BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 kwietnia 2024, 00:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 330d - wstępne ciśnienie paliwa
PostNapisane: 6 sierpnia 2018, 16:43 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: e46 330d
Witam wszystkich.

BMW 330d, 2000 rok, M57. Ogólnie dość słabo przyspiesza i mocno kopci. Przyczyn może być wiele, ale w tym wątku chcę się skupić na wstępnym ciśnieniu paliwa.

Zaczęło się, że podczas wyprzedzania na trasie zaświeciła mi się kontrolka świec żarowych, na kompie błędy (po dłuższym czasie):

0110 - czujnik temperatury powietrza zasysanego
1260 - układ regulacji pompy rozdzielaczowej
1190 - zawór regulacji ciśnienia w rampie

Na zapłonie i podczas pracy ciśnienie wstępne wg komputera około 3,5 bara. Po ściśnięciu wężyka do granicznika ciśnienia rosło do 4.2 bara. Autko szarpało silnikiem zaraz po uruchomieniu, czuć mocno smród spalin.

Wymieniłem ogranicznik ciśnienia na nowy z ASO - 600 zł. Auto odpala bardzo ładnie, spaliny śmierdzą dalej, błędu niskiego ciśnienia nie łapie w ogóle (ani żadnych innych), słabo przyśpiesza i mocno kopci, 3,5 bara na jałowym nadal wg komputera, więcej pali.

Dzisiaj wpinałem manometr i tak:
    - zaślepiając przewód wchodzący w filtr paliwa - 6,5 bara (nie mogłem szczelnie zaślepić i sikało, więc do 7 barów pewnie by doszło)
    - ciśnienia zaraz za filtrem paliwa 2,5 bara (!) na zapłonie, na jałowym 2,6 bara
    - zaślepiając w trójniku idącym do granicznika ciśnienia ponad 3,5 bara i szło w górę, ale sikało więc nie mogłem dokładnie sprawdzić

Pytanie - czy ten nowy ogranicznik też na 100% jest trefny, czy coś innego reguluje to ciśnienie? Czy olać ten temat i szukać przyczyny gdzieś indziej?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 72 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL