BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 00:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E63] BMW E63 630i- problem z dławieniem
PostNapisane: 10 sierpnia 2018, 08:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: BMW E63 630i
Kod silnika: N52B30A
Witam , mam problem z autem. Komputer był podłączony , jedyne co pokazuje to problem z druga sonda lambda. Mechanicy rozkładają ręce . Dławienie(przygasanie) występuje tylko gdy jest strasznie gorąco na dworze i najczęściej na pierwszym i drugim biegu. Nawet gdy auto jest rozgrzane i jest chłodniej na dworze jezdzi dobrze.

Czy ktoś miał kiedyś taki problem?- prosze o pomoc bo troche strach jezdzic , nie wiadomo kiedy zgaśnie

- myśle czy kupić na wszelki wypadek przepływomierz i zobaczyc ( bo błedu komputer nie pokazał)
-świece ,filtry itd itd wymienione 2 miesiace temu


Z góry Przepraszam , nie wiem gdzie posty tutaj dodawać (jestem nowy na forum)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E63] BMW E63 630i- problem z dławieniem
PostNapisane: 10 sierpnia 2018, 09:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Moje BMW: E60
Kod silnika: N52B25AF
Skrzynia automat czy manual?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E63] BMW E63 630i- problem z dławieniem
PostNapisane: 10 sierpnia 2018, 09:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: BMW E63 630i
Kod silnika: N52B30A
automatyczna skrzynia, uzupelniony olej byl w skrzyni czy co to tam jest . brak wycieków na skrzyni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E63] BMW E63 630i- problem z dławieniem
PostNapisane: 10 sierpnia 2018, 09:42 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 249
Moje BMW: M2 comp.
Kod silnika: S
d00bry napisał(a):
Witam , mam problem z autem. Komputer był podłączony , jedyne co pokazuje to problem z druga sonda lambda. Mechanicy rozkładają ręce . Dławienie(przygasanie) występuje tylko gdy jest strasznie gorąco na dworze i najczęściej na pierwszym i drugim biegu. Nawet gdy auto jest rozgrzane i jest chłodniej na dworze jezdzi dobrze.

Czy ktoś miał kiedyś taki problem?- prosze o pomoc bo troche strach jezdzic , nie wiadomo kiedy zgaśnie

- myśle czy kupić na wszelki wypadek przepływomierz i zobaczyc ( bo błedu komputer nie pokazał)
-świece ,filtry itd itd wymienione 2 miesiace temu


Z góry Przepraszam , nie wiem gdzie posty tutaj dodawać (jestem nowy na forum)


siema, najwazniejsze to dla Ciebie bedzie kompendium wiedzy o N52/N53
masz caly watek na forum z kazda, najmniejsza bolaczka tego silnika. jako uzytkownik n52, polecam zapoznac sie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E63] BMW E63 630i- problem z dławieniem
PostNapisane: 11 sierpnia 2018, 18:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Moje BMW: E60
Kod silnika: N52B25AF
Załatw sobie kabel z inpą (na alledrogo do 100 zł można się zamknąć) albo poszukaj kogoś z takim oprogramowaniem. Odczytasz nim błędy (zrób foto albo zrzut ekranu) + warto by sprawdzić odczyty z sond regulacyjnych (tych pierwszych przed katalizatorami), korekty wtrysków, napięcie na pompie paliwa i jej wydajność, temperaturę powietrza w dolocie i ilość powietrza i zmiany ustawienia przepustnicy przepustnicy - najpierw sprawdzasz parametry na biegu jałowym i robisz zrzuty ekranu albo fotki telefonem, a potem parę przygazówek i sprawdzasz jak zmieniają się w/w dane w trakcie dodawania gazu. Może być tak, że jakiś parametr w ogóle nie będzie się zmieniać albo będzie wyskakiwać poza normę i już będziemy mieli jakiś trop. Nie kupuj na wszelki wypadek przepływomierza, bo tutaj pasuje tylko VDO siemens (obecnie VDO należy do Continentala), a więc nawet za zamiennik trzeba wybulić chyba 600 czy 700 zł - bezsens jeżeli nie pomoże. Jeżeli będą problemy z odczytami danych co do powietrza to warto odpiąć przepływkę (na zgaszonym silniku i wyłączonym zapłonie!) i przejechać się - dopiero wtedy można w to iść, ale nawet walnięta przepływka nie powoduje raczej gaśnięcia silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 89 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL