BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 08:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E65] Jak to jest z ta awaryjnoscia w poliftowej wersji?
PostNapisane: 1 maja 2018, 10:30 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Cześć byki,
po pierwsze jeśli nie ten dział to z góry sorka, a moderatora proszę o przeniesienie działu do odpowiedniego działu.

Bardzo poważnie rozważam kupno BMW E65, oczywiście w wersji poliftowej, budżet jaki chce na to przeznaczyć będzie wynosił max 35k zł, i tu pytanko do was znawcy , najlepiej do kogoś kto posiada bądź posiadał te auto.. jak wyglądają koszty eksploatacji i utrzymania tego auta ? Czy awaryjsnosc w nim poprawiła się w porównaniu z przedliftowa wersja? Naprawy dalej przekraczają naprawy w przeciętnym aucie tej klasy i kategorii cenowej?

Chodzi o to ze te auto jest moim marzeniem, ale ciekaw jestem czy z pensja 3,5k będę w stanie je utrzymać? myśle tutaj najbardziej o silniku 3.0d, rzekomo w dislowskich silnikach najlepszy.. proszę o jakas radę

Z góry dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E65] Jak to jest z ta awaryjnoscia w poliftowej wersji?
PostNapisane: 1 maja 2018, 12:44 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 1322
Lokalizacja: śląskie
Moje BMW: L2PH2
Kod silnika: F4R
Garaż: Volvo 340 DL
Nie mam doświadczenia z E65, ale i tak się wypowiem. Przy takiej wypłacie nawet jak nie masz rodziny to nie pchaj się w ten samochód. Nie chodzi tutaj o samą awaryjność, tylko stosunek ceny serwisu i ceny samego zakupu auta do zarobków.
Kliku moich znajomych i klientów mają lub mieli te samochody i koszty niektórych napraw/wymian elementów są dość drogie. Kupując te samochody liczyli się z tym, a zarabiają przynajmniej x2 to co Ty.

_________________
Jeśli widzisz drzewo, w które za chwilę uderzysz to nazywamy to podsterowność. Jeśli go słyszysz i poczujesz to była nadsterowność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E65] Jak to jest z ta awaryjnoscia w poliftowej wersji?
PostNapisane: 1 maja 2018, 12:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23100
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Może warto by rozejrzeć się za e60 ? :P Nawet ładniejsze jest :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E65] Jak to jest z ta awaryjnoscia w poliftowej wersji?
PostNapisane: 1 maja 2018, 13:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 255
Moje BMW: brak
Nie słuchaj bzdur i kupuj. Jak chcesz rady na ten temat to uderz na właściwe modelowi forum i dowiesz się więcej szczegółów. Większych pierdoł nie słyszałem jeszcze, żeby ktoś, kto zarabia 7 tys. miał problem z utrzymaniem E65 z 3 litrowym dieslem. Jest tam gostek na forum, który sprzedaje doinwestowaną 730d. Jedno, ale ... 35 tys. to za mało na taki egzemplarz do którego przez najbliższy rok będziesz tylko wlewał płyny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E65] Jak to jest z ta awaryjnoscia w poliftowej wersji?
PostNapisane: 1 maja 2018, 18:49 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 1322
Lokalizacja: śląskie
Moje BMW: L2PH2
Kod silnika: F4R
Garaż: Volvo 340 DL
Ja nie mówię, że ktoś kto zarabia 7 tys i ma problem z utrzymaniem E65. Chodzi o to, że mając zarobki na poziomie 3.5 tys znaczną ich czesc może pochłonąć podstawowy serwis samochodu. Zależy po prostu ile chcesz wydawać na serwis, a ile na życie...

_________________
Jeśli widzisz drzewo, w które za chwilę uderzysz to nazywamy to podsterowność. Jeśli go słyszysz i poczujesz to była nadsterowność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E65] Jak to jest z ta awaryjnoscia w poliftowej wersji?
PostNapisane: 1 maja 2018, 19:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23100
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Jak to kolega powiedział idź na właściewe forum :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E65] Jak to jest z ta awaryjnoscia w poliftowej wersji?
PostNapisane: 1 maja 2018, 19:30 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Spokojnie dasz radę. Ale na f 01 to już za mało


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E65] Jak to jest z ta awaryjnoscia w poliftowej wersji?
PostNapisane: 3 maja 2018, 00:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1286
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54
To ja się wypowiem na temat utrzymania BMW.
Wszystko zależy czy kupisz coś zadbanego czy od kilku lat nie remontowane gówno z problemami.

Druga sprawa ile ci zostaje z tych 3500zł ?

Jeśli kupisz coś w miarę zadbanego i będziesz chciał utrzymać auto w dobrym stanie to z wypłaty co miesiąc musisz odkładać około 300zł na planowane i nieplanowane awarie.

Jak kupisz coś bez zimowych opon lub z kończącymi się letnimi to minimum 1500zł nie twoje.
Nie licz na to ze kupisz najtańsze opony bo z nimi jest loteria (sam się przekonałem).

Jak trafisz na auto które ma jakieś problemy to z twoja wypłatą jesteś utopiony w gównie po czubek głowy.

Części do BMW są droższe ale to nie problem , mechanicy wołają za robotę przy BMW znacznie więcej.

Przy swoim aucie wszystko robię sam więc kosztuje mnie to mniej ale jak ci się trafi zawiecha do roboty to ze 2000zł nie twoje

Prosty przykład , pada ci łożysko w przednim kole i co ?
350zł nie twoje plus mechanik z 100zł, razem to 450zł.
Ładna sumka co ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E65] Jak to jest z ta awaryjnoscia w poliftowej wersji?
PostNapisane: 3 maja 2018, 18:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 83
Moje BMW: E65
Kod silnika: N62
Mam przed "lifta" 4,4 benzyna + gaz .Nie licząc założenia gazu ( 5,3 tys BRC ) To takie "drobnostki" jak nieszczęsna rura wody ,opony zima (i to nie z wysokiej półki ), łącznik stabilizatora,końcówka drążka akumulator , naprawa czytnika navi , świece , filtry , ubezpieczenie i mi wyszło jakieś 8200 a teraz w maju będzie równy rok jak je mam .Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E65] Jak to jest z ta awaryjnoscia w poliftowej wersji?
PostNapisane: 3 maja 2018, 20:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23100
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Dobrze że kolega pyta czy utrzyma takie autko przy takich a nie innych zarobkach bo przynajmniej nie kupi autka i będzie stało jako klamot bo nie ma na serwisy naprawy itp... a da się to zauważyć u sporej części społeczeństwa :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E65] Jak to jest z ta awaryjnoscia w poliftowej wersji?
PostNapisane: 4 maja 2018, 23:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1286
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54
Szczurek1986 napisał(a):
Dobrze że kolega pyta czy utrzyma takie autko przy takich a nie innych zarobkach bo przynajmniej nie kupi autka i będzie stało jako klamot bo nie ma na serwisy naprawy itp... a da się to zauważyć u sporej części społeczeństwa


Jakby jeszcze wszystko naprawiał sam i mądrze odkładał kasę to by dał radę.

Ale na koniec by się okazało że na inne rzeczy kasy niema i czasu też niema bo leży pod autem :zalamany: .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E65] Jak to jest z ta awaryjnoscia w poliftowej wersji?
PostNapisane: 4 maja 2018, 23:50 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1457
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
dziabi3 trafnie zapytał ile zostaje z wypłaty.
Jeśli nie roztrząsa hajsu na balety, mieszka tanio to sporo.
Jeśli ma na utrzymaniu kobietę, dziecko i kawalerka w centrum warszawy w kredycie to troszke lipa.
Jak trafisz zadbaną to na serwisy starczy. Niemniej musisz mieć zawsze w pogotowiu z ~2-4 tyś. na wydanie 'od tak' jak coś się posypie. Oczywiście jak mina to i 10 nie starczy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E65] Jak to jest z ta awaryjnoscia w poliftowej wersji?
PostNapisane: 5 maja 2018, 16:40 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5281
Moje BMW: Giulia Veloce
Powiem inaczej, w serwisie w którym robię swoje auta (najlepszy serwis BMW na podlasiu) za każdym razem połowa placu to e65. I to w większości właśnie kupili ludzie co chcieli koniecznie jeździć siódemą, dla mnie to jest żałosne . . . Stare parchy, drogie w utrzymaniu, taka prawda :) Trzeba mieć kasę żeby to utrzymać w spoko stanie, moim zdaniem 3,5tys minus koszty życia to zdecydowanie za mało na utrzymanie takiego auta w dobrym stanie. Szkoda po prostu ładować kasę w takie auto lepiej hajs odłożyć


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL