BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 21:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39 TDS] Nie pali na ciepłym, wymienić nastawnik czy pompę?
PostNapisane: 5 lipca 2018, 21:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 16
Lokalizacja: Rybnik
Moje BMW: E39 TDS 1999 automat
Kod silnika: M51D25
Witam serdecznie, temat ten jest dobrze znany posiadaczom TDSów. Gdy silnik się zagrzeje, trzeba baaardzo długo kręcić rozrusznikiem aby go odpalić po czym puszcza smugę dymu. Gdy jest zimny po zagrzaniu świec 2 razy, odpala na dotyk i nie kopci. Poza tym nieszczęsnym odpalaniem reszta jest ok - jest moc, nie ma falujących obrotów, silnik chodzi równo i nie kopci (czasami jak się przygazuje to delikatnie można coś dostrzec). W tym aucie jest założona druga pompa (razem z drugim nastawnikiem) bo mimo, że na oryginalnej było wszystko ok to musiała być kiedyś wymieniona ze względu na to, że przeciekała. Ostatnio sprawdziłem inpą kąt wtrysku i dawkę - 2.51 i 4,20 czyli było w normie, ale pokazało uszkodzony czujnik temperatury paliwa. Pojechałem do mechanika, zdjął ten nastawnik i pokazał że był trochę zasyfiony w środku. Założył drugi nastawnik który miałem (niesprawdzony) i na nim silnik chodził strasznie nierówno mimo ustawianej dawki 4,50 i nic się z tym nie dało zrobić :( Więc z powrotem założyli stary nastawnik tylko go wyczyścili i założyli do niego sprawny czujnik temperatury. Zmienili dawkę na 4,50, później nawet do 4,79 i nadal odpala tak samo źle. Jak rozpoznać czy to pompa jest wadliwa czy nastawnik do regeneracji?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 75 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL