U mnie było tak jak mówisz - niskie obroty i jakieś dziwne "zawachania" przy dodawaniu gazu, a nawet skakanie obrotów niezależnie od stopnia rozgrzania silnika. Też teoretycznie bez błędów, ale spojrzałem w inpie na wartość powietrza i wyszło, że przy dodaniu gazu parametr się nie zmienia
Dla testu wypiąłem MAF'a i odpaliłem silnik (mapa awaryjna) - zrobiłem trasę parę kilometrów i samochód chodził lepiej jak z MAF'em
Co ciekawe zero błędów - dopiero odpięcie MAF'a wywaliło 2 błędy - od pomiaru przepływu i pomiaru temperatury powietrza.
Zamówiłem MAF'a VDO (oryginał to VDO Siemens, ale obecnie VDO to własność Continentala i stąd nie ma już nigdzie znaczków Siemensa) - wbrew twierdzeniom wielu osób, że "musi być OEM", wpiąłem, zaadaptował się i skończyły się kangurki i inne dziwadła - co prawda w kieszeni lżej o bodaj 750 zł, ale jeżeli kangury nie wrócą to było warto