BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 02:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] m52b25 swap, problem z zalewaniem i odpaleniem
PostNapisane: 24 maja 2018, 07:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
witam towarzystwo,
niedawno dodałem temat z problemem z elektryką przy moim swapie z m44b19 na m52b25 w e36 a mianowicie pompa nie chodzila i nie bylo iskry, po kilku dniach udało mi sie ominąć ews'a (chętnie podzielę się tą wiedzą z kimś bo teraz wiem ile z tym zachodu). Teraz zaczely sie problemy z mechaniką, a mianowicie
mam juz iskre, pompa chodzi ale zalewa mi caly czas swiece po dluzszym kreceniu rozrusznikiem (naprawde dluzszym, odpalala tylko trzymala 2,8 tys obrotow, teraz juz tylko troche cos łapie podczas krecenia rozrusznikiem i caly czas zalewa i nie pali, ciekawe jest to ze gdy wyjelismy listwe wtryskowa aby zobaczyc czy wszystkie wtryski chodzą, podczas zakrecenia silnik palil pomimo ze wtryski byly wyjete, ale to chyba logiczne bo skoro ją zalało to gdy wyjelo sie wtryski odpalila spalajac te paliwo ktore tam zostalo. Sprawdzalismy czy paliwo jest na wtryskach i paliwo jest ale tylko wtedy gdy przekreci sie zaplon i pompka zacznie chodzic po zaplonie a pozniej paliwa juz nie ma, z bratem stawiamy na REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA, czy ktoś moglby powiedziec czy przynajmniej kierujemy sie we wlasciwym kierunku, ewentualnie ktos moglby podsunac jakis inny pomysl zeby znalesc przyczyne jesli to nie byl by ten regulator ciasnienia? Zastanawialismy sie tez czy paliwo nie jest wtryskiwane dopiero po iskrze (cos w stylu jakby cykle sie nie zgadzaly), czekam na propozycje
p.s dzieki chlopakom z poprzedniego tematu za pomoc z elektryką ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: m52b25 swap, problem z zalewaniem i odpaleniem
PostNapisane: 24 maja 2018, 07:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
odrazu sprostuję, paliwo na listwie wtryakowej jest podczas krecenia a nie po zaplonie gdy pompa chodzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 117 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL