które cewki powinny być uziemione? U mnie uziemienie jest na pierwszej i czwartej patrząc od przodu silnika. Może mechanik coś pomieszal jak zmieniał uszczelke?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Wypadanie zapłonu
PostNapisane: 13 maja 2018, 14:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 158
Moje BMW: E39 528iA
Kod silnika: M52B28
Garaż: Było: E34 520iA ('93), E38 740iA ('96), E39 523i ('00), E39 528iA ('97).
Jest: E39 528iA ('98)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166700
Wygrzebalem w necie że uziemienie cewek powinno być na pierwszej i ostatniej. Czyli miałem źle podłączone. Przelozylem na tyl. Zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Wypadanie zapłonu
PostNapisane: 30 lipca 2018, 16:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 158
Moje BMW: E39 528iA
Kod silnika: M52B28
Garaż: Było: E34 520iA ('93), E38 740iA ('96), E39 523i ('00), E39 528iA ('97).
Jest: E39 528iA ('98)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166700
Po prawie 3 miesiącach temat powrócił. Nikt nie ma żadnego pomysłu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 166 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL