BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 22:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bmw seria 1 e87 2.0 diesel dziwny problem
PostNapisane: 19 maja 2018, 08:41 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: seria 1
Witam serdecznie mam problem z moim bmw
moze ktos moglby mi pomoc z tym
podaje po nizej link dodalem filmik na youtube najprosciej jak ktos zobaczy co sie dzieje
[youtube]https://youtu.be/jXrjbaP9WtM[/youtube


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bmw seria 1 e87 2.0 diesel dziwny problem
PostNapisane: 19 maja 2018, 12:48 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 270
Moje BMW: E46 320DA; E87 118D
Kod silnika: M47N; N47
Poprawiony link


Masz czujniki PDC? Może twój moduł pływa w wodzie i powoduje zwarcie. A co mówi komputer?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bmw seria 1 e87 2.0 diesel dziwny problem
PostNapisane: 20 maja 2018, 09:54 
Offline
Specjalista

Posty: 2693
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Dokładnie podstawa to diagnostyka komputerowa.
Najbardziej prawdopodobne jest zalanie któregoś modułu. Najczęstszy to wspomniany PDC i moduł Haka, które są zamontowane za prawą tylną lampą

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bmw seria 1 e87 2.0 diesel dziwny problem
PostNapisane: 20 maja 2018, 23:17 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: seria 1
dziekuje za wskazowki jutro sie za to biore mialem ciezki weekend i brak czasu ale jutro sie zabiore za to to chyba musi byc cos w ta desen
poniewaz , nie zalezy to od wstrzasow bo testowalem , nie chcialem sprawdzac pod komputerem poniewaz widziaalem ze to jakies zwarcie musi byc skoro rozlacza radio i wlacza i kierunkowskazy wogole nie dzialaly rowniez , wiec jak komputer ma mi wykazac jakis blad
moze to gdzies masa ucieka i to jest powodem
jak sadzicie

moglbym drodzy koledzy poprosic o jakies zdjecie gdzie znajduja sie uw moduly


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bmw seria 1 e87 2.0 diesel dziwny problem
PostNapisane: 20 maja 2018, 23:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: seria 1
zapomnialem dodac ze jak wystepuje ten problem nie dziala tez radio znaczy sie rozlacza i wlaczaa rozlacza i wlacza co jakis czas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bmw seria 1 e87 2.0 diesel dziwny problem
PostNapisane: 21 maja 2018, 06:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 270
Moje BMW: E46 320DA; E87 118D
Kod silnika: M47N; N47
A akumulator masz ok? Te auta ze słabym akumulatorem robią przedziwne rzeczy, chociaż takich to nie widziałem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bmw seria 1 e87 2.0 diesel dziwny problem
PostNapisane: 23 maja 2018, 14:00 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: seria 1
a jak sprawdzic czy akumulator mam ok ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bmw seria 1 e87 2.0 diesel dziwny problem
PostNapisane: 23 maja 2018, 17:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Na postoju bez obciążenia napięcie sprawdzone nawet zwykłym miernikiem powinno nie spadać poniżej 12,4-12,5V
Na odpalonym bez obciążenia powinno wskazywać od 13,9V do 15 a nawet czasem do 15,5V(oscylować powinno kolo 14,1-14,5V)piszę nawet bo w takich samochodach jak Twój ładowaniem aku steruje komputer.

brazyl1990 napisał(a):
a jak sprawdzic czy akumulator mam ok ???

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Bmw seria 1 e87 2.0 diesel dziwny problem
PostNapisane: 8 stycznia 2020, 21:00 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E87
Kod silnika: N45
Cześć
U mnie powodem był zalany moduł PDC.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 131 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL