BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 04:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 1.8 115 Smar po wykręceniu ucha holowniczego.
PostNapisane: 11 maja 2018, 09:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: E36
Tak jak w temacie. Musiałem z holować auto do mechanika na wymianę pompy wody po odkręceniu ucha zauważyłem smar na końcówce gwintu. Mogę się tylko domyślać czy nie przypadkiem to olej zmieszany z płynem i wywalona uszczelka. Dodam że auto pali dobrze nie kopci oraz trzyma pion ((po wycieku zalałem płyn który i tak trochę wyciekł z pompy)) obroty też w porządku brak oznak masła na korku od chłodnicy oraz brak wzrostu poziomu oleju.

Aczkolwiek w trakcie zepsucia pompy przejechałem ok. 2 km do domu na "prawie" przegrzanym silniku także jak dojechałem wskazówka chwilowo uniosła się do czerwonego pkt. po czym go zgasiłem.

Dzisiaj sprowadziłem auto do mechanika i właśnie zauważyłem jakiś smar na ów końcówce

Nie wiem czy te obawy są trafne dlatego zwracam się o opinie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] 1.8 115 Smar po wykręceniu ucha holowniczego.
PostNapisane: 11 maja 2018, 11:49 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Czekaj, czekaj... w co ty to ucho miałeś wkręcone?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] 1.8 115 Smar po wykręceniu ucha holowniczego.
PostNapisane: 11 maja 2018, 12:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23096
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
mroova81 napisał(a):
Czekaj, czekaj... w co ty to ucho miałeś wkręcone?



Niektórzy w taki sposób tunigujo :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] 1.8 115 Smar po wykręceniu ucha holowniczego.
PostNapisane: 12 maja 2018, 23:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Moje BMW: e36 compact
Witam. Nie wiem czy to żart czy nie. Ale jakim cudem miałby Ci się smar z silnika dostać do zderzaka??? Z tego co wiem to w podluznicach nie płynie olej chyba że ktoś tam go naleje. A tak serio jak kolega wcześniej wspomniał gdzie to wkrecales ? Jak w miejsce gdzie powinno być wkręcane to możliwe że ktoś wcześniej nasmarować gwint by dało potem się wkręcić ucho. Ps przegrzewanie tych silników jest wyjątkowo szkodliwe. Widziałem już kilka głowic które nie były wyjątkowo ostro traktowane i pękły. Zauważył bys jak by coś pękło przy przegrzaniu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] 1.8 115 Smar po wykręceniu ucha holowniczego.
PostNapisane: 15 maja 2018, 13:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 687
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=135852
W okolicach gwintu na ucho holownicze prawdopodobnie musi być smar, w jednym e36 miałem i poza tym gwint był ładny i czysty, w drugim smar już ktoś zdążył usunąć i wszystko jest pięknie skorodowane. Tam nie ma żadnego zabezpieczenia metalu i smar chroni go przed korozją.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 90 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL